De nachten der liefde

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

De nachten der liefde

Bericht door Sander »

Welkom liefies!

Jullie mogen hier (bijna) alles bespreken...het is niet leuk voor het spel als jullie elkaars rol weten.
Daarnaast mogen jullie natuurlijk ook niet de priveberichten van en naar mij hierin kopiëren....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: De nachten der liefde

Bericht door Floris1987 »

Nou Renate ik hen het ons niet makkelijk gemaakt. Heb gelogen over Wouter ,had dit niet zien aankomen 🤔
Denk dat ik het gewoon opnieuw en beste hoop

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De nachten der liefde

Bericht door Renate »

Nou ja het is voor mij wel duidelijk dat Floris wolf of vampier is. Jammer dat ik jou al zo keihard verdacht gemaakt heb, Floris . Toen ik thuiskwam zag ik dat ik een stelletje was met jou! Wat denk je, zal ik morgen ineens als een blad om de boom omslaan en zeggen dat jij goed bent? Natuurlijk weet de echte ziener dan dan dat ik je niet gezien kan hebben. Maar aan de andere kant is er misschien wel nog een rol die iets zou kunnen weten. Het mooiste zou zijn als er een slachtofferloze nacht is, en ik dan zeg dat jij goed bent. Dan denkt de ziener dat ik de heks ben en dan denkt de heks dat ik de ziener ben.
Dus bij een slachtofferloze nacht is dat mijn insteek. Als er wel een slachtoffer is moeten we een plan b achter de hand hebben. Weet jij toevallig nog een rol die iets over jou zou kunnen weten?
Ik ga uiteraard zelf ook even de rollen doorlopen.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: De nachten der liefde

Bericht door Floris1987 »

Renate zie mijn post.
Ik ben hierin 100 procent oprecht 😉

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De nachten der liefde

Bericht door Renate »

Ik ben weer bijgelezen 😉
Floris, Sander heeft liever niet dat we elkaars rol weten, maar je hoeft hier ook niet te liegen. Ik denk oprecht niet dat een burger zoiets zou doen, maar jouw berichtje op het forum is wel zo betrouwbaar dat ik op het forum wel net kan doen of ik daardoor overtuigd geraakt ben als plan a niet lukt. Ik merk nu al dat Emma gelukkig ook enigszins verdacht wordt.

Sander, ik vind het trouwens heel erg raar dat we elkaars rol niet mogen vertellen want in een huwelijk vertel je ook alles aan elkaar. Ik vind dat jij eigenlijk een wig probeert te drijven in onze prille relatie😉 Ik vind het heel verdacht.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: De nachten der liefde

Bericht door Floris1987 »

Renate ik vind het juist iets om te doen als burger. Helaas hebben meestal de andere hier geen notie aan. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden.

Had trouwens op jouw gestemd en dat zou 5 man 2 stemmen maken volgens het lijstje. Ik ga dat er morgen ingooien. Even wachten op wat reacties.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De nachten der liefde

Bericht door Renate »

Ah wat lief Floris! En toen wist je nog niet dat we stelletje waren of wel? Dit zou betekenen dat Mariska liegt. Maar nogmaals, niet tegen mij liegen hier hè! Dat hoeft al helemaal niet, al vertellen we dan elkaars rollen niet. Zeg , plan-b zou kunnen zijn dat ik speel dat ik de auraziener ben of de privé detective . In die rollen zou ik ofwel kunnen hebben gezien dat jij gewoon een burger bent ofwel dat jij in ieder geval geen Wolf bent. De auraziener lijkt me het beste en het zou heel toevallig zijn als die er ook echt in zit.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: De nachten der liefde

Bericht door Sander »

Renate schreef:
16 sep 2019, 21:31
Ik ben weer bijgelezen 😉
Floris, Sander heeft liever niet dat we elkaars rol weten, maar je hoeft hier ook niet te liegen. Ik denk oprecht niet dat een burger zoiets zou doen, maar jouw berichtje op het forum is wel zo betrouwbaar dat ik op het forum wel net kan doen of ik daardoor overtuigd geraakt ben als plan a niet lukt. Ik merk nu al dat Emma gelukkig ook enigszins verdacht wordt.

Sander, ik vind het trouwens heel erg raar dat we elkaars rol niet mogen vertellen want in een huwelijk vertel je ook alles aan elkaar. Ik vind dat jij eigenlijk een wig probeert te drijven in onze prille relatie😉 Ik vind het heel verdacht.
Stiekem ben ik gewoon erg jaloers....
Op wie mogen jullie zelf uitvinden :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De nachten der liefde

Bericht door Renate »

Dat moet het haast wel zijn! :D

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: De nachten der liefde

Bericht door Floris1987 »

Lijkt me beter niet dat jij me te veel verdedigd. Types als Wouter en hugo gaan dan direct de link leggen en hebben dan een prachtige reden om mijn stemgedrag (geliefde met jouw) te verklaren. Lijkt mij niet slim

En Renate ik heb nog geen woord gelogen hier en in de nacht post ook niet.

Gesloten

Terug naar “Liefdesnestje”