De nachten der liefde

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: De nachten der liefde

Bericht door Floris1987 »

In de beul post dus wel 😉😆

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De nachten der liefde

Bericht door Renate »

Ik heb even Sanders regels voor dit spel gelezen en nu blijkt dat de auraziener er zeker in zit en dat we daarvan de alternatieve variant spelen, dat is deze:


Alternatief:
De Auraziener kan gebruikt worden om erachter te komen of een speler bij het burgerteam hoort of niet. Dit moet alleen gebruikt worden als er een groot aantal niet-burger rollen zijn (ten minste drie naast de gewone weerwolven). De vervloekte, de dubbelganger en de dronkenlap worden weergegeven voor hun huidige team.

Ik heb jou vanavond heel verdacht gemaakt. Volgens mij is het juist slim als ik vanavond niks meer zeg maar dan morgen enigszins positief tegenover jou ga staan.
Niet zomaar natuurlijk, maar alleen als jij in de gevarenzone komt

De echte auraziener zal dan denken dat ik de heks ben (als er een slachtofferloze nacht is tenminste), de heks zal denken dat ik de ziener ben en de ziener dat ik de auraziener ben.

Kortom: er zijn meerdere rollen die het logisch zouden maken als ik jou nu ineens ging verdedigen. Sterker nog, het stelletje hoort normaal gesproken direct dat ze een stelletje is, nog voor de BM- (of i.c. de Beuls-)verkiezing zou ik zeggen, dus voor een stelletje zou het heel gek zijn als ik jou in eerste instantie zo aangevallen heb. Dat kunnen we in ieder geval gaan gebruiken

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De nachten der liefde

Bericht door Renate »

Het had zo kunnen zijn dat ik het slachtoffer van de wolven was, gezien het bericht over "Renate die zichzelf moet gaan beschermen" en het feit dat ik nog leef. Dan zou jij, als wolf, in het hol gezegd hebben dat je op mij ging stemmen en het in werkelijkheid niet gedaan hebben.
Ik weet echter dat déze theorie niet waar is.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De nachten der liefde

Bericht door Renate »

Floris had jij een muurbericht dat jouw rol niet verklapt en dat je hier kunt delen?

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: De nachten der liefde

Bericht door Floris1987 »

Op dezelfde stemmen lijkt mij wel handig zeker nu het toch verborgen is. Dit gaan andere groeperingen natuurlijk ook doen.
Voorkeur.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De nachten der liefde

Bericht door Renate »

Floris, er lijken een paar stemmen op jou te zullen komen. Zal ik dan nu gaan hinten dat men niet op jou moet stemmen? Als er partijen zijn die daardoor denken dat ik een zienerachtige rol heb en dood moet, dan hebben we in elk geval nog een extra etmaal. Of moet ik gewoon maar niets doen? Ik heb geen voorkeur voor het stemmen op een bepaalde persoon. Als ze twijfelen tussen een actieve en niet actieve dan graag een niet-actieve

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De nachten der liefde

Bericht door Renate »

Ze weten uiteraard wel dat de ziener jou niet gezien heeft, maar zouden nog aan de Auraziener of de PI kunnen denken.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: De nachten der liefde

Bericht door Floris1987 »

dat ik mogelijk wat stemmen ga krijgen zit erin. ga zo nog wat proberen. Probeer maar niet te hinten of dergelijke. Het zo niet echt logisch zijn dat je me afgelopen nacht gecheckt hebt. Als je dit volgende dag doet s het veel logischer( als we dan nog leven) en daarnaast is het voor de andere groeperingen logischer niet op mij te stemmen maar et zijn alle op een andere omdat er nu ( gok ik) nog niet echt een slechterik word aangevallen en ze mij dan voor de volgende dag kunnen gebruiken om eruit te werken. we zullen zien.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: De nachten der liefde

Bericht door Renate »

Nou ja op dag één viel ik jou nogal aan. Dus als ik de Auraziener was of de PI, was het helemaal niet zo gek geweest als ik jou gecheckt had. Maar ik wil het er wel op gokken hoor. Zullen we dan maar op Jeska stemmen omdat zij nog niet echt een bijdrage heeft geleverd?
Lola en Ineke zijn ook wel erg stil Maar als die eenmaal los gaan komt er altijd wel veel informatie. Ik weet natuurlijk niet wie er voor jouw rol op dit moment het gevaarlijkst zijn?

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: De nachten der liefde

Bericht door Floris1987 »

Edy of Bert lijkt mij nu het slimste

Gesloten

Terug naar “Liefdesnestje”