Highway to hell

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Highway to hell

Bericht door Matthijs »

Hè rotzooi.. Ik had gehoopt dat deze dag nooit zou komen XD

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Highway to hell

Bericht door Matthijs »

Renate schreef:
25 sep 2019, 21:57
Floris, snap jij dit muurbericht?

Hemel schaamt zich dood. Mark red jezelf.

Hoezo zouden WIJ ons schamen? ZIJ hebben 2 goedjes gelyncht!
Ik snap die wel ;-) De hemel schaamt zich dood omdat Hugo onterecht doodging :-(
Ik heb nacht 1 wouter beschermd: toen kreeg jij het slachtoffer te zien (per ongeluk). Daarom was ik er stellig van overtuigd dat jij geen Heks kon zijn :lol:
Nacht 2 heb ik Hugo beschermd, die ging toen alsnog dood door een klein foutje.
Nacht 3 heb ik Bas beschermd (geen idee of t lukte? alleen een VP slachtoffer dus het zou kunnen zijn gelukt)
Nacht 4 heb ik Mariska beschermd (want dan kon ze nóg een burger veilig gaan stelling op dag 6 want bezweerder)
Nu ben ik dood, máár volgens mij heb ik wel een nieuw record gevestigd voor op de Hall of Fame :mrgreen:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Highway to hell

Bericht door Matthijs »

Ik heb trouwens nooit de waarheid gesproken over wie ik beschermde, maar met een soort raadsel erbij:
1e muur: Wouter-> +7 = renate
2e muur: Hugo -> +6 = jeska
3e muur: Bas -> +5 = mark
4e muur: Mariska -> +4 = wouter

Op een begeven moment zou het dus kunnen zijn dat ik twee keer iemands naam had genoemd maar ja dat was dan hun probleem geweest :lol:
Wel benieuwd of de wolven doorhadden dat ik lijfwacht was :shock: Ik had ook 0 behoefte om Mark te beschermen want de zieke zou positief uitpakken voor de burgers uiteindelijk :lol:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Highway to hell

Bericht door Matthijs »

Kunnen jullie eigenlijk bij de gesloten topics van de mannen-/vrouwenfora? Ik gok t namelijk niet, gezien het feit dat ik het ook niet kan (bij de vrouwen dan dus :lol: )

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Highway to hell

Bericht door Floris1987 »

de oude dode ( lees Renate en ik ) wel omdat het toen nog relevant was.
maar er staat eigenlijk niets in het vrouwengedeelte.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Highway to hell

Bericht door Matthijs »

T is wel een beetje saai zo, voor die levenden , zonder discussies. Ze zitten nog niet eens aan de 2 pagina's :lol:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Highway to hell

Bericht door Renate »

Ja, ik was snel bijgelezen. Jee, wat speelt Edy zich nu in de kijker met liegen over haar stem op Ineke. Dit nekt haar nu, denk ik. Ze claimt trouwens lycantroop te zijn, als ik het goed zie. Dus geen wolf?

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Highway to hell

Bericht door Matthijs »

Tja.. maar gezien t feit dat Bert trouwens pas later bij de wolven kwam, is zijn beulstem op Jeska eigenlijk helemaal niet meer relevant :shock: Dus jeska is daardoor een stuk minder in the picture als je t mij vraagt. Edy zou ik heel gek vinden als zij nu nog goed blijkt te zijn :lol: Ik denk zelf dat het toch nog een man is die iedereen voor de gek houdt. Ik zou dan bijna zelfs willen gokken dat wouter een wolf is die door de VP aanval heen is beschermd :lol: Maar nee ik denk dat Bas en Walter een betere kans maken om slecht te zijn. Of zelfs nog Hugo. Voor nu denk ik: Edy + Bert + Walter wolventeam, Ineke + Emma vampierenteam. Als namelijk Hugo slecht zou zijn, zou hij VP moeten zijn, omdat de wolven mij eruit knikkerden, en ik denk dat Hugo mij er nog wel even in had gewild gezien mijn bijna blinde vertrouwen :lol:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Highway to hell

Bericht door Floris1987 »

Matthijs lees het hemel forum nog eens na word een gedeelte van je theorie ontkracht.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Highway to hell

Bericht door Matthijs »

Door wat precies? :lol:

Plaats reactie

Terug naar “Hemel”