Succes wolfjes

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Ik zou ook wel voor Bert willen gaan. Die maakt mij verdacht en het is wel too obvious als ik als wolf voor hem zou gaan. Beetje dubbel bluf?

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Succes wolfjes

Bericht door Walter »

bert vind ik ook goed, hij gaf mij een beetje een vibe van: ik check vannacht wel of je goed bent, en dan kunnen we er het beste op tijd bij zijn
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Succes wolfjes

Bericht door Walter »

ps: voor het amulet heb ik op 13 gegokt, gewoon, omdat... nu ja, dan hebben we een lichter hogere kans om het amulet te krijgen
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Oh, Bert trekt zijn woorden weer een beetje terug. Even kijken wat Jeska wil. Hoop dat ze wel online komt. Heeft al een stemming gemist.
Mark als beul nog maar niet? Ik vind het wat opvallend om hem nu te lynchen. Kans is dat jij ((Walter) dan de beul wordt en als burger zou ik dat verdacht vinden.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Hmm, toch Bert maar. Als we een slachtoffer kunnen maken dan. Zou jammer zijn als we meteen een wolf missen doordat Jeska het spel vergeet.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Zullen wij dan iig op Bert stemmen Walter? Misschien dat Sander medelijden met ons krijgt dat we dubbel gestraft worden als Jeska niet online komt. 1 wolf eruit en ook geen slachtoffer :roll: en dan misschien toch onze stemmen goedkeurt iig?
Ik doe het vast.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Succes wolfjes

Bericht door Sander »

Ik heb nu 2 van de 3 stemmen binnen.
Wat betreft Jeska, ik heb haar net een appje gestuurd met de vraag of ze nog tijd heeft. Afhankelijk van haar antwoord kijk ik even wat ik ga doen....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Super sorry, ik zal een betere wolf zijn. Ik zal nu direct ook op Bert stemmen - ik begrijp dat het erg laat is om nog allerlei andere opties te overwegen. Ik kies voor 3 voor het amulet.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Succes wolfjes

Bericht door Sander »

Jullie slachtoffer is gekozen, er kan niet meer gewisseld worden.
Nog even flink duimen dat jullie de juiste gekozen hebben :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Succes wolfjes

Bericht door Sander »

Hadden jullie ff geluk.....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Het hol der wolven”