Succes wolfjes

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Oh, en Wouter niet mag stemmen.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Bas doen dan? Niet dat het veel uitmaakt.
Het was een genoegen wolfjes. Walter is niet verdacht, dus er is nog hoop voor de wolven. Tenzij hij lone wolf is, maar dan alvast misschien gefeliciteerd! Ik kan niet inschatten op wie Emma gaat stemmen en ik wil en mag haar ook niet sturen, dus ik denk dat wolfje Edy niet meer is😞😞😞

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Ik ben er inderdaad bang voor dat Emma of jij als eerst gaat en dat ik dan volg. Is het dan geen idee dat we of eerst op Emma gaan allemaal of dat we jou opofferen Edy?

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Edy schreef:
30 sep 2019, 18:33
Als iedereen die goed is meegaat op mij:
Hugo
Bas
Mark
Mariska
Wouter?

Emma gaat misschien wel op iemand anders, maar dan nog red ik het niet. Jammer!

We kunnen wel proberen allemaal op Bas te stemmen? In de hoop dat Emmameedoet en het gelijkspel is?
Ik denk niet dat er van de goede iemand op Bas stemd. Dat er één van de dames uitgaat is zo goed als zeker. Als stemmen op Emma geen zin heeft dan ga ik voor jou Edy, in de hoop een wit voetje te halen en om Bas en Emma nog te overleven en met Walter ondertussen vrolijk door te eten..

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Ik zou niet op Emma gaan want die gaat er overdag al uit. Ik noem Bas omdat het lijkt alsof Emma daar misschien op gaat stemmen. En je stemt geheim Jeska, dus je kan stemmen op wie je wil.
Dus Emma heeft niet veel zin.
Tuurlijk kan je in het forum wel mij verdacht vinden en zeggen dat je op mij stemt. Maar dan in het echt dan zou ik op Bas gaan.
Mocht het lukken vandaag mij nog te redden, dan staan we wel sterk namelijk. De goeien weten heus wel wie de wolven zijn. Het is een kwestie van wie het eerst is. Walter weten ze niet, dus dat is nog onze kans.

Walter, zeg jij ook eens wat?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Ik ga stemmen anders ben ik te laat. Op Bas.

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Oke ik had me vergist in de deadline en dacht om 12.59 dat de deadline om 13u was. Ik heb bij Sander gecheckt of ik mijn stem nog kan wijzigen. Dan stem ik ook op Bas en check ik mijn eigen stem en zeg ik op het forum wat anders.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Oh, ik dacht 12.00 uur! Maar goed, je kan het maar gedaan hebben!

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Walter wil jij mijn stem checken? Dan zeg ik op het forum dat ik op Edy stem en stem ik op Bas.

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Succes wolfjes

Bericht door Walter »

ik heb mijn oproepkrachten gebruikt bij de mannen, Jeska, dus ik kan niks checken :(
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Plaats reactie

Terug naar “Het hol der wolven”