Succes wolfjes

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Succes wolfjes

Bericht door Sander »

Omdat jullie gescheiden worden gooi ik een slotje op dit topic. Jullie kunnen hierdoor niet met elkaar overleggen komende dag.
Voor de volgende nacht haal ik het slotje er weer af.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Succes wolfjes

Bericht door Sander »

Beste wolfjes,

het slot is er weer vanaf.
Wie gaan jullie opeten?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Succes wolfjes

Bericht door Walter »

pfoeh! wat een dag zeg!

Ik heb moeten lullen als een viswijf om dit te overleven.

Uiteindelijk hebben we met 2-2-1 (Wouter niet gestemd) een gelijkspel behaald
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Succes wolfjes

Bericht door Walter »

ps: we hebben een soort van besloten, dat alle dames slecht zijn..

Bas zegt dat hij niks speciaals is (Bink?)
Hugo deed best wel duidelijk over dat hij zijn feeststemming trippel trappel trippel trap was, wat de prins is.

En Mark heeft toegegeven, dat Renate heks was... (maar dat weten jullie niet)

Hoe ging het bij jullie?
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Bij ons ging het niet zo hard.. Het was vrij rustig op het forum. Mariska had de pokken, beulschap ging tussen nu en Edy, lynch tussen mij en Ineke waar Mariska de beslissende stem kreeg en Ineke er uit ging. Edy kan als beul laten weten wat de rol van Ineke was. Ik ben heel benieuwd.

Op het nieuwe forum lees ik dat edy en ik soort van ontmaskerd zijn. Ik ga nog even bedenken hoe ik me hier uit ga redden.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Bij ons was het nogal stilletjes. Ineke was heel afwezig, Jeska en Emma zeiden niet veel.
Maar Ineke is eruit gestemd en die was vampier, zoals ik al dacht.
Bert is er ook uit? Hoe Hugo er nu opeens bij komt dat Jeska en ik ook wolf zijn weet ik niet. Eng hoe hij dat zo bedenkt.

Ik zal maar gewoon zeggen dat een vampier eruit is.
Bas zegt dat hij niets is, maar ik denk vampier 2.

Eten we Hugo of Matthijs op vannacht?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Hugo doet heel stoer, maar ik zou niet weten hoe hij ons heeft ontmaskerd.

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Succes wolfjes

Bericht door Walter »

ik ben een beetje bang dat ik daar de schuld aan heb, grotendeels (nu ja, Bert had op Jeska gestemd als beul)

En iedereen had Edy ook al door, en Ineke..

Dus ik heb gewoon heel eerlijk gezegd, dat jullie allebei wolven zijn, en dat Ineke en Emma Vampieren zijn.

Ergens geloofden ze dat we maar met 5 slechterikken waren, dus ze vonden het plotseling niet meer zo erg om mij te sparen *kijkt onschuldig*

Ik stel voor Matthijs, ik denk dat de vampieren voor Hula gaan (ik heb nog geprobeerd het naar Logo te veranderen, maar dat vond Hula niet zo leuk :S)
Omdat Hula het amulet al heeft gehad, als ik goed heb gerekend.

Daarnaast, met een vampier dood, is het heel slim om eerst de vampieren er uit te halen overdag, dus, Emma of Bas vliegt er eerst uit.

Ik twijfel nog welke we moeten proberen, maar Matthijs is denk ik niet... goed genoeg dat hij het amulet van Mark, of bescherming gaat krijgen vannacht...
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Hmmm. Eigenlijk krijg ik en beetje het gevoel Waltertje dat jij een lone wolf bent. Ons een beetje verlinken en dan nog graag de vampieren er snel uit!
Jeska, voor ons zou het denk ik slim zijn om de vampier nog te bewaren en hopen dat hij Mark opeet toch?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Of gaat de zieke wel dood, alleen mogen wij de nacht erop geen slachtoffer maken?

Plaats reactie

Terug naar “Het hol der wolven”