Succes wolfjes

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Succes wolfjes

Bericht door Bert »

Prima Edy! Ik ga met je mee. Ik geef m'n stem nu door aan Sander.

Als jullie nog zin hebben om te puzzelen: kijk eens naar de eerste letters van mijn muurbericht, of je er dan uitkomt!

Een Tandeloze Reiziger En Een Trouwe Bondgenoot Op Pad

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Nou hoop ik dat jullie dat ook gedaan hebben want er zijn opeens twee stemmen op mij!

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Echt op Floris gestemd, en zojuist opnieuw...

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Succes wolfjes

Bericht door Bert »

Het is heel slim dat je dat gezegd hebt Jeska, ook al is het ook 'eng' omdat eerlijk toe te geven. Maar als wij allebei zouden zeggen dat we NIET op Floris gestemd zouden hebben, dan zou de telling zeker niet kloppen, en dan zouden ze sowieso doorhebben dat er mensen op Floris gestemd hebben die het niet toegeven. Daaruit zouden ze kunnen deduceren dat Floris belaagt wordt door slechteriken/wolven. Heel goed dat je dus eerlijk geweest bent in dezen. Hopelijk kom ik ermee weg dat ik op Floris gestemd heb, maar gezegd heb dat ik op Emma gestemd heb (wat dus niet zo is). In de herstemming denk ik dat het verstandig is dat Edy zich een beetje koest houdt. Ik wacht nog even af met inhoudelijke posts totdat de anderen gezegd hebben op wie ze gestemd hebben (of het waar is of niet, weten we natuurlijk niet, en als het me niet uitkomt zal ik het zeker in twijfel trekken). Daarna denk ik dat ik een betoog ga houden waarin ik denk dat Edy en Floris allebei onschuldig zijn. Mocht Edy het dan overleven, wat ik ten zeerste hoop, dan heeft ze daarna een betere kans om ongedeerd te blijven, omdat iedereen dan wellicht gelooft dat ze allebei onschuldig waren. Ik zal nu ook gelijk aan Sander berichten dat ik op Floris stem bij de hertelling!

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Vanaf nu zal ik stiller zijn, maar het is natuurlijk raar als ik mezelf helemaal niet verdedig. Het vorige spel heb ik Ida daardoor echt verdacht gevonden omdat ze de strijd opgaf. En dat zou men van mij ook denken.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Succes wolfjes

Bericht door Sander »

Beste wolfjes,

ondanks dat de herstemming nog niet is afgelopen, willen jullie vast na gaan denken over een volgend slachtoffer?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Succes wolfjes

Bericht door Sander »

Beste wolfjes,

Wie willen jullie opeten?
Deadline ligt op zondagavond 18.00 uur
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Succes wolfjes

Bericht door Walter »

hugo heeft snachts vampierslachtoffer mark gered?

Wie zou er snachts zijn bekeken?

Jeuy! we leven allemaal nog!

het liefste gaan we natuurlijk voor een ziener ofzo, maar, wie twijfelen er aan Edy, en hoe? kunnen we daar iemand uit opeten, of toch juist iemand van de andere kant, om zo te bluffen dat ze zwakker word neergezet?
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Ik stel voor om af te wachten tot/of Mark de rollen bekend maakt en of hij geloofd wordt of niet. Als hij de rollen geheim houdt of niet vertrouwd wordt kan ie wat mij betreft nog even mee. Als hij de rollen bekend maakt en wel wordt geloofd eet ik 'm graag op, zodat er wat opschudding komt. Wat vinden jullie?
Laatst gewijzigd door Jeska op 21 sep 2019, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Walter schreef:
21 sep 2019, 18:55
hugo heeft snachts vampierslachtoffer mark gered?

Wie zou er snachts zijn bekeken?

Jeuy! we leven allemaal nog!

het liefste gaan we natuurlijk voor een ziener ofzo, maar, wie twijfelen er aan Edy, en hoe? kunnen we daar iemand uit opeten, of toch juist iemand van de andere kant, om zo te bluffen dat ze zwakker word neergezet?
Fijn dat er allemaal nog zijn inderdaad! Waarom denk je dat Mark en Hugo vampiers zijn?

Ik denk dat we niet direct op een Edy-stemmer moeten gaan zitten, anders is ze er denk ik juist snel uit. Wat denkt de rest?

Plaats reactie

Terug naar “Het hol der wolven”