Succes wolfjes

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Succes wolfjes

Bericht door Bert »

@ Edy: Snap je echt niet waarom Hugo Mark vertrouwt, of speel je dat in het echte forum?
Hoe dan ook: volgens mij gaat Hugo (en ik zelf trouwens ook, al zeg ik het op het forum niet zo stellig, zodat we Mark er later nog eventueel uit kunnen werken) er vanuit dat Mark de Zieke is. Het is immers aannemelijk dat de Ziener de eerste nacht de Beul bekijkt, om te zien of die aan de goede kant staat of niet. Wel essentieel, met betrekking tot de informatie die via de Beul naar de burgers moet komen. Omdat Sander bekend gemaakt heeft dat de Ziener de vannacht de Zieke heeft bekeken, is het aannemelijk dat Mark de Zieke is. Die moeten we als wolven dus NIET opeten, want dan zijn we de nacht erop ziek. Mark moet er dus overdag uitgewerkt worden op een gegeven moment, maar dat heeft nu nog geen haast.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Goed plan. Op wie wil je dan stemmen ? Niemand doet echt gevaarlijk tot nu toe, dus het mag ook echt Floris zijn?
Oh, zie je bericht nu. Nee, snapte het echt niet, maar had er niet heel hard over nagedacht.
Maar kunnen we dan niet beter op Mark stemmen voor de Lynch? Dan ligt hij er overdag uit toch?

Zal wel even zeggen op het gewone forum dat het kwartje is gevallen. Anders is het best verdacht. Ik word als het mensen uitkomt vaak slimmer genoemd dan ik ben😂😂😂😂

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Succes wolfjes

Bericht door Bert »

We kunnen inderdaad op Mark stemmen, maar ik vraag me af of hij echt een gevaar voor ons vormt op dit moment. Wat dat betreft zou ik liever op Hugo stemmen...

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Ja, misschien heb je gelijk. Maar, Hugo (en anderen) gaat er nu wel van uit dat Mark in de nacht veilig is voor de wolven, dus nu we nog 4 wolven hebben is het wel goed hem overdag eruit te halen. Of toch kijken of de vampiers hem in de nacht willen bijten?
Misschien maar een dagje wachten tot we bewijs hebben dat iedereen het begrijpt van Mark. Anders vallen Bert en ik weer teveel op.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Maar, ik vind Hugo wel gezellig. Kunnen we niet toch Floris? (Sorry Floris).

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Succes wolfjes

Bericht door Bert »

Waarom wil jij Floris er zo graag uit hebben?
En trouwens, waarom hebben jullie in het wolvenhol de beulverkiezing en de muur helemaal niet besproken?
Zou best handig zijn met elkaar meer te bespreken. En ook om te weten welke berichten van wie waren, zodat je daar niet meer op hoeft te puzzelen. Mijn bericht was dat van die tandeloze reiziger, het was een hint bedoeld voor jullie, maar jullie hadden 'm nog niet door geloof ik :lol:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Ik had 'm zeker niet door. Mijn bericht was van de stille wateren... Sloeg nergens op haha. Ik zou geen idee hebben als ik niks zou weten buiten dit forum. Dus dat houd ik aan en vergroot ik een klein beetje.

Het lijkt mij ook goed om allemaal op dezelfde te stemmen bij de lynch. Ik zal op het open forum vragen wat de rest doet en daar wel of niet aansluiten. In een privébericht naar Sander stem ik met jullie mee - ik heb geen voorkeur.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Nah, hoeft niet perse Floris. Is een beetje omdat ik op het open forum ook op hem stem. En hij is niet zo veel aanwezig, maar dat zijn er meer die dat niet zijn dit spel. Hugo heeft altijd leuke posts en hij is nog niet gevaarlijk. Waarom wil jij Floris niet?
Zou Emma willen doen omdat ze dit spel niet erg begrijpt en als ze niets te zeggen heeft zegt ze ook echt niks. Maar dat valt ook weer teveel op. Wijst iedereen meteen naar mij.

We hebben niet overlegd over de beulverkiezing omdat dat wat mij betreft niet veel zin had. We waren maar met zijn 2. Jeska was nog niet online geweest.
De hint tandeloze reiziger had ik ook gemist vrees ik. Ik was de (inspiratieloze) Mark is wel te vertrouwen.

Nou, wie gaan we kiezen? Ineke is ook een optie. Nu nog stil, maar als ze losgaat?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Overigens moeten Walter en Jeska ook nog meestemmen, dus ik denk niet dat we tot de deadline kunnen wachten met een beslissing nemen hierover.
Genoeg democratie geweest, en aangezien ik nu online ben, stel ik voor dat ik nu de beslissing neem, hopende dat men met mij meegaat.

Ik ga op Floris stemmen.

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Ik heb op Floris gestemd.

Plaats reactie

Terug naar “Het hol der wolven”