Succes wolfjes

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Edy schreef:
28 sep 2019, 07:37
Hmmm. Eigenlijk krijg ik en beetje het gevoel Waltertje dat jij een lone wolf bent. Ons een beetje verlinken en dan nog graag de vampieren er snel uit!
Jeska, voor ons zou het denk ik slim zijn om de vampier nog te bewaren en hopen dat hij Mark opeet toch?
Aan de andere kant.. Wij verliezen het spel als wolf sowieso Edy.. Onze enige hoop is als een medewolf wint. Ik vind Walter' verhaal verdacht als lonewolf anderszijds had ie er ook over kunnen liegen...

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Succes wolfjes

Bericht door Walter »

zieke gaat wel dood, en dan mag de nacht erop geen slachtoffer worden gemaakt.
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Maar, ik zou niet weten waarom Walter in het mannenforum kan toegeven dat jij en ik wolf zijn Jeska, en er zelf onschuldig uitkomen. Dus ergens klopt dat verhaal niet. Want de nadruk ligt erop dat Walter zegt EERLIJK GEZEGD te hebben. Dat klinkt als een bekentenis bijna, maar dat gaat niet zonder zichzelf ook bloot te geven.

Maar goed, misschien word ik te wantrouwig, dat kan ook. Maar het helpt niet als je medewolf gezellig meegaat in het forum terwijl er nog genoeg andere spelers zijn om verdacht te maken.

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Mee eens, maar als er al meer zo dachten is het dom om ons enorm te verdedigen - dan zijn we er allemaal aan. Walter, was je de eerste die onze namen als mogelijke weerwolven noemde?

@all wie gaan we opeten?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Ik vind Matthijs ook goed hoor.

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Succes wolfjes

Bericht door Walter »

ik was absoluut niet de eerste die jullie namen noemden.

Het was meer een kwestie van: Hugo riep meteen om de hoofden van Bert en mij, toen vloog Bert er uit, en ik...

Ik heb zeg maar een beetje een theorie opgehangen, dat alle dames slecht zijn, en dat er maar 5 slechte rollen inzitten, dus dat ik goed was...
(3 wolven, 2 vampieren)

Ik snap dat ik nu verdacht ben als lone wolf, en mijn excuses voor mijn acties...

Ik .. vreesde een beetje voor mijn eigen leven, en daarbij heb ik onjuist gehandeld

Sorry
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Oke, dus we stemmen nu op Matthijs and then what? Ik weet nog niet wie of wat ik overdag verdacht ga vinden om wat voor een reden...

Voor nu stemmen en een muurbericht verzinnen.

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Succes wolfjes

Bericht door Walter »

Op het moment indeling van de overgebleven spelers voor mij:

Mark Zieke
Mariska oude bezweerder
Hula prins
Matthijs/Wouter beschermer/priester
Bas Bink
Emma Vampier

en wij 3en wolf,
Ik denk dat het het beste beetje ligt aan Emma en Mariska...

Het liefst niemand van ons dood door Emma, en dan overdag Emma er uit, (om zo 1 slachtoffer minder te hebben) en dan gedrieën de rest opeten
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Succes wolfjes

Bericht door Jeska »

Goede post Edy op het forum.
Zijn er nog slimme neppe muurberichten te bedenken om iemand in een negatief daglicht te zetten?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Succes wolfjes

Bericht door Edy »

Walter, waarom is Bas opeens geen vampier? Ik vind dat er veel meer aanwijzingen zijn dat hij het is dan Emma. Heb je tips om mijn verdenkingen meer op haar te richten dan? Of bij Bas houden en op Emma stemmen stiekem?

Plaats reactie

Terug naar “Het hol der wolven”