Nacht 6

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Nacht 6

Bericht door Walter »

Hula, als ik kijk naar de mogelijke vampieren, zoals de vorige keer, dan zie/zag ik 3 verschillende mogelijke vampieren... Waarbij ik jou niet vertrouwde, heb jij een hint achtergelaten, waardoor je minder verdacht was dan de andere 2... Natuurlijk heb ik in mijn achterhoofd dat Lola dit niet heeft gedaan, althans, niet naar dezelfde rol, en dat de rol die je claimt technisch gezien er niet in hoeft te zitten, maar op dat moment vond ik door die hint je een stuk minder vampierig dan Bas en Emma.

Gezien de rol die Bas denk ik heeft, en die er eigenlijk in moet zitten, en het feit dat Emma er uit is, kan ik me niet voorstellen dat je de waarheid hebt verteld echter

Tenzij Sander morgenochtend gewoon het spel eindigt dan...
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 6

Bericht door Hugo »

Wouter schreef:
04 okt 2019, 21:49
En goh, bijna meer posts deze nacht dan in het hele spel :lol:
Nou, ga zo door zou ik zeggen ;)
Walter schreef:
05 okt 2019, 00:35
Hula, als ik kijk naar de mogelijke vampieren, zoals de vorige keer, dan zie/zag ik 3 verschillende mogelijke vampieren... Waarbij ik jou niet vertrouwde, heb jij een hint achtergelaten, waardoor je minder verdacht was dan de andere 2... Natuurlijk heb ik in mijn achterhoofd dat Lola dit niet heeft gedaan, althans, niet naar dezelfde rol, en dat de rol die je claimt technisch gezien er niet in hoeft te zitten, maar op dat moment vond ik door die hint je een stuk minder vampierig dan Bas en Emma.

Gezien de rol die Bas denk ik heeft, en die er eigenlijk in moet zitten, en het feit dat Emma er uit is, kan ik me niet voorstellen dat je de waarheid hebt verteld echter

Tenzij Sander morgenochtend gewoon het spel eindigt dan...
Nou ja, als Bas die rol heeft, ben jij slecht. Want ik ben goed. Interessant dat je aanneemt dat Bas hoe dan ook gelijk heeft en ik niet, terwijl het bewijs vrijwel even sterk is. En hoe heb je die ene rol ineens bij Bas geplaatst? Want blijkbaar is dat gebeurd ná je een bepaalde rol bij mij had geplaatst... Typisch.

@ All

Voorlopig heb ik ook wat moeite om nou heel hard te maken of Bas of Walter de laatste Vampier moet zijn (of Wouter, maar dat geloof ik stiekem niet. Alhoewel hij nog wel de Vervloekte zou kunnen zijn natuurlijk.) Ik wacht nog even de volgende dag af.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 6

Bericht door Hugo »

Mark schreef:
04 okt 2019, 18:45
Misschien was dit wel een hele goede tactiek van Emma. Om niet te stemmen. Want nu weten we niet of ze slecht is en beschermd zij op deze manier iemand......
Oh, en dit is inderdaad bullshit.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 6

Bericht door Sander »

Het wordt hopelijk snel weer ochtend!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 6

Bericht door Mark »

Hugo schreef:
05 okt 2019, 10:16
Mark schreef:
04 okt 2019, 18:45
Misschien was dit wel een hele goede tactiek van Emma. Om niet te stemmen. Want nu weten we niet of ze slecht is en beschermd zij op deze manier iemand......
Oh, en dit is inderdaad bullshit.
Tuurlijk is het Bullshit ze is het gewoon vergeten maar misschien kwamen daardoor meer mensen online :P
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 6

Bericht door Mark »

en mensen moeten mij maar denk ik iets gaan vertellen over de muurberichten want ik volg dat gedeelte niet XD.

ik vind altijd al knap dat ik nog weet welke van mij is en dat ik het amulet berichten begreep XD.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 6

Bericht door Mark »

kijken of dit werkt :D

want sander wilt het snel dag maken.

Hokus pocus pas.
ik wou dat het weer dag was :mrgreen:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 6

Bericht door Sander »

Gelukt!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 3”