Dag 5/6 - wat een rust....

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 5/6 - wat een rust....

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
03 okt 2019, 21:44
Bas schreef:
03 okt 2019, 15:06
Dit of er is een keer een vervloekte gebeten en Walter, Hula of Wouter is een nacht slecht geworden.
Ik ben het hierover wel met Walter eens. De muur bevat informatie in deze.
Er zijn nog andere redenen waarom iemand die gebeten is niet dood gaat. Maakt zo iemand niet meteen slecht. Met al die slachtofferloze nachten zou je dan wel verwachten dat er een keer op een dag meer dan 1 of 2 doden vallen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 5/6 - wat een rust....

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
03 okt 2019, 21:43
En wtf is deze post. Hoe kom je erbij dat er twee slechterikken moeten hebben samengespannen? Ik bedoel, ja, er was een 2v2, waar Edy, de bad guy, onderdeel van was, dus typisch was het wel? Vervolgens deze zin "Jeska en Emma, of allebei de andere". WAT? Serieus, wat bedoel je? Ik begrijp er (alweer) geen iota van. Hoe kan je me in drie zinnen meer verwarring bezorgen dan Bas in 30 posts?
Toch knap, niet? Misschien omdat ik zelf verward ben :). De zin is inderdaad een beetje complex, maar je zou hem moeten kunnen volgen. Op basis daarvan denk ik dat ik Jeska ga stemmen.
Ho ho ho :xmas:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 5/6 - wat een rust....

Bericht door Jeska »

Nou jongens, top :roll: :roll:
Jullie gaan helaas te laat zien dat jullie het mis hebben. Succes met de jacht!

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 5/6 - wat een rust....

Bericht door Emmiee »

Dit is een beetje een herhaling van weerwolvenweekend toen iedereen dacht dat ik vampier was. Nou sinds ik geen lust voor bloed heb of twee gaatjes in mijn nek ben ik van mezelf zeker dat ik geen vampier ben.

Men verdenkt mij omdat ik het minst actief ben.
Ik had notities moeten bijhouden hiervoor, waardoor elke keer als ik iets wil schrijven, is mijn informatie beperkt, wat niet slim is. Ik doe wel zo goed mogelijk mijn best.

Daarbij had ik niet op Ineke gestemd, omdat ik niet meekreeg in de damesforum waarom ze slecht was en ging ik maar op Jeska, want ik wist ongeveer wel dat ze niet goed was. Ik ben nu al twee keer belazerd, door Ineke en mijn moeder, maar van Jeska weet ik wel dat ze slecht is. Ze kreeg het nooit voor elkaar mij honderd procent te overtuigen dat ze goed was.
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 5/6 - wat een rust....

Bericht door Bas »

Hugo schreef:Klopt; er zat dertig minuten tussen. Jij verdient zeker ook credits. Maar ik was wel téchnisch gezien eerder. En volgens mij verdien ik daar wel wat credits voor (maar het maakt niet uit, want Jeska is de laatste Wolf en dan zoeken we alleen nog Vampiers, dus ik snap dat het voor die analyse minder uitmaakt (dit is waarom ik drie partijen haat)). Maar jij ook, maar ook voor jou zegt het verdomde weinig ;)
Ik denk dat je wat te veel nadruk legt op een opmerking die niet als belangrijkste argument geldt waarom ik onschuldig zou zijn.
Dan zijn we het eens, jouw eerste opmerking kwam op mij over als een wit voetje halen die niet erg van belang was. Maar we zijn het eens dat dit geen van ons vrijpleit.
Hugo schreef: Hoe kan je me in drie zinnen meer verwarring bezorgen dan Bas in 30 posts?
Hahaha, ach Hugo toch heb ik je zo verward? Was niet de bedoeling ;)
Hugo schreef:
03 okt 2019, 21:44
Bas schreef:
03 okt 2019, 15:06
Dit of er is een keer een vervloekte gebeten en Walter, Hula of Wouter is een nacht slecht geworden.
Ik ben het hierover wel met Walter eens. De muur bevat informatie in deze.
Nou ik ben blind denk ik, want ik zie dit echt niet..

Jeska ik ben wel benieuwd wie jij nou verdenkt van vampier zijn. Als je een burger bent is het handig om daar nog even je gedachten over te laten horen.

Emma je wordt vooral verdacht omdat we op dit moment aan het afstrepen zijn. Als er nog een vampier in zit, waar ik aan begin te twijfelen nu er geen middag is geweest, dan ben jij de verdachtste van de overgebleven mensen. Maar laten we eerst kijken of het spel nog doorgaat als Jeska eruit is.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 5/6 - wat een rust....

Bericht door Sander »

Nog 3,5 uur tot deadline.
Er zijn nog een aantal mensen die moeten stemmen...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 5/6 - wat een rust....

Bericht door Jeska »

Bas schreef:
04 okt 2019, 10:29
Hugo schreef:Klopt; er zat dertig minuten tussen. Jij verdient zeker ook credits. Maar ik was wel téchnisch gezien eerder. En volgens mij verdien ik daar wel wat credits voor (maar het maakt niet uit, want Jeska is de laatste Wolf en dan zoeken we alleen nog Vampiers, dus ik snap dat het voor die analyse minder uitmaakt (dit is waarom ik drie partijen haat)). Maar jij ook, maar ook voor jou zegt het verdomde weinig ;)
Ik denk dat je wat te veel nadruk legt op een opmerking die niet als belangrijkste argument geldt waarom ik onschuldig zou zijn.
Dan zijn we het eens, jouw eerste opmerking kwam op mij over als een wit voetje halen die niet erg van belang was. Maar we zijn het eens dat dit geen van ons vrijpleit.
Hugo schreef: Hoe kan je me in drie zinnen meer verwarring bezorgen dan Bas in 30 posts?
Hahaha, ach Hugo toch heb ik je zo verward? Was niet de bedoeling ;)
Hugo schreef:
03 okt 2019, 21:44
Bas schreef:
03 okt 2019, 15:06
Dit of er is een keer een vervloekte gebeten en Walter, Hula of Wouter is een nacht slecht geworden.
Ik ben het hierover wel met Walter eens. De muur bevat informatie in deze.
Nou ik ben blind denk ik, want ik zie dit echt niet..

Jeska ik ben wel benieuwd wie jij nou verdenkt van vampier zijn. Als je een burger bent is het handig om daar nog even je gedachten over te laten horen.

Emma je wordt vooral verdacht omdat we op dit moment aan het afstrepen zijn. Als er nog een vampier in zit, waar ik aan begin te twijfelen nu er geen middag is geweest, dan ben jij de verdachtste van de overgebleven mensen. Maar laten we eerst kijken of het spel nog doorgaat als Jeska eruit is.
Zoals meerdere keren aangeven: ik verdenk Emma en jou het meest van het vampier zijn. En reken er maar op dat het spel doorgaat als ik dood ben.

Gesloten

Terug naar “Spel 3”