Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
01 okt 2019, 23:23
Je bent beter pap.
Echt? Ik dacht ook nog tijdens de nacht. In dat geval ....
Ho ho ho :xmas:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Jeska »

Bas schreef:
02 okt 2019, 16:09
Weer een slechterik eruit, ik ga ervan uit dat ze wolf was, maar een verduidelijking van Mark zou wel fijn zijn, ja.

Hugo2 schreef:Ik bedoelde met die opmerking het feit dat ik, in het mannenforum, als eerste uitsprak dat Bert 100% zeker Wolf was, vanwege zijn gelogen stem. "Als eerste" slaat op het feit dat jij direct daarna nog een gelogen stem van Bert aanwees.
Er zat welgeteld minder dan 30 minuten tussen jou bericht en mijn bericht, waarbij ik aangaf dat ik geen tijd had om een grote post te maken. Waarbij jij binnen een uur na het aanbreken van de dag deze informatie naar voren bracht. Wat ik hiermee aan wil geven is dat wij allebei Bert zodanig verdachten dat we zijn stemmen wilden controleren. Dit kwam omdat Bert raar reageerde op de info van Hugo1 de ziener. En Bert sowieso raar aan het spelen was. Dus het feit dat je hier zegt dat je als eerste was, vind ik nog steeds alsof je een wit voetje probeert te halen.
Hugo2 schreef:Met daarbij het feit dat ik nu alleen Ziener-, Bert- en Edy-posts heb gemaakt. Nogmaals; hoe kan je me op basis daarvan méér verdenken dan gemiddeld?
Hugo2 schreef:Ten vierde:
@ All
Waarom vonden we Emma ook al weer allemaal een Vampier? Was daar een zinnige reden voor? (Want met afstrepen kom ik ook tot Bas en Emma, maar goed, iedereen lijkt zekerder van Emma dan Bas.)
Je geeft hier zelf antwoord op de vraag. Ik ben, net als jij, aan het afstrepen. Is er een kans dat Ineke vampier was, ja, hoewel er een grotere kans is dat Edy loog nu ze een bewezen wolf is.
Ik ben hierbij langs de 4 mensen die nog niet 100% bewezen goed zijn, of zo goed als zeker wolf zijn, gegaan. Daarbij vond ik jou en Emma het meest verdacht.
Ik heb daarvoor redenen gegeven, terwijl iedereen die mij verdenkt simpelweg een slecht gevoel heeft. Leuk, maar daar kan ik niet echt iets mee. Ik heb helaas geen kracht om gevoelens van mensen te veranderen.

Voor morgen lijkt het me het meest logisch om voor Jeska te gaan en dan hopelijk de wolven te hebben uitgeschakeld.
Ik snap niet zo goed waarom je eerst zegt dat je Hugo2 en Emma het meest verdenkt als wolf en vervolgens eindigt met dat het logisch is om op mij te stemmen in de hoop de wolven er dan uit te hebben :|?

Je verwijt anderen dat zij zonder rationele redenen verdenkingen hebben richting jou. Ik zou graag horen wat mij zo enorm verdacht heeft gemaakt; daar ik alleen maar open en eerlijk ben geweest.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Wouter »

Ik blijf nog even bij de theorie dat in het dameshol twee slechterikken hebben samengespannen. Edy was daar 1 van. Jeska en Emma, of allebei de andere.
Ho ho ho :xmas:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Mariska »

Wouter schreef:
02 okt 2019, 17:40
Ik blijf nog even bij de theorie dat in het dameshol twee slechterikken hebben samengespannen. Edy was daar 1 van. Jeska en Emma, of allebei de andere.
Ik heb het idee dat ik in dat hol de enige burger was! Ben ik even blij dat ik ziek was :mrgreen:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Mark »

@mariska
Dat dachten de meeste mannen ook :P



mag ik ook een vrije dag hebben :P en eens ziek zijn wie het ook is :P
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Sander »

Over 3 kwartier weet je of het gelukt is Mark ;)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Mariska »

Mark schreef:
02 okt 2019, 19:13
mag ik ook een vrije dag hebben :P en eens ziek zijn wie het ook is :P
Nee dat kan niet hoor! Jij bent onze beul :lol:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Bas »

Jeska schreef:Ik snap niet zo goed waarom je eerst zegt dat je Hugo2 en Emma het meest verdenkt als wolf en vervolgens eindigt met dat het logisch is om op mij te stemmen in de hoop de wolven er dan uit te hebben :|?

Je verwijt anderen dat zij zonder rationele redenen verdenkingen hebben richting jou. Ik zou graag horen wat mij zo enorm verdacht heeft gemaakt; daar ik alleen maar open en eerlijk ben geweest.
Ik verdenk Emma en Hugo2 het meest als vampieren, niet als wolven. Jij bent voor mij de laatst overgebleven wolf, simpel weg omdat Bert op jou stemde tijdens de BM verkiezing. Kun jij daar wat aan doen? Nee. Maar het is vrij logisch dat het je enorm verdacht maakt als wolf.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Mark »

@sander
als de beul ziek is krijgt het wel het lynch slachtoffer gewoon te horen toch want ik ben niet dood ??
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 5 - of is het nacht 6 inmiddels?

Bericht door Sander »

Mark schreef:
02 okt 2019, 19:52
@sander
als de beul ziek is krijgt het wel het lynch slachtoffer gewoon te horen toch want ik ben niet dood ??
correct
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 3”