Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Mark »

sander is niet eens terug gekomen voor het middag uur :) gister
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Mark »

op wie stemd iedereen ??
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Sander »

Mark schreef:
01 okt 2019, 15:30
sander is niet eens terug gekomen voor het middag uur :) gister
Jammer dat je het doorhad.
Maar klopt idd, er is niemand dood gegaan in de middag.
De deadline ligt op vanavond hè, denkt iedereen daar aan?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Emmiee »

Nog even snel een mening vertellen om niet dood te lijken.

Ik ga op Bas stemmen, want Bas is, net als Bert, heel oplettend en kon kleine details uit muren of reacties gebruiken, waarschijnlijk om vertrouwen te winnen. Bert deed dit ook en kijk wat hij was.

Heb niet veel inhoudelijks voor de rest, moet aan huiswerk en zo uit eten.
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Hugo »

Edy schreef:
01 okt 2019, 10:25
"Op een Vampier" = zeg jij.

En waarom deel je dit nu pas, en niet op het moment dat er verwarring ontstond?
Hugo, welke verwarring?
Uhm, nou onder andere van jezelf:
(Quote uit Nacht 3)
Edy schreef:
24 sep 2019, 19:23
Jeetje.... tot ik jouw rol weet Ineke weet ik helemaal niet of ikhier blij mee moet zijn. Je stond na Mariska toch ook wel op mijn lijstje verdachten. En nou hoop ik niet dat Hugo het amulet aan Ineke heeft gegeven, terwijl ik haar verdenk (een beetje) van Hugo bijten🤔🤔
Maar nog vreemder is dat ik een strijd tussen Mariska en mijzelf had verwacht, dus waar Ineke nou opeens vandaan komt?🙄
(dikgedrukt toegevoegd voor duidelijkheid)

Serieus Edy, waarom post je dit terwijl je op Ineke hebt gestemd... XD Tenzij je Wolf bent, wat je bent.

@ Mark
Mark schreef:
01 okt 2019, 16:01
op wie stemd iedereen ??
Op Edy. Dûh.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Jeska »

Mark schreef:
01 okt 2019, 16:01
op wie stemd iedereen ??
Ik ga voor Bas, Emma of Edy... Ik ben benieuwd wat iedereen verder denkt of gaat doen.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Mark »

@JESKA

heel duidelijk weer, stem dan gewoon met ons op edy :)
Burger for life :mrgreen:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Jeska »

Oké, ja ik zat nog met die vampieren theorie... Beter een vampier eruit dan een wolf zei Walter en ik denk dat Edy eerder een wolf is dan een vampier.. Dus als we er dan een vampier uitstemmen de andere vampier een of twee wolven eet en we lynchen overdag de laatste vampier dan zijn we klaar..

Maar goed, eerst een wolf is ook beter dan een verkeerde gok. Oke dan stem ik inderdaad op Edy.

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Mariska »

Hoi!

Ik ben er ook nog! Wel mega druk, maar ik heb gisteren al gestemd op Edy. Dus laten we dat allemaal doen! :mrgreen:
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Bas »

Emma gebeten, Ineke gebeten, eten we vanacht eindelijk?
Is Emma de 2e vampier?
Ineke is een vampier

Ik heb even op de muur teruggelezen en vind deze drie berichten van Dag 4 opvallend.
Ze zijn teveel met elkaar in overeenstemming dat ik haast niet anders kan inzien dan dat ze van de wolven komen. En daarmee alle aandacht van hunzelf af willen lijden en op Ineke en Emma willen gooien.
Van Ineke is het vrij duidelijk dat ze het amulet heeft gehad, doordat ze de dag overleefd heeft. Ik heb tot op heden van niemand een andere logischere reden gezien. Daarbij vind ik het daarom onlogisch dat het amulet er nog in zou zitten volgens de muur van vandaag. Waarbij ik dus NIET geloof dat Ineke daadwerkelijk een vampier was.
Van Edy is het nu al duidelijk dat ze gelogen heeft over een stemming, waarbij haar beul stem interessant zou kunnen zijn als zij ook op Jeska heeft gestemd, net als Bert.

Als Ineke geen vampier is, denk ik dat er nog 2 vampieren inzitten. Ervan uitgaande dat Edy en Jeska de twee overgebleven wolven zijn en dat Mark en Mariska goed zijn, komen we uit op:
Wouter, Hula/Logo/Hugo2, Walter en Emma.

Wouter heeft sinds de beul verkiezing nog geen inhoudelijke post gemaakt en daarbij ook geen enkele keer laten weten op wie hij heeft gestemd. En is alleen vrijgepleit op basis van een vage opmerking van Renate. En ik denk dat hij best nog wel is vampier kan zijn, maar hij heeft te weinig van zich laten horen om echt zeker te zijn.

Dan Walter, hij komt als eerste nu meteen met stem op een vampier om zo de vampieren uit te roeien, iets waar ik nog steeds aan twijfel, maar dat maakt Walter wel iets minder verdacht bij mij. Tenzij hij uitstekende omgekeerde psychologie uitvoert, iets wat ik van Walter niet vergezocht vindt.

Hula/Logo/Hugo2
Ik zou graag een uitleg willen over deze opmerking:
Hugo schreef:Ik heb persoonlijk de eerste Wolf aangewezen (als eerste). Da's wel een pluspuntje voor mij. Verder heb ik geen idee waar de rest zich op baseert. Behalve mijn charmes dan
Gezien het feit dat Bert als wolf naar voren kwam door de informatie van Hugo1, niet van jou. En daarbij had ik in eerste instantie op Bert gestemd op dag 3, de dag dat jij weinig zei vanwege je ziener verleden. Dus de “als eerste” opmerking klopt sowieso niet, en verder komt het allemaal door de informatie van Hugo1, niet van jou. Het lijkt alsof je een makkelijk wit voetje wilt scoren zonder die daadwerkelijk te verdienen. Als er nog twee vampieren zijn vind ik Hugo2 dan ook een vrij logische kandidaat.

Dan Emma, het is haar eerste spel waardoor ik snap dat ze het de eerste dagen wat lastiger had om goede inhoudelijke posts te maken. En zelfs nu zijn haar inhoudelijke posts vooral, ik verdenk en stem op die. Wat niet heel veel toevoegt en waardoor ze haarzelf aardig op de achtergrond houdt. Het is daarbij interessant om haar stem op Mariska te controleren voor dag 3.

Dat zijn mijn mogelijke vampier verdachten en wat ik van ze vind. Waarbij ik wil aangeven dat ik niet teruggelezen heb, voor twee redenen A ik heb niet heel veel tijd gehad in de afgelopen dagen vanwege stage en eerste keer voor een klas staan. En B alle 4 zijn veel afwezig geweest in de eerste dagen, waarbij Walter door de pokken, waardoor ik niet denk daar heel veel uit te kunnen halen.
Op dit moment zie ik Emma als vrij zeker een vampier en dan eigenlijk Hugo2/Hula/Logo als eventuele tweede vampier.

Maar voor nu ga ik op Edy stemmen, omdat het vrij duidelijk is dat ze wolf is met het liegen over stemmingen en de leugen van Bert met de stem op Floris.

Verder vind ik het heel leuk dat zoveel mensen gevoelens voor me hebben, dat ze slecht zijn daargelaten, maar met gevoelens kan ik niet heel veel.

Gesloten

Terug naar “Spel 3”