Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Sander »

Beste inwoners van Wakkerdam,

Ondertussen zijn we al een aantal inwoners verloren, zowel good als bad guys….
Maar ja, hoe zit het nou eigenlijk?
Het antwoord op deze vraag komt vandaag niet van Wouter, want hij ligt met het pokkenvirus op bed.
Het antwoord op de vraag komt sowieso niet van Matthijs, want hij is helaas van ons heen gegaan. Matthijs was de lijfwacht.

Hierbij de muurberichten:
Ik ben nog lang niet dood
Niemand niemand niemand weet, dat ik repelsteeltje heet.
weinig informatie over de jachtgroep
Edy liegt, als het Amulet nog bestaat.
het is niet zus en ook niet zo
Bezweerder denkt dat Edy en Emma sowieso slecht zijn!
We all stood together bom bom
Eerste slechterik(en) dood, nu nog afmaken. Wouter, spreek! Red jezelf!
I’m partying like it’s nineteen-ninety-nine!
Het gezegende amulet is 1 levende plaats omhoog gegaan.

Vandaag gaat het stemmen weer zoals de andere keren: in een privébericht naar mij dus!
Succes allemaal.
De deadline voor deze dag ligt op dinsdagavond 19.00 uur.

We verzamelen rond het middaguur weer op het dorpsplein :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Mark »

R.I.P Matthijs
veel beterschap Wouter.

Dus wie kiezen we :P
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Emmiee »

@mariska je mag me noemen wat je wilt :P
Mijn echte naam is Emma, Emmie is een verkleinnaam, sinds ik de jongste ben.

Rest in peace Matthijs
Beterschap Wouter♥️♥️

En ten slotte: shame on you repelsteeltje!! De zin is verkeerd!
Het originele is: niemand weet, niemand weet dat ik repelsteeltje heet.
Toeval??
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Wouter »

🤢
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Edy »

RIP Matthijs.

Mariska, kan je ook met feiten aangeven waarom je Hugo blindelings vertrouwd?

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Jeska »

RIP Matthijs.
Beterschap Wouter.

Mark en Mariska vertrouw ik.
Hula en Wouter staan voor mij op neutraal en ik heb een minder goed gevoel bij Emma, Edy, Bas en Walter.

Ik zal daarom ook op een van hen gaan stemmen.

Morgen zal ik alle posts van Bert teruglezen in de hoop daar nog iets uit te kunnen halen.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Edy »

Bijzondere muurberichten weer. Wtf heeft repelsteeltje ergens mee te maken?
En ook wel vreemd is deze: Edy liegt als het amulet nog bestaat. Huh? Dit zou suggereren dat iemand het gezegende artikel aan Ineke had gegeven. Maar je weet dan aan wie je het hebt gegeven, dus weet je ook dat het nog in actie is toch? En Ineke is sowieso dood, dus als zij het amulet had dan is het er nu niet meer. Enfin, ik weet niet wat de bedoeling hiervan is, anders dan weer een poging om mijn persoontje zwart te maken.
Mensen, what can I say, alleen dat ik niet zo'n heel spannende rol heb en dat schijn bedriegt. Maar dat je er geen wolf uit hebt als je op mij stemt.
Bezweerder mag dan overtuigd zijn, maar ze baseert haar argumenten niet echt op feiten.

Maar als er nog twee wolven inzitten (denk ik) en nog 1 vampier dan denk ik het volgende:
Bas of Emma zijn vampier, waarbij ik Bas meer verdenk.
Mogelijke wolven: Hula, Walter, Emma, Jeska en Bas.
Mark, Mariska en Wouter zijn dan te vertrouwen.

Ik wantrouw echt het feit dat in die mancave vorige dag alle vingers naar alle vrouwen gingen (behalve Mariska dan) waardoor ik overtuigd ben dat er minimaal 1 wolf en vampier in die groep zitten. Hula/Walter en Bas?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Mark »

Edy schreef:
30 sep 2019, 07:39
Bijzondere muurberichten weer. Wtf heeft repelsteeltje ergens mee te maken?
En ook wel vreemd is deze: Edy liegt als het amulet nog bestaat. Huh? Dit zou suggereren dat iemand het gezegende artikel aan Ineke had gegeven. Maar je weet dan aan wie je het hebt gegeven, dus weet je ook dat het nog in actie is toch? En Ineke is sowieso dood, dus als zij het amulet had dan is het er nu niet meer. Enfin, ik weet niet wat de bedoeling hiervan is, anders dan weer een poging om mijn persoontje zwart te maken.
Mensen, what can I say, alleen dat ik niet zo'n heel spannende rol heb en dat schijn bedriegt. Maar dat je er geen wolf uit hebt als je op mij stemt.
Bezweerder mag dan overtuigd zijn, maar ze baseert haar argumenten niet echt op feiten.

Maar als er nog twee wolven inzitten (denk ik) en nog 1 vampier dan denk ik het volgende:
Bas of Emma zijn vampier, waarbij ik Bas meer verdenk.
Mogelijke wolven: Hula, Walter, Emma, Jeska en Bas.
Mark, Mariska en Wouter zijn dan te vertrouwen.

Ik wantrouw echt het feit dat in die mancave vorige dag alle vingers naar alle vrouwen gingen (behalve Mariska dan) waardoor ik overtuigd ben dat er minimaal 1 wolf en vampier in die groep zitten. Hula/Walter en Bas?
@edy
Ik denk zelf dat het amulet nog bestaat. hebben we het ook over gehad in de man cave.
en Ineke heeft het amulet gehad ga ik van uit. als het klopt wat ik denk heeft ze hem niet door gegeven aan een andere vampier.

daarnaast, zijn niet alle vingers naar de vrouwen gegaan wat jij wantrouw. dus wat je zegt klopt niet.
het klopt wel dat we denken dat de meeste slechterikken op dit moment bij de vrouwen zijn, en dat is dus Emma, jeska en jij :)
daarnaast heeft bert die weerwolf is/was. gelogen over 2 van zijn stemmingen. daardoor moet er tussen jullie 3 slechten zitten ;)

daarom gaat mijn stem naar een van jullie 3 :).
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Emmiee »

daarnaast, zijn niet alle vingers naar de vrouwen gegaan wat jij wantrouw. dus wat je zegt klopt niet.
het klopt wel dat we denken dat de meeste slechterikken op dit moment bij de vrouwen zijn, en dat is dus Emma, jeska en jij :)
daarnaast heeft bert die weerwolf is/was. gelogen over 2 van zijn stemmingen. daardoor moet er tussen jullie 3 slechten zitten ;)
Wacht even, waarom gaan jullie er van uit dat alle vrouwen slecht zijn? Er is toch geen sekretariër in dit spel?! We mogen ook wel eens kijken naar de mannen, want sinds we weer een groep zijn werd de focus meteen naar de vrouwen gegooid, terwijl er ook tussen de mannen een slechterik kan zitten. Even goed als bij de vrouwen.
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Dag 4 - hoe zit het nou eigenlijk?

Bericht door Walter »

Rust in vrede, Matthijs

Persoonlijk denk ik dat Edy eerlijk was als Beul, maar als ze dat niet is, dan zijn er op het moment volgens mij nog 2 wolven, en 2 vampieren over. waarvan ik van beiden Wouter niet verdenk. Dan werkt het het beste om er een vampier uit te gooien, zodat de andere vampier wolven kan vermoorden (andersom kan namelijk niet)

En als Edy de waarheid heeft gesproken, dan is het voordeel van een vampier eruit gooien, een slachtoffer minder in de nacht.

Dus voor nu ga ik me even focussen op Vampier(en).

Voor mij zin er 3 gegadigden voor deze rol(len)

Hugo heeft denk ik iets op de muur gezet, waardoor ik hem vertrouw, maar tegelijkertijd, heb ik dat niet gezien bij Lola, van de 3 de hoogste kans dat hij geen vampier is voor mij.
Emma leek best wel achter Ineke aan te lopen, bij de Mariska stemming, maar dat ging juist weer andersom bij de vrouwenstemming heb ik gehoord.
Ik weet niet of het 2 vrouwen zijn die samenwerken, als vampiers, of juist ineke die via Emma probeerde te overleven...
Bas, Bas is een gevoel, en geen echt goed gevoel. Zoals Hugo zei (niet precies) Het is niks voor Sander om er geen speciale rollen in te doen. En Bas zei dat hij niks was. Daarentegen, bijvoorbeeld een priester die geen bescherming meer heeft, of een burger die anders lijkt, of zulks soort, zou ik ook als "niks" bestempelen.

Ik ga nog even afwachten, en mijn verdachten als wolf even checken, om te zien of ze iets hebben gezegd, wat kan leiden naar een vampier. Mogelijk, als ik er niet uitkom ga ik wel op een verdachtte wolf stemmen, omdat ik daar iets zekerder van ben, dan hopende dat Ineke inderdaad een vampier is.
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gesloten

Terug naar “Spel 3”