Nacht 4 - bijpraten in je slaap

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 4 - bijpraten in je slaap

Bericht door Matthijs »

Hugo schreef:
28 sep 2019, 11:19
Ik ben het met je eens dat Bas zeker nog niet 100% goed is; maar jij bent wel 80-100% slecht in mijn boekje.
Tegelijkertijd zijn Bert en Jeska volgens mij familie, en is het dus niet geheel bizar dat Bert gewoon voor de leut op Jeska stemde.
Ik wil hier nog even de geest van Renate oproepen: familietheorie! Puur en alleen omdat ze het niet meer heeft kunnen doen :( (nogmaals sorry!) Hopelijk hebben ze in de hemel genoeg plezier van hier beneden :lol:

Ik ga nog even denken over of ik een cruciale stemming kan achterhalen :geek:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Nacht 4 - bijpraten in je slaap

Bericht door Jeska »

Hugo schreef:
28 sep 2019, 13:10
En begon de beulverkiezing met Edy die op Jeska stemde en Jeska die op Edy stemde? Want dat vind ik eigenlijk best verdacht als Edy en Jeska daarna ook nog eens 'samen' bedenken Ineke te lynchen (en het feit dat Emma niet op Ineke stemde maakt het minder waarschijnlijk dat zei samen in één team zaten (en dat wisten)).
Ik stemde als eerste op Edy, omdat Emmie en Ineke afwezig waren en ik niet op mezelf of Mariska mocht stemmen.

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Nacht 4 - bijpraten in je slaap

Bericht door Emmiee »

ik heb op jeska gestemd, omdat ik dacht dat ineke goed was, boy was i wrong :oops: ook omdat ik er niet van overtuigd was dat ze slecht was

@hugo ik weet niet of je het al had gemeld (geef dat aan en dan zoek ik het op) maar wil je me aub uitleggen waarom jeska en Edy samen weerwolf zijn? En waarom Bas opeens van vertrouwd naar verdacht springt?
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Nacht 4 - bijpraten in je slaap

Bericht door Emmiee »

Update:
@edy vertel me waarom je denkt dat bas een vampier is??

Sorry hugo verkeerde persoon :oops:
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Nacht 4 - bijpraten in je slaap

Bericht door Emmiee »

Nog een update:

Omdat ik van jeska niet overtuogd was dat ze GOED was

Jemig goed bezig
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 4 - bijpraten in je slaap

Bericht door Edy »

Nou ja Hugo, er is een tweestrijd tussen Floris en mijzelf. Dat betekent dat er meerdere mensen dus of op mij of op Floris gingen. En nu Bert wolf blijkt te zijn (dat wel goed gedaan mannen) betekent zijn stem op Floris opeens dat hij mij wil redden? Weet ik veel wat voor reden hij had? En waarom geldt dat niet voor de anderen? Hadden die wel een goede reden om op Floris te stemmen? Alleen Bert niet? Het zou theoretisch waar kunnen zijn dat Bert een wolf redt, maar het heeft evenveel kans dat hij uit 2 goeien een random keuze maakt. Want hem maakt het dan niet uit.
Bovendien heb ik in een vorig spel met Bert in het hol gezeten en daar was hij juist wars van medewolven beschermen, en moest ik mijzelf met hand en tand verdedigen tegen hem. Dus ik vind het meer een teken dat ik goed ben als Bert beschermneigingen heeft getoond dan dat ik slecht ben.

Ik vind het ook wel een beetje vreemd dat de mannen zo met Hugo mee lijken te gaan, terwijl over zijn eigen rol als Hula we bitter weinig weten. Lola was nauwelijks online 3n daar is weinig over af te lezen. Dus dat blinde vertrouwen begrijp ik niet. Vooral Matthijs lijkt Hugo’s woorden maar klakkeloos te geloven. Heel raar.

Ineke was nauwelijks aanwezig in het forum en alleen Jeska en ik hadden ons beschikbaar gesteld voor beul. Dus ik had sowieso geen keus dan op Jeska stemmen voor beul.

En ja, ik stemde op Ineke, want in de vorige dag (of nacht, weet niet meer) had ik al het ideedat Ineke vampier was. Waar jij zelf nog wel in mee wilde gaan Hugo! Dus niet zo raar dat ik nu op Ineke stem.
Dit sluit Jeska of Emma helemaal niet uit van slecht zijn, maar ik kan er maar op 1 tegelijk stemmen.

Emma even teruglezen deze nacht, daar leg ik uit waarom ik denk dat Bas vampier kan zijn.
Maar het feit dat jij daar zo ‘onschuldig’ overheen leest vind ik niet in je voordeel. Ik denk echt wel Bas, maar Emma kan het toch ook zijn. Alleen denk ik wel of/of en niet en/en. Drie vampiers lijkt me wel heel veel.

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Nacht 4 - bijpraten in je slaap

Bericht door Emmiee »

Heb Bas bijgelezen. Zette dit berichtje erbij als aanpassing op mijn eerste berichtje. Waarom ik niet gewoon zei dat ik er niet meer naar vroeg? Dezelfde reden dat ik 2 keer mijn eerste bericht moest aanpassen: weekend.

Ik persoonlijk ga uit van nog 1 weerwolf en heel nog een of een vampier, want anders komen we snel op te veel slechterikken. Bas kan een optie zijn, maar we weten ook niet wat hula is.

Ik denk dat er een slechterik zit tussen jeska, hula, Walter (waar ben je??) en matthijs zit. Bij edy, mark, mariska en ik ben ik ben ik waarschijnlijk wel zeker dat ze goed zijn (van mijzelf natuurlijk zeker).
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Nacht 4 - bijpraten in je slaap

Bericht door Emmiee »

Update: wouter Ben ik ook niet zeker van, maar ik noemde hem perongeluk niet, sinds hij nog niets heeft gezegd. Waar ben je??
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 4 - bijpraten in je slaap

Bericht door Wouter »

Hugo schreef:
27 sep 2019, 21:14
Morgen 13:00 is wel echt heel kort Sander :o
Agree
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 4 - bijpraten in je slaap

Bericht door Wouter »

Sorry, ik had moeten melden dat ik gister en eergister met mijn andere kind naar Innsbruck aan het rijden was. Ik open nu weer en zie diat ik zo'n 20 pagina's terug te lezen heb. Maar goed klagen in onzin, moet ik maar niet meedoen. Ik vind het wel lastig een eigen theorie op te bouwen. Toch een poging:

1. Hugo in zijn nieuwe rol: het lijkt er op dat doordat hij ziener was hij vertrouwen erft van zijn vorige rol. Moeten we voorzichtig mee zijn.
2. Ik vertrouw, en daarin volg ik Hugo wel, de gebeurtenissen in de dameskamer (hol, ruimte, salon?) niet. Zolang we niet zeker zijn van Edy kan zij wel de slechterik zijn i.p.v Ineke. Ik vind het verdacht dat ze Bas verdacht maakt
3.Jeska vertrouw ik niet. Dat komt door de ingewikkeldheid van Bert's stem op haar en door wat ik hoor over het stemgedrag bij de vrouwen. Het is mogelijk dat twee slechterikken, Edy en Jeska, hebben samengespannen.
4. Uit het bovenstaande blijkt dat ik Edy dus ook niet vertrouw.

Volledig is mijn theorie nog niet. Ik ga daar vandaag over nadenken.
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 3”