Dag 3 - hoe zit het?

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Dag 3 - hoe zit het?

Bericht door Sander »

Beste inwoners van Wakkerdam,

Ook vannacht is er weer behoorlijk wat met graffiti gespoten, maar gelukkig hebben 2 mensen besloten om dit maar niet te doen. Scheelt weer schoonmaken…..
Virusje hier, griepje daar, pokken krijgen jullie allemaal! Beterschap Matthijs!
Jeska moet zichzelf gaan redden.
Ik heb Mark niet bekeken in nacht 1! Nu wel...
Het gezegende amulet is 3 levende plaatsen omhoog gegaan.
Is de jongste telg een aanwinst, of een risico?
Het leven van een wolf gaat niet over rozen
Wie Mark ziet, moet ook Mariska zien.
roze pluizige eenhoorn en heks, dansen op de wolken
‘Nog steeds’ geeft vragen die niet beantwoord worden, Mark??
Ziener zag Mark en gaat nu Bert zien


Vannacht is de oude bezweerder bekeken.
Deze heeft trouwens ervoor gezorgd dat Matthijs de pokken heeft gekregen, beterschap kerel!

Vannacht heeft ook iemand goed gebruik gemaakt van het aanbod wat ik met het aanbreken van de vorige nacht jullie heb gedaan. Ik hoop dat je er wijs gebruik van kan maken!

Vandaag eindigt op dinsdagavond 19.00 uur. De dag bestaat uit 24 in-game uren. Ik hoop dat deze vruchtbaar voor jullie mogen zijn.
We verzamelen om precies 12 uur weer op het dorpsplein….
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 3 - hoe zit het?

Bericht door Emmiee »

Weer geen slachtoffer? Poeh we zijn lekker bezig!!
Beterschap Matthijs♥️
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3 - hoe zit het?

Bericht door Mark »

Ik denk dat we met vampieren spelen in plaats van weerwolven Emma.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 3 - hoe zit het?

Bericht door Edy »

Yeah, die wolven kunnen er niks van😜😜😜
Waarom zouden we alleen met vampieren spelen Mark? Daar is ook nog geen slachtoffer van geweest toch?? Dus waarom die wel en geen wolven?
Voorlopig hou ik maar voor de zekerheid rekening met beiden🙄
Ik heb momenteel enorme moeite om Mark niet verdacht te vinden. Maar dit komt omdat hij in bijna elk meeting spel vanmiddag wolf was. En dan raakt je beeld vertroebeld. Maar met mijn verstand weet ik (of denk ik te weten) dat Mark goed is (of kan zijn).
Arme Matthijs!

Ik heb nog even geen idee wie ik nu verdacht vind. En na het fout te hebben over Floris stel ik me even wat bescheidener op en kijk goed rond.

Waar is onze Ineke trouwens? Daar heb ik ook al een tijdje niets van vernomen. Of althans niet zoals Ineke kan. Ben benieuwd of zij nog scherpe inzichten heeft. ( en nog belangrijker, of ik er wat van ga begrijpen😂).

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 3 - hoe zit het?

Bericht door Matthijs »

🤒🤢

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Dag 3 - hoe zit het?

Bericht door Walter »

Ik ga proberen even wat random dingen te doen, in aparte posts, aan het einde kom ik wel met een conclusie ofzo :S

Als eerste de beulverkiezing:

(dit gedeelte al eerder gezegd):

Gezien de lage stemmentotalen is het redelijk aannemelijk dat weerwolven/vampieren zijn, want anders hadden ze wel gezamenlijk gestemd, en zo een beulschap verkregen.

Dat zegt voor mij dat de mensen die erg hun best deden zeer waarschijnlijk goed zijn (begonnen).
Ik noem een Wouter, en een Mark.

Aangezien we, als ik het goed heb (lijstje van Mark gekopieerd, en Floris, Emma en Ineke verplaatst/geplaatst)

2x Mark (Matthijs) (Walter)
2x Mariska (Edy) (Bas)
2x Wouter (Emma) (Renate)
2x Floris (Wouter) (Bert)
2x Renate (Mariska) (Floris)
1x Lola (Ineke)
1x Walter (Mark)
1x Ineke (Hugo)

5 van de 4 mensen met 2 stemmen hebben (en ik er 2 mis? Lola en Jeska?)
Daar er iemand moet zijn die hebben gelogen, uit dit lijstje, even een afschrijving. Het heeft geen nut voor een slechte rol om van stem te wisselen, als ze op een goede rol stemmen. dwz, in mijn ogen althans, dat Mark en Wouter vanuit hun campagne niet een probleem hadden, en dat we van Floris en Renate "weten", hopelijk, dat ze daar ook geen probleem mee hadden.

Dat zou als conclusie doorhalen, dat er over Mariska is gelogen, door ofwel Bas, ofwel Edy (ofwel beiden)
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 3 - hoe zit het?

Bericht door Edy »

Hugo vindt het verdacht dat ik een beetje klaar ben met die beulanalyse, maar ik zeg het toch weer. Het hangt aan elkaar van aannames en ik begrijp de redenaties echt niet. Nu ook weer de post van Walter.
Dat zegt voor mij dat de mensen die erg hun best deden zeer waarschijnlijk goed zijn (begonnen).
Ik noem een Wouter, en een Mark.
Huh? Hoezo zijn die goed begonnen? Ja Mark dan waarschijnlijk, maar Wouter?
Het heeft geen nut voor een slechte rol om van stem te wisselen, als ze op een goede rol stemmen. dwz, in mijn ogen althans, dat Mark en Wouter vanuit hun campagne niet een probleem hadden, en dat we van Floris en Renate "weten", hopelijk, dat ze daar ook geen probleem mee hadden.

Dat zou als conclusie doorhalen, dat er over Mariska is gelogen, door ofwel Bas, ofwel Edy (ofwel beiden)
Matthijs, Walter, Mariska?? Waarom kunnen die dan niet gelogen hebben?
En dan, je zegt hierboven dat het geen nut heeft voor een slechte rol om van stem te wisselen als ze op een goede rol stemmen. Die zin begrijp ik werkelijk niks van. Het zal aan mijn vorm van logica liggen denk ik, maar ik kan me hier gewoon geen beeld bij vormen. Heeft het voor een goede rol dan wel nut om van stem te wisselen als ze op een goede rol stemmen?
Hoe dan ook, uit deze voor mij volkomen grijze massa komt dan opeens de conclusie dat Bas of ik wel moeten liegen.
1. Ik lieg niet. Ik stemde op Mariska
2. Niemand geeft mij een voorbeeld waarom ik zou liegen over het stemmen op Mariska. Wat was ik daar nou mee opgeschoten??

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 3 - hoe zit het?

Bericht door Jeska »

Yes! Fijn dat iedereen weer wakker is geworden. Matthijs: van harte beterschap. Dit is even een berichtje tijdens m'n lunch. Vanavond kunnen jullie een inhoudelijke post van mij verwachten.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 3 - hoe zit het?

Bericht door Sander »

Klokslag 12 uur, we staan bijna allemaal op het dorpsplein.
Helaas is Hugo niet meer onder ons, maar hij heeft het niet zien aankomen....

Hij was te druk met het bespieden van de oude bezweerder.
Hugo was ziener....

Sterkte met dit verlies beste inwoners.....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 3 - hoe zit het?

Bericht door Mariska »

Kak! Dat is niet zo best. RIP Hugo!

Ik begon namelijk net Hugo te vertrouwen, en nu heb ik maar 1 iemand die ik denk te kunnen vertrouwen.

Even snel het volgende:

@Mark, laat ik je dan maar voor het blok zetten, was Renate de vervloekte, ja of nee? Ik denk namelijk dat er een hele hoop onnodige onrust is in het dorp.

De vraag of we met vampiertjes spelen is hier wel door beantwoord, maar ik denk serieus dat we ook met wolven spelen. En dat is heul slecht nieuws voor ons.

Mijn vertrouwenslijst is niet bijzonder groot, maar er zijn wel wat mensen die ik niet zo hoog op mijn vertrouwenslijst heb staan. Dat zijn Emma, Jeska, en in een mindere mate Edy en Ineke. Verder ben ik ook wel benieuwd naar de bevindingen van Walter, nu hij weer mag praten!
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gesloten

Terug naar “Spel 3”