Nacht 2

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Nacht 2

Bericht door Mariska »

Emmiee schreef:
21 sep 2019, 19:26
Ik had op Mariska gestemd de eerste keer. Ze ging op iemand stemmen die weinig sprak en Ik weet dat ze dan weer gaat zeggen ‘omdat ze normaal meer praat’ maar de rest snapte ik nog niet helemaal. Op wie wou ik in de herstemming stemmen? Floris. Er was echt bewijs tegen hem terwijl tegen Edy er conspiracy theories werden gecreëerd.

DUS ik wou heus wel vertellen op wie ik stemde, hugo spreekt gewoon voor mij.

Sorry?? Ik stem op iemand die ik verdacht vind. Dat probeer ik zo goed mogelijk te onderbouwen. Ik heb nergens aangegeven dat ik ging stemmen op iemand die weinig sprak. Dan had ik wel op Lola gestemd.

En als je een post maakt, dan kun je net zo goed zeggen op wie je gaat stemmen en plaats van ik vertel achteraf wel op wie ik heb gestemd, want dat zorgt er voor dat je jezelf wel heel verdacht maakt.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 2

Bericht door Matthijs »

Even een snel berichtje tussen het eten door:

Excuus voor op dag 2 alleen even melden van mijn stem en verder stilte; mijn dag was van 10 tot 8 gevuld dus ik kon niet heel veel. Morgen is mijn dag ook zo vol ingepland, dus dan zullen jullie ook vrij weinig horen ben ik bang. Vanavond of morgen ga ik denk ik even wat meer schrijven. Voor nu houd ik het bij:

Interessant, een stelletje zag ik een beetje aankomen (niet dat ik dat fijn vind dat er een stelletje uit gaat per se), maar met Marks hints ben ik toch een beetje blij voor de toekomstige ons (want "nu nog goed" had natuurlijk heel ongemakkelijk kunnen worden later, maar ik wist niet dat dat ook meteen erbij werd gezegd, bij de dood? Ik bedoel maar: nacht 1 geen slachtoffer heeft dan weer minder mogelijkheden ;) )

Dus vanavond/morgen hopelijk meer!

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 2

Bericht door Hugo »

Mark schreef:
21 sep 2019, 19:39
Hier spreekt jullie Beul,

Ik ga nu 2 ding zeggen.

1. Ze hoorde nog steeds bij het burger team.
2. 1 van de 2 was Cupido.

De rest zeg ik later deze avond
Renate was de Vervloekte en Floris Cupido? Thanks ;)
Vanwaar je vaagheid?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 2

Bericht door Hugo »

Verklaart helaas niet het vreemde gedrag van Renate, die Wouter als goed had benoemd... Vanuit welke informatie kan dat geweest zijn dan?
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 2

Bericht door Hugo »

Emmiee schreef:
21 sep 2019, 19:26
DUS ik wou heus wel vertellen op wie ik stemde, hugo spreekt gewoon voor mij.
Oh, en dit nog even; ik begon hier niet over hè ;) Dat was... Iemand anders. Ineke in elk geval voor mij.
En het gaat inderdaad niet over het willen, maar met name de timing: waarom kon je dit niet vóór de deadline zeggen?
Tegelijkertijd: waarom zou je dit doen als Wolf, want je weet toch dat dit als opvallend zal worden gezien?
(Zoals je kunt lezen ben ik nog niet helemaal uit of Emma nou goed of slecht is :P )
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2

Bericht door Mark »

Hugo schreef:
21 sep 2019, 21:30
Mark schreef:
21 sep 2019, 19:39
Hier spreekt jullie Beul,

Ik ga nu 2 ding zeggen.

1. Ze hoorde nog steeds bij het burger team.
2. 1 van de 2 was Cupido.

De rest zeg ik later deze avond
Renate was de Vervloekte en Floris Cupido? Thanks ;)
Vanwaar je vaagheid?
Hugo wat je nu zegt denk daar nog even over na ;)
waarom kan renate iets weten over Wouter
Burger for life :mrgreen:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Nacht 2

Bericht door Jeska »

Dus of we hebben het super goed gedaan, en er zijn twee slechterikken uit die een holletje deelden - waardoor er nu twee wolven of vampieren uitzijn...of Renate was de ziener? :shock:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Nacht 2

Bericht door Jeska »

Nee... Ik bedoelde:

Dus of we hebben het super goed gedaan, en er is of zijn een of twee slechterikken uit. Omdat Renate en Wouter een holletje deelden - ..of Renate was de ziener? :shock:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2

Bericht door Edy »

Phew, uiteraard ben ik blij dat jullie voor Floris hebben gekozen, maar als hij Cupido was, dan is dat wel heel jammer. Als Renate ook een burger was tenminste. Stelletje wint toch met de burgers? Maar Mark zijn geheimzinnige omschrijving van Renate’s rol doet vermoeden dat ze wel slecht kon worden. Idd zoals Hugo zegt de vervloekte? Ik zie dat er inmiddels nieuwe berichten zijn, maar zet het maar even neer. Anders moet ik weer overnieuw beginnen.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 2

Bericht door Mark »

Jeska schreef:
21 sep 2019, 22:19
Dus of we hebben het super goed gedaan, en er zijn twee slechterikken uit die een holletje deelden - waardoor er nu twee wolven of vampieren uitzijn...of Renate was de ziener? :shock:
Wut waar heb jij het over ???
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 3”