Dag 2 herstemming

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2 herstemming

Bericht door Floris1987 »

Iedereen. Ik zie telkens mensen terugkomen op het feit dat ik gelogen heb over mijn bm stem
3/4 van de mensen kennen mij live en moeten inzien dat dit typisch iets voor mij is. Ik ben niet altijd van de rechte paden en wil graag eens wat anders doen dan andere. Waaronder dus deze actie.

Jeska geeft aan op mij te hebben gestemd en zal dus 1 van de andere 3 op edy gestemd hebben.

Ik heb een theorie maar wil eerst van de rest horen wat ze gedaan hebben.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2 herstemming

Bericht door Bert »

Oei! Spannend dit! Ik heb allerlei gedachtes en scenario's in mijn hoofd, maar voor ik die kan delen, is het van essentieel belang dat iedereen eerst vertelt op wie hij/zij gestemd heeft (dus nog 3 mensen te gaan). Bovendien is het heel frappant dat Lola en Wouter kennelijk wèl gestemd hebben, maar helemaal NIETS daarover in het forum gezegd hebben de afgelopen dag. Dat maakt dat zij allebei flink stijgen op mijn verdachtenlijstje, waar ze beiden al redelijk hoog op stonden! Daar hebben we voor deze herstemming niets aan, maar daarna zeker wel.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 herstemming

Bericht door Renate »

Ik zou jullie oprecht aanraden NIET op Floris te stemmen.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 herstemming

Bericht door Edy »

Tja, hoe moet je je nou verdedigen tegen dit soort cryptische opmerkingen? Beetje flauw van Renate. Ik zou ook niet weten waar ze dit nu op baseert. Misschien bang dat haar geliefde sterft?.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2 herstemming

Bericht door Matthijs »

Edy schreef:
21 sep 2019, 09:04
Tja, hoe moet je je nou verdedigen tegen dit soort cryptische opmerkingen? Beetje flauw van Renate. Ik zou ook niet weten waar ze dit nu op baseert. Misschien bang dat haar geliefde sterft?.
Het zou wel verklaren waarom zij overdag Floris op haar vertrouwenslijstje had staan..

Ik ga, omdat er geen (goede) reden voor mij is gekomen om van gedachten te wisselen, op Floris stemmen. En als Renate hier dan ook mee een onfortuinlijke dood zal sterven, dan is dat helaas een risico wat ik bereid ben om te nemen.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2 herstemming

Bericht door Matthijs »

Snelle tussendoor vraag trouwens, die misschien relevant kan zijn: er staat "Het amulet beschermt tegen de dood in de nacht en de daaropvolgende dag". Maar liefdesverdriet ook? Dat lijkt me niet, maar het is wel even iets wat ik graag zou willen weten.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2 herstemming

Bericht door Matthijs »

Ik stel me nu namelijk een rare situatie voor dat een geliefde dan namelijk zielig alleen door moet gaan of dan de eerste mogelijkheid pakt om te sterven (lekker morbide).. Puur regeltechnisch vraagje verder, uit een regelgeïnteresseerd hoofdje ^^

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2 herstemming

Bericht door Bert »

@ Matthijs: Je vraag over het amulet t.a.v. liefdesverdriet heeft Sander bij de uitleg van het amulet beantwoord.

Ik wacht nog steeds op een aantal mensen. De reactie van Renate snap ik ook niet. In mijn hoofd klopt het niet.
Ik moet nu weg en ben de hele middag de hort op, dus uitgebreid reageren kan ik niet meer, helaas.
Er is best een aannemelijke kans dat zowel Floris als Edy goed zijn en dat ze desondanks/daarom de meeste stemmen gekregen hebben.
De wolven zullen overlegd hebben over hun stemmen in het hol, dus de kans dat één van beiden in ieder geval goed (of in ieder geval geen wolf!) is, is groot. Maar wie, dat weet ik niet. Echt jammer dat sommigen zo stil zijn, dan schiet het echt niet op...

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 herstemming

Bericht door Edy »

Iedereen. Ik zie telkens mensen terugkomen op het feit dat ik gelogen heb over mijn bm stem
3/4 van de mensen kennen mij live en moeten inzien dat dit typisch iets voor mij is. Ik ben niet altijd van de rechte paden en wil graag eens wat anders doen dan andere. Waaronder dus deze actie.
Floris, dat is zeker waar, maar het begint een beetje een vrijbrief te worden, waarmee je kan doen en laten wat je wil, of je nu goed of slecht bent. Ach ja, dat is Floris. Daarom vertrouw ik het niet altijd, ook al is het dan een 'Floris' actie. Want dat gaat me allemaal net iets te makkelijk. Ik denk dat je expres zo een rare actie gedaan hebt om de burgers het idee te geven dat dit weer een Floris ding is en dat je daarom onschuldig bent. Dus, hoewel ik in deze stemming überhaupt geen keus heb natuurlijk, denk ik ook echt wel dat je niet klopt. Maar ook al zou ik dat toch fout hebben, dan heb je dat vind ik ook wel een beetje aan jezelf te wijten.

edit: quote proberen aan te passen

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 2 herstemming

Bericht door Sander »

Matthijs schreef:
21 sep 2019, 09:12
Snelle tussendoor vraag trouwens, die misschien relevant kan zijn: er staat "Het amulet beschermt tegen de dood in de nacht en de daaropvolgende dag". Maar liefdesverdriet ook? Dat lijkt me niet, maar het is wel even iets wat ik graag zou willen weten.
Niets is sterker dan liefdesverdriet.....
Dus als er iemand dood gaat die verliefd is op een ander en die ander heeft het amulet, dan beschermt het amulet daar NIET tegen.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 3”