Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Matthijs »

Hallo iedereen. Ik heb weer even tijd gevonden tussen alle bezigheden door, maar ik zie dat ik niet ontzettend veel hoef bij te lezen. Er waren wel een paar dingen die mij opvielen:

@Mariska:
Mariska schreef:
20 sep 2019, 00:55
Als Lola niet stemt, wordt ze het dorp uitgetrapt.
Volgens mij had Lola aangegeven dat ze het heel druk had gehad, maar meer tijd hoopte te hebben?
Lola schreef:Halloooo lieve mensen,

Ik heb net echt even twee megadrukke dagen; ik ben bijna bijgelezen, maar heb nu vergadering. Ik hoop dat ik daarna nog even kan posten, maar het wordt wel krap.

Wat ik nu alvast even kwijt wil, is dat er in Sanders planning geen ruimte is voor een heks.

Sorry voor de stilte, jullie horen nog van me!!!!
Gek genoeg heeft ze deze hele dag nog niets van zich laten horen, maar ik durf wel te geloven dat het met alle drukte lastig kan zijn om te reageren. "Maar Lola", denken jullie dan, "je kan toch tijdens het reizen en tussen colleges door best iets schrijven? Dat heb je zelf nog gezegd tegen Matthijs!" Hier ben ik het dan ook wel mee eens. Maar ik wil liever niet op haar stemmen omdat ze dus zo stil is 'opeens'.

Dan @Renate:
Renate schreef:
20 sep 2019, 00:34
Ik kan in elk geval wel zeggen op wie ik NIET ga stemmen: [...]
Walter, Wouter en Floris, omdat ik daar gewoon nog geen slecht gevoel bij heb.
Mijn stem zal dus gaan naar Mariska, Edy, Matthijs. Ineke, Lola, Jeska of Emma.
Vooral Jeska valt mij niet positief op Zij post nu voor de tweede keer een nietszeggend berichtje dat ze alles gelezen heeft maar nog geen idee heeft.
Ik vind het een beetje opvallend dat je zegt dat je bij Floris nog geen slecht gevoel echt hebt? Nu is het zo dat de meeste slechte gevoelens komen door het liegen, maar bij mij knaagt het vooral dat ik zijn redenering nog steeds niet snap van dat "hij informatie kan halen door te liegen". Het kan zijn dat ik echt zo dom ben, maar volgens mij kan je vrij weinig halen door bij de beulverkiezing te liegen. Daarnaast heb je "dus" slechte gevoelens bij alle 7 mensen die je daar hebt staan. Care to elaborate? Voornamelijk bij mij zou ik het wel fijn vinden bijvoorbeeld om te weten wat je verdacht vindt. Zoveel heb ik dacht ik nog niet gezegd, laat staan dingen die verdacht zijn.. Zelf vind ik jou wel relatief verdacht, met name door wat ik ook op dag 1 heb gezegd, en dat ze verder niet is ingegaan op wat ik toen heb gezegd. Ze lijkt ook wel een beetje anders te spelen (in mijn optiek) dan bij de andere spellen die ik heb gezien, dus ik neig stiekem nog wel naar een stem richting Renate.

Oh en:
Renate schreef:
17 sep 2019, 22:24
  • Renate moet zichzelf gaan redden. Dit zou erop kunnen wijzen dat ik vannacht slachtoffer was. Als dat zo was, dan hartelijk dank aan mijn redder! Ik geloof er echter niet zo veel van. Ik denk dat een lijfwacht, priester of heks in dit stadium het nachtslachtoffer nog lekker laat doodgaan
Volgens mij heeft de lijfwacht geen keuze over óf die iemand gaat beschermen, toch? Dus "lekker laten doodgaan" lijkt me dan in dat geval niet van toepassing..

@Hugo: mooie lange berichten, en ik snap zelf ook wel wat je bedoelde met Mark zijn stijl, alhoewel ik zelf een ander bericht bij hem had gezet om eerlijk te zijn. Bij nader inzien zou je nog wel eens gelijk kunnen hebben want als ik het in zijn stem in mijn hoofd opzeg, dan klinkt het wel echt als Mark! (Sorry Mark! Still frienemies!)

Het hele "WOmLF" gebeuren, tja, ik weet niet wat ik daarvan moet vinden.. Het enige wat ik zou kunnen denken is dan een lone wolf die een maatje onder de bus al probeert te gooien, of juist een wolf die leuk probeert te doen met letters, of iemand die (op magische wijze) verdenkingen heeft. Zelf ga ik er dus voor nu niet al te veel achter zoeken.

@Ineke:
Ineke schreef:
18 sep 2019, 00:33
Matthijs schreef:Al om al zou ik zelf dus vooralsnog wel nog een voorzichtig plusje willen zetten bij het trio, of iig bij Wouter.
Waarom?
Omdat ik dan Wouter nog het meest eerlijke vond overkomen op de verkiezingsdag, en er is niet veel meer waar ik vanaf kan gaan op dag 2 :D
Ineke schreef:
18 sep 2019, 00:33
Lola schreef:Wat ik nu alvast even kwijt wil, is dat er in Sanders planning geen ruimte is voor een heks.
Ik krijg hier de kriebels van!
Wat bedoel je hier mee? Wat voor kriebels? Of zie ik iets obvious over het hoofd? Het lijkt me stug dat Lola er echt van mening zal zijn dat er geen heksenmogelijkheid is door die tijdsplanning? Tussen 12 en 21 lijkt me genoeg tijd om een keer tussendoor een berichtje te sturen, toch? Of heb ik gewoon een luxe leventje?

Verder was dat het denk ik het wel voor nu. Deadline nadert ook steeds sneller dus ik denk dat mijn stem uitgaat naar *tromgeroffel* Renate.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Renate »

Ik zou het niet doen Matthijs. Maar dat is alles wat ik erover kan zeggen.
Mijn hinten in het vorige spel vond niet iedereen even leuk.

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Mariska »

@Matthijs

Als Lola niet stemt, dan is dat de 2e keer en zal ze het dorp moeten verlaten. Daarom ga ik ook niet op haar stemmen. Mocht dit scenario zich voordoen, is het een verloren stem namelijk.

Gebeurt dit niet, en stemt ze gewoon, dan verwacht ik wel een mooie post en kan het zo zijn dat er niets aan het handje is.
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Ineke »

Tada! Daar ben ik weer! Ik zal een hele zielige verklaring geven voor mijn (voor mijn doen) inactiviteit. Het is momenteel heel druk op m’n werk en Ruud is op vakantie (morgen is hij weer terug, jeej!), dus ik heb deze week iets te vol gepland om niet alleen thuis te hoeven zitten. Maarja, dat komt voor het spel niet helemaal lekker uit :P

Bereid je voor op een hoop berichten ;)

Ik heb een nieuw gedachtespinsel over de Beulverkiezing. Gezien de gespreide stemming, denk ik dat de slechteriken nauwelijks invloed hebben gehad op de uitslag. Dat doet me vermoeden dat de slechteriken geen Beul wilden worden. Hiermee wil ik niet zeggen dat er geen slechteriken zullen zijn die zich kandidaat hebben gesteld, maar ik denk dat de slechteriken niet op elkaar hebben gestemd. Dit is natuurlijk puur speculatief, maar toch :P

Verder kom ik er nog niet uit wie er zou moeten hebben gelogen tijdens de Beul-verkiezing. Matthijs en Walter zullen de waarheid hebben gesproken. Emma vind ik ook oprecht overkomen, omdat ze als derde zei dat ze op Wouter heeft gestemd en daarna pas bleek dat Floris had gelogen. Dus tussen Edy, Bas, Wouter, Bert, Mariska, Floris en Renate zou dan een leugenaar moeten zitten. De leugenaar heeft op iemand gestemd die nog geen stemmen had. Dat bevestigt wel mijn theorie dat de slechteriken niet hun best hebben gedaan om Beul te worden. De reden waarom er is gelogen, kan ik alleen niet achterhalen.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Ineke »

Ik ga een lijstje maken in een soort van willekeurige volgorde :mrgreen:

Mark – Goed.

Edy – Ik vind haar oprecht overkomen.

Bas – Ik sta niet achter zijn verdenkingen en ik vind het zelfs een beetje makkelijk, maar ik vind Bas wel oprecht (maar onwennig) overkomen.

Wouter – Hij komt oprecht over. Ik sta niet achter zijn redenering over hoe een Beul in dit spel met de informatie om zou moeten gaan. Ik zou graag meer van hem willen horen.

Walter – Ik zou graag meer van hem willen horen :P

Jeska – Ik zou graag meer van haar willen horen.

Emma – Ik zou graag meer van haar willen horen.

Bert – Moeilijk te peilen. Zijn laatste posts vind ik positief overkomen. Hij is scherp en zoekende. Eerder het spel vond ik hem te correct en weloverwogen overkomen. Dat kwam met name door onderstaande post. Ik zou daar toch nog graag reactie op willen hebben, omdat ik je gewoon een sterke speler vind en het me toch nog niet helemaal lekker zit :P
Bert schreef:Tot nu toe vrij rustig op het forum. Ik ga ook vast stemmen, want ik moet zo weg en heb dan pas vanavond laat weer tijd. Als iedereen die tot nu toe aangekondigd heeft te stemmen en op wie daadwerkelijk gestemd heeft, kom ik tot het volgende lijstje, al is dat zoals eerder gezegd uiteraard geen betrouwbare/feitelijke informatie:

2x Wouter: Floris (1), Renate (3)
1x Lola: Ineke (2)
1x Floris: Wouter (4)
1x Mariska: Edy (5)

Mijn eigen observaties:
- Wouter was erg snel (als eerste) met zijn kandidaatstelling. Daarna heeft hij niet veel meer gezegd/toegevoegd, behalve het bedanken van Floris en Renate voor hun (mogelijke) stemmen op hem. Het 'direct terugstemmen' op Floris bij het bedanken van Floris voor zijn stem op Wouter valt me wel op (ik weet niet of ik het ook direct verdacht vind, het valt me op).
- Bij Lola krijg ik wel een goed gevoel; ik vond haar als spelleider ook heel goed (spel 1). Ik begreep echter uit andere posts dat zij in het vorige spel ook (al) BM was, dus misschien is het goed om iemand anders een kans te geven?
- Floris zegt niet veel over tactieken en dergelijke, mijn ervaring met hem is dat hij sowieso niet veel zegt, tenzij hij observaties gedaan heeft die hij vindt te moeten delen en dan komt er ineens heel veel. Dat is wel een goede CV voor de beul in mijn ogen.
- Mariska was niet duidelijk over haar kandidaatstelling (naar mijn smaak). Edy geeft haar wel haar stem, maar bij Edy heb ik ook een 'raar' gevoel (kan ik nog niet goed duiden). Mariska krijgt dus niet mijn stem.

Ik stem dus op Floris.
Je onderbouwt waarom je stem naar Floris gaat door alle mensen die (waarschijnlijk) al stemmen hebben gehad af te lopen. Waarom overwoog je niet om te stemmen op iemand zonder stemmen? Verder vind ik de reden om niet op Mariska te stemmen ook matig.

Mariska – Ze komt redelijk actief over, maar heeft eigenlijk ook nog niet heel veel gezegd dat bijdraagt aan het vinden van slechteriken.
Mariska schreef:
20 sep 2019, 00:55
Natuurlijk zijn er een paar kandidaten voor de stem, ik noem bijvoorbeeld het hoekje Floris en Renate, vanwege dat stemgedoe.
Ik vind de woordkeuze ''natuurlijk'' daarom niet helemaal passend. En de bewoording ''bijvoorbeeld het hoekje Floris en Renate van vanwege dat stemgedoe'' klinkt ook een beetje nonchalant. Waarom vind je specifiek Floris en Renate verdacht door dat stemgedoe?

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Ineke »

Dan speciaal een post voor Floris en Renate!

Floris – Ik vind Floris heel gewaagd spelen. Dat vind ik iets positiefs. Ik sta echter niet achter zijn actie om te liegen over zijn Beul-stem. Ik vind het ook redelijk makkelijk om Renate, Edy en Wouter te verdenken, omdat zij hem verdenken omdat hij loog.

Renate – Ik vind Renate moeilijk te peilen. Ze komt oprecht over, maar ze zegt ook verdachte dingen. Ik vind het positief dat ze zich kandidaat stelt. Ik sta echter niet achter haar strategie over hoe een Beul in dit spel met de informatie om zou moeten gaan. Het getuigt van slecht lezen dat ze dacht dat Mark vier stemmen had gekregen, maar de vergissing komt wel oprecht over.
Renate schreef:Aha! Edy, Bas, Wouter en Bert: ben benieuwd naar jullie reactie.
Je neemt veel te makkelijk een verdenking over, terwijl deze verdenking er vanuit gaat dat Floris, Mariska en Emma de waarheid hebben gesproken. Waarom is dit een ‘aha!’ moment, Renate?

Er volgt vervolgens niet van iedereen een reactie en Renate zelf komt ook niet meer op deze opmerking terug. Vervolgens komt Renate met een verdachtenlijstje:
Renate schreef:
20 sep 2019, 00:34
Ik kan in elk geval wel zeggen op wie ik NIET ga stemmen:
Mark, om welbekende redenen
Hugo, Bas, Bert omdat ze oprecht zoekend overkomen
Walter, Wouter en Floris, omdat ik daar gewoon nog geen slecht gevoel bij heb.
Mijn stem zal dus gaan naar Mariska, Edy, Matthijs. Ineke, Lola, Jeska of Emma.
Vooral Jeska valt mij niet positief op Zij post nu voor de tweede keer een nietszeggend berichtje dat ze alles gelezen heeft maar nog geen idee heeft.
Je vindt Bert en Bas oprecht zoekend overkomen en je zegt dat je bij Wouter geen slecht gevoel hebt. Als ik jouw gedachtegang volg, zou de logische conclusie zijn dat Edy heeft gelogen, maar dat zeg je niet. Ik kan je gedachtegang niet volgen. Kun je het toelichten?

Ik vind het interessant dat Floris Renate verdenkt en dat Renate geen slecht gevoel heeft bij Floris. Hier hecht ik stiekem echt wel waarde aan. Op dit moment ben ik er alleen nog niet uit wat ik hiermee moet.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Ineke »

En dan mijn echte verdachten ;)

Allereerst Hugo :mrgreen:

Ik vind hem teveel nadruk leggen op wat goed is voor de goederiken, maar in zijn spel zie ik dat nog niet terug.
Hugo schreef:Ik sluit me qua Beulstrategieën (natuurlijk heb ik daar ideeën over) aan bij Walter; mínder informatie is bijna altijd goed voor de Weerwolven. Weten dat een Ziener eruit is, is vrijwel altijd waardevoller voor de Burgers (informatie om terug te zoeken), dan de Weerwolven (kunnen Ziener claimen (als die er nog in kan zitten), wat toch nooit iemand doet omdat iedereen een watje is). Vergeet overigens niet dat er in UW meerdere Zieners zitten ;)

Ik ga stemmen op mijn favoriete speler als Beul, want ik vind de speeches maar matig :P
Ik benoem het nog maar een keer voor de volledigheid; Hugo zegt dat minder informatie bijna altijd goed is voor de Weerwolven en vervolgens laat hij niet weten op wie hij stemt en geeft hij dus minder informatie...
Hugo schreef:Opvallend detail: ik denk dat we veel kleine meerderheden gaan zien, omdat we niet van elkaar zien wat we stemmen. Wat interessant is vanuit een speldynamiek, maar met name voordelig voor... de Weerwolven.

k geniet nu al intens van iedereen die denkt te kunnen raden wie mijn favoriete speler is <3 Niet iedereen is even succesvol (en Mark misschien een beeeetje arrogant?). Ik heb overigens op Ineke gestemd ;)
Vervolgens zegt hij dat kleine meerderheden met name voordelig zijn voor de Weerwolven en vervolgens geeft hij aan dat zijn Beul-stem naar mij is gegaan. Ik was niet eens kandidaat, dus hiermee bevordert hij de kans op kleine meerderheden, omdat het een redelijk ‘weggegooide’ stem is.

Overigens ben ik het wel eens met de opmerking dat kleine meerderheden voordelig zijn voor de wolven. Het lijkt me handig om niet al te gespreid te stemmen, voor zover dat acceptabel is. De slechteriken kunnen namelijk anoniem de stemming behoorlijk beinvloeden als iedereen gespreid stemt.
Hugo schreef:Meestal is een vroege slachtofferloze nacht niet per se goed nieuws voor de Burgers, dus ik hoop dat het beter uitpakt. Gelukkig is er nu de geheime stemming, die al voor wat discussievoer heeft gezorgd (anders zit je elkaar behoorlijk aan te gapen op dag 1).

Probleem is een beetje dat ik met één iemand op mijn vertrouwenslijst, nog niet iemand heb gevonden om op te stemmen, en dat is wel een beetje de kern van het spel. Ik ga de discussie omtrent de vorige stemming nog later nalezen en analyseren; ik heb dat gewoonweg niet scherp genoeg gevolgd om er nu al chocolade van te maken (en ik moet nu naar bed ;)).
Deze opmerking voeg ik ook nog toe aan het rijtje, omdat het me gewoon opvalt hoe vaak Hugo uitlegt wat goed is voor de burgers. Een beetje teveel. En hij geeft toe dat hij nu nog geen chocolade van de discussie omtrent de vorige stemming kan maken, omdat hij moe is, dus eigenlijk zit hij ons ook behoorlijk aan te gapen :P
Hugo schreef:Dus ik denk niet echt dat ze, in een Emma-is-Wolf-scenario, had nagedacht 'oh, wat ik nu zegt is wel heel opvallend, laat ik een andere naam liegen'. Geen grote plus voor haar van mij, dus.

Ik begrijp dit eigenlijk niet. Kun je het toelichten?

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Bas »

Nou mooi dat er geen vampier slachtoffer is. Dit doet me toch stiekem denken dat er een of andere volle maan gebeurtenis is die geen slachtoffers maakt in de eerste nacht, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik vind trouwens het feit dat we wel te horen krijgen dat er niks gebeurd is, wel een teken dat er vampieren in zitten.
Ineke schreef: Verder kom ik er nog niet uit wie er zou moeten hebben gelogen tijdens de Beul-verkiezing. Matthijs en Walter zullen de waarheid hebben gesproken. Emma vind ik ook oprecht overkomen, omdat ze als derde zei dat ze op Wouter heeft gestemd en daarna pas bleek dat Floris had gelogen. Dus tussen Edy, Bas, Wouter, Bert, Mariska, Floris en Renate zou dan een leugenaar moeten zitten. De leugenaar heeft op iemand gestemd die nog geen stemmen had. Dat bevestigt wel mijn theorie dat de slechteriken niet hun best hebben gedaan om Beul te worden. De reden waarom er is gelogen, kan ik alleen niet achterhalen.
Als je ervan uit gaat dat de wolven geen beul willen worden, zou het kunnen zijn dat de leugenaar van stem veranderd heeft om zo de wolf géén beul te laten worden, in dat geval komen Wouter, Floris en Renate weer slecht naar voren.
Daarbij wil ik wel zeggen dat ik Floris als wolf niet meer heel logisch vind. Als hij een slimme wolf was geweest had hij gezegd dat hij op iemand onder stem had gestemd zodat de stemming klopte en er minder informatie was om over te discussiëren, waardoor het een vrij saaie dag was geworden. Ik neig daarom, op dit moment, te geloven dat hij op Renate gestemd heeft.

Dan blijven Wouter en Renate over als mijn verdachten op dit moment. Renate die een beetje vaagig aangeeft dat het niet verstandig is om haar eruit te stemmen roept niet bepaald vertrouwen op. Ik hoop dat Wouter nog een inhoudelijke post heeft voor 18 uur en zal daarna beslissen of het Wouter of Renate wordt.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Ineke »

En dan nog nog speciaal voor Lola en Matthijs.
Matthijs schreef:
20 sep 2019, 11:38
Wat bedoel je hier mee? Wat voor kriebels? Of zie ik iets obvious over het hoofd? Het lijkt me stug dat Lola er echt van mening zal zijn dat er geen heksenmogelijkheid is door die tijdsplanning? Tussen 12 en 21 lijkt me genoeg tijd om een keer tussendoor een berichtje te sturen, toch? Of heb ik gewoon een luxe leventje?
Ik ga er ook vanuit dat er een Heks inzit, omdat Sander zoveel moeite heeft gedaan om de rol uit te leggen. Het kan heel goed zijn dat de deadline van de slechteriken eerder ligt, of dat de Heks een aparte deadline heeft gekregen. Er dus totaal geen reden om aan te nemen dat een redelijke belangrijke rol als de Heks er niet inzit.

Ik vind het wel interessant dat jij er ook vanuit te gaan dat de deadline in het hol niet vroeger lag dan 12:00... Stel nou dat de deadline in het hol inderdaad ook om 12:00 was... Dat plaatst Lola haar opmerking best wel in een bijzonder daglicht. Ik vind het bijzonder dat Lola nog niet zoveel heeft gezegd, maar dit blijkbaar zo noemenswaardig vond dat ze er een post aan heeft gewijd. Het komt over als een inzicht van een slechterik die er niet bij stil heeft gestaan dat slechteriken in de spelbeleving van de burgers ook een vroegere deadline konden hebben.
Sander schreef:Alle nachtacties zijn uitgevoerd.
Ik gooi dit topic op slot en zal een nieuw topic openen voor de nieuwe dag.
Sander sloot de nacht op deze manier af. Hieruit kun je opmaken dat de deadline van de Heks inderdaad ná 12:00 lag...

Door dit alles krijg ik het vermoeden dat Lola zich een soort van heeft versproken. Een beetje speculatief, maar het valt me ook op dat Matthijs Lola heel vaak noemt. Dat zit me ook niet lekker.
Lola schreef:Ik kan gewoon dagelijks online zijn - sommige dagen wat meer dan andere, en er zal mogelijk een keer een uitzondering zijn, maar in principe heb ik tijd zat voor jullie.
Ik voel me bedrogen ;)
Matthijs schreef:
20 sep 2019, 11:38
@Ineke:
Ineke schreef:
18 sep 2019, 00:33
Matthijs schreef:Al om al zou ik zelf dus vooralsnog wel nog een voorzichtig plusje willen zetten bij het trio, of iig bij Wouter.
Waarom?
Omdat ik dan Wouter nog het meest eerlijke vond overkomen op de verkiezingsdag, en er is niet veel meer waar ik vanaf kan gaan op dag 2 :D
Dat kan ik echt totaal niet opmaken uit je zin/post... Je hebt het over het trio Renate, Edy en Wouter, toch? Waarom geef je in deze context dan Wouter in ieder geval een plusje, omdat je hem het meest eerlijke vond overkomen op de verkiezingsdag? Waarom kreeg Wouter dan niet je Beul-stem? Ik volg het niet.

Mijn stem zal naar Hugo, Lola of Matthijs gaan. Zoals gezegd lijkt het me handig om niet te gespreid te stemmen, dus ik wacht de discussie nog even af.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Renate »

Het is me echt een raadsel waarom mensen Wouter niet zouden vertrouwen.

Gesloten

Terug naar “Spel 3”