Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Sander »

Goedemiddag allemaal,

Denken jullie aan het stemmen voor de lunch?
Verder wens ik jullie een fijne middag toe :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Bert »

Stemmen voor de lunch of voor de lynch? Is dit een foutje door autocorrectie of slip of the mind omdat we rond lunchtijd op het dorpsplein moesten komen? Hoe dan ook, het lijkt er (hiermee) op dat we geen middagslachtoffer hebben. Ik bedacht ook al voor ik naar de tennis ging dat het wel laat zou zijn als Sander nog een middagslachtoffer moest onthullen. Was nog even bang dat hij het spel door het kamp wellicht even uit het oog verloren was of dat hij er niet aan toegekomen was, maar nu hij gepost heeft denk ik: geen slachtoffer.
Er zijn natuurlijk meerdere mogelijkheden, maar ik houd zeker ook rekening met de kans dat er geen Vampier(en) in het spel zit(ten).

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Sander »

Lynch ;)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Jeska »

Beste allemaal,

Inmiddels volledig bijgelezen. Helaas niet veel wijzer. Ik ben benieuwd naar jullie theorieën en gedachten en hoop daar wat uit te kunnen halen.

Op dit moment heb ik nog onvoldoende scherp wie we zouden moeten lynchen.. Zo lang hebben we niet meer!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Renate »

Ik kan in elk geval wel zeggen op wie ik NIET ga stemmen:
Mark, om welbekende redenen
Hugo, Bas, Bert omdat ze oprecht zoekend overkomen
Walter, Wouter en Floris, omdat ik daar gewoon nog geen slecht gevoel bij heb.
Mijn stem zal dus gaan naar Mariska, Edy, Matthijs. Ineke, Lola, Jeska of Emma.
Vooral Jeska valt mij niet positief op Zij post nu voor de tweede keer een nietszeggend berichtje dat ze alles gelezen heeft maar nog geen idee heeft.

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Mariska »

Fijn, in dit geval ben ik blij dat ik voor niets op het dorpsplein sta.

Nu we weer met de muur spelen, weet ik weer waarom ik daar zo'n hekel aan had. Ik kan daar nooit wat mee. Ik ben super slecht met hints oppakken en die muur maakt het voor mij nog veel onoverzichtelijker.

Anywegge, ondanks dat ik zo in de rollen ben gedoken, ben ik dus nog geen steek verder. Het gelieg over de beulstemming zit me niet lekker, maar ik kan nog niet echt een vinger wijzen wie er voor mij als verdachte uitspringt. Natuurlijk zijn er een paar kandidaten voor de stem, ik noem bijvoorbeeld het hoekje Floris en Renate, vanwege dat stemgedoe. Of toch Ineke, die verdacht rustig is. Als Lola niet stemt, wordt ze het dorp uitgetrapt. Jeska voegt nog niet veel toe. Aaarrrgg, ik weet het gewoon echt niet!
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Mark »

@sander

Spelen we met de zwarte dood :mrgreen:

@all

Op dit moment gaat mijn stem naar een van de stemmers waar een leugen in zit. Van de beul verkiezing.

(P.s. Ik mis mijn excel lijstje op mobiel :oops: )


P.s.s. heb vanmiddag pauze dan moet ik stemmen.......
Laat dan ook weten op wie ik stem. Hoop dat nog wat mensen wat zeggen tot die tijd. Waar ik wat aan heb.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Edy »

Zo laat in de dag (ook in het echte leven) kan ik me niet voorstellen dat er nog een vampier slachtoffer komt idd. Maar dat wil niet zeggen dat die er niet inzitten. Ook daar zijn diverse andere mogelijkheden, die ook al voor de slachtofferloze nacht van de wolven zijn genoemd.

Beetje gek dat Bert het volgende zegt:
[quote][/maar ik houd zeker ook rekening met de kans dat er geen Vampier(en) in het spel zit(ten).quote]

Het is niet zozeer wat hij zegt maar de manier waarop. Hij houdt rekening met de kans..... hoezo? Dat klinkt alsof het een slecht iets zou zijn, de kans dat er geen vampieren inzitten. Terwijl dat een goed iets is toch?

Maar goed, zonder verdere eye openers ga ik maar op Floris.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Edy »

sorry, quote ging niet helemaal goed.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Floris1987 »

Goede morgen,

Ik zie dat een aantal mensen neigen om op mensen te stemmen die gelogen/mogelijk gelogen hebben over de stem.
Ik begrijp dat er vrij weinig andere info is maar dit lijkt mij niet de meest wijze beslissing.
Ik zelf heb op dit moment mijn verdachten in de hoek die meteen op het feit doken dat iemand die liegt zeker slecht is.
Zoals al eerder gezegd ben ik het hier niet mee eens en mijn stem zal op dit moment gaan op de mensen die hierop meteen doken.

Dit zal dus zijn Edy Renate of wouter waarbij ook al eerder aangegeven mijn gevoel voor Edy het minst goed is.

Gesloten

Terug naar “Spel 3”