Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Mark »

Top dit...... Ik moet nu stemmen anders heb ik een probleem.

Ik hoop nog steeds uitleg wat precies mijn stijl is. Ben gewoon benieuwd (of jullie gelijk hebben met het muurbericht is een ander verhaal).


Floris: vind lastig hij heeft vertelt zijn reden over het liegen ben het er niet mee eens maar okee.

Mijn stem zal gaan tussen iemand die moet hebben gelogen:
En ik stem nu op............
Wat een K.U.T spel ik weet het niet
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Mark »

Edy, bas, Wouter, Bert, Floris, Mariska.

Een van deze stem ik op want daar moet een leugenaar tussen zitten en ik denk dat dat een wolf is.

Floris wil ik geloven nu nog.

Voor de rest stem ik nu echt half random.
Sorry vind erg lastig zkkr omdat ik onder werk leg vanavond meer uit.

Ik stem op edy
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Renate »

Ineke, ik denk inderdaad dat Edy degene is die gelogen heeft over haar stem. Ik kan het echter niet goed onderbouwen aan de hand van een specifieke post. Het is meer dat ik al reducerend bij Edy uitkom, in combinatie met een buikgevoel. Mijn stem zal dan ook naar Edy gaan. Al vind ik het wel vervelend dat Mark mij net voor is. Eerder gaf ik al aan dat Edy een van mijn verdachten is. Ik ben dus niet aan het meestemmen!

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Renate »

Ik ben overigens nu op weg naar het vliegveld dus ik weet niet of ik in de chaos nog overal op kan reageren Ik ga in ieder geval wel nu stemmen.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Edy »

Ik heb even Renate’s posten doorgenomen, want ik was nogal verbaasd dat ze nu zegt dat ik 1 van haar verdachten was. En inderdaad, nergens ben ik echt verdacht, behalve dat van 4 mensen die mogelijk gelogen zouden hebben, ik er 1 was. En de enige die ze noemt als echt niet positief is Jeska, maar die is ze nu opeens vergeten? Hoezo niet meestemmen?
Ook Mark vind ik wel heel onverwacht uit zijn lange rij van ik weet het nietjes. Lekker dan....😥

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Mark »

Edy,

Voor mij is het echt meer van dat er een leugenaar moet zitten tussen jullie, als jij nu nog iets kan zeggen wat mij kan veranderen doe ik het graag.
Ik had ook niet verwacht dat Renate op jouw gaat stemmen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Edy »

Nou Mark, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Van die enorme beuldiscussie heb ik gewoon niet heel veel begrepen. Als x dit zei, dan moet a, b, c, D, e, f wel gelogen hebben, maar als a de waarheid spreekt....enz. Echt, daar kan mijn brein niets mee. Alleen bij Wouter was het mij helder dat 1 van de 3 gelogen had. En waarom iedereen nou geloofd dat Floris de waarheid spreekt als hij dan toegeeft op Renate te hebben gestemd is mij een raadsel.of dat hij dat om goeie redenen heeft gedaan bedoel ik dan eigenlijk. En dan op mij springt omdat ik daar wat van zeg. Ik vind het echt kul, maar hij krijgt wel mensen zover om mij dan plots als leugenaar te zien op Mariska! Ook daar snap ik niet:
1. Waarom dat opeens zo klaar als een klontje is
2. Waarom ik dat nou zou doen. Ik snap echt niet wat mij dat opgeleverd zou hebben

Dus, in mijn ogen is alles heel random. Maar goed, hopelijk leren jullie er dan wat uit als je mij er ten onrechte uitstemt.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Edy »

Oh, de redenatie dat Walter en ....( ben even kwijt wie het ook al weer was) de waarheid spraken over het stemmen op jou snap ik ook nog. Wat overigens niet wil zeggen dat ze automatisch goed zijn.

Ik vind Ineke overigens wel mooie posten hebben, maar ben er nog niet uit of ik daardoor haar verdachten deel.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Mark »

@ edy
De reden waarom Walter Matthijs de waarheid spreken over op mij hebben gestemd is heel makkelijk.

We weten dat ik 2 stemmen heb gekregen omdat ik 1 van de 4 was.

En niemand anders zegt dat die op mij heeft gestemd dus moeten hun die 2 stemmen op mij zijn.

Daarnaast ben ik blij dat je vertelt dat je dat hele gebeuren niet snapt ik vind dit heel eerlijk overkomen en heb idee door hoe jij dit zegt goed kan zijn.

Daardoor verander ik mijn stem naar Floris.
Met ook een reden dat ik het raar vind als je burger bent gaat liegen over je stem.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Floris1987 »

Mark. Je maakt echt een fout door op mij te st emmen. Edy zit muurvast en probeert zich los te drukken en jij geeft haar de mogelijkheid. Heel jammer.

Gesloten

Terug naar “Spel 3”