Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Mark »

@bas

Reden dat Renate en Emma niet hebben gelogen is het zelfde met Matthijs en Walter.

Doordat we weten dat er 2 hadden gestemd op wie ze ook hadden gestemd. En Floris heeft toegegeven dat hij loog. En niemand anders op die heeft gestemd moeten ze de waarheid zeggen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Bas »

Mark schreef:
20 sep 2019, 17:46
@bas

Reden dat Renate en Emma niet hebben gelogen is het zelfde met Matthijs en Walter.

Doordat we weten dat er 2 hadden gestemd op wie ze ook hadden gestemd. En Floris heeft toegegeven dat hij loog. En niemand anders op die heeft gestemd moeten ze de waarheid zeggen.
Wat? Ik mis de logica hier van, hoe weten we zeker dat Wouter twee stemmen heeft gekregen? We weten dat hij er niet meer dan twee heeft gekregen.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Hugo »

Woei, en dan is het ineens bijna 18:00. Ik ga snel stemmen dus. Uitgebreid bericht volgt later (hopelijk vanavond, anders morgen).
Een korte reactie @ Bert (en voordat iedereen roept "Pfffff Hugo, wtf zeg je weinig dit spel en zit je er niet helemaal in") --> dat is waar; ik combineer online weerwolven voor het eerst met coschappen lopen, wat betekent dat ik van 08:00 tot 17:00 elke werkdag vrij intensief bezig ben, en meestal 's avonds een beetje halfdood voor mijn computer nog wat typ. Hopelijk verklaart dat het lichte gebrek aan scherpte van mijn kant. Overigens verwacht ik vanaf volgende week maandag dat het wat rustiger wordt (na de bizarre gekte van vorige week en de relatief drukke week nu), dus dat ik dan ook iets meer in het spel kan duiken.
En dan wil ik nog zeggen dat ik Hugo-op-halve-kracht nog wel meer vind bijdragen dan sommige spelers in dit spel :roll:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Bas »

Hugo krijgen we nog te weten op wie je gaat stemmen? Wat je gezegd hebt te zullen gaan doen?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Hugo »

Ik heb in totale paniek op Wouter gestemd ;)

(en jazeker, dat ging ik altijd vertellen, maar nu wilde ik eerst even stemmen (en ik had nog niet besloten))

Reden is eigenlijk omdat Renate eerder zei "Wouter is echt super 100% goed"; en ik toen zijn berichten nog eens ging nalezen (op zoek naar hints). Ik vond hem daar best verdacht overkomen. Ik vond zijn beulspeech op zich goed genoeg (en ik vind zijn argumentatie voor het niet-beschikbaar stellen van informatie ook niet verdacht, of tenminste, het past erg bij zijn karakter om er zo over na te denken) (Wouter is mijn vader voor degenen die dat niet wisten). Ik vond met name deze twee posts:
Wouter schreef:
16 sep 2019, 19:39
Ik snap de redeneringen, ik vind ze alledrie wat meer verdacht dan gemiddeld. Maar Floris het meest! Waarom? Omdat hij als eerste aangaf op mij te stemmen en er toen dus nog geen reden was om te vermoeden dat deze situatie zou ontstaan. Ontslaat de andere twee niet meteen volledig van verdenking.
Wouter schreef:
18 sep 2019, 19:56
Oei, je kijkt een ruime dag niet ...

Nu even wat snelle gedachten.

Geen slachtoffer. Kan veel oorzaken hebben: heks, bodyguard, bink, geen overeenstemming onder de wolven, en vast nog meer. Ik ben er niet helemaal gerust op dat dit gunstig is voor ons.

De muurberichten. Atijd lastig. Ik zie - en ik ben niet de enige - de tegenstrijdigheid van de twee heksberichten. Sowieso zit er veel misleiding tussen. Jammer dat er niet 1 te koppelen is aan de ziener, althans niet eenduidig.

Had een drukke dag en mijn denkvermogen is wat laag momenteel. Morgen verder.
Wat verdacht overkomen, soort van gemaakt en niet heel erg zoals ik mijn vader ken (meestal met wat meer analyses als onderbouwing). En Renates opmerking vond ik gewoonweg vreemd erbij; ik kon in elk geval geen reden bedenken waarom hij zéker goed moest zijn.
Conclusie: Wouter is niet mega-verdacht, maar wel een beetje, en eigenlijk het enige wat ik had toen ik binnen vijf minuten nog snel dit topic doorjoeg voor een stemargument. Sorry.
(Dit gaat me verdachter maken bij Ineke, mark my words.)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 2 - de eerste stemming voor de lynch

Bericht door Sander »

Slotje erop
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 3”