Nacht 1 - De allerlangste nacht.....

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1 - De allerlangste nacht.....

Bericht door Mark »

Bert schreef:
16 sep 2019, 21:48
Ik ben ook benieuwd op wie Floris dan wel gestemd heeft. Verder vertelt Floris volgens mij al wat hij beoogde met zijn actie Mark, dus je vraag aan hem snap ik niet zo goed.
@bert
als floris dit bedoelt:

Ik ben het daarnaast ook geheel niet eens met edy dat je dit als slechterik zou doen en als goedrik niet. Je hebt zo weinig info en zoals gezegd wilde ik iets hebben om mogelijk later te gebruiken met dit resultaat. Edy duikt meteen op mij en Renate en probeert Emma hier zo ver als mogelijk uit te houden.

als dit het is dan hoeft hij geen antwoordt te geven maar dan ben ik het er niet echt mee eens.
misschien heeft hij nog een andere reden daarom vroeg ik het of meer uitleg :mrgreen:

en ben het met je eens bert dat er paar mensen zijn die eigenlijk nog niets hebben gezegd en dat is jammer.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1 - De allerlangste nacht.....

Bericht door Edy »

Echt Floris, wat een kul argument! Ik wilde kijken of het me wat opleverde. En omdat er inderdaad een volkomen logische reactie komt Op het gegeven dat er 3 op Wouter hebben gestemd, zijn die opeens verdacht? Oh nee, wacht even. Alleen ik ben verdacht. Terwijl Renate en Wouter toch veel stelliger waren in jou te verdenken dan ik. Maar goed, door deze malligheid stijg jij ook bij mij een stuk op de slechterikkenlijst.

Hugo: Emma lijkt idd te denken dat ze als 2e op Wouter heeft gestemd. Dat had ik even niet gezien. Toch denk ik dat ze voorzichtiger was geweest als ze een slechterik was. Geen bewijs verder, maar voorlopig denk ik dat.

Jeska
Cupido
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:45

Re: Nacht 1 - De allerlangste nacht.....

Bericht door Jeska »

Sorry allemaal, druk weekend en een werkdag van 13 uur gehad, maar ik ben volledig bijgelezen en zal vanaf nu beter mee doen met het spel.

Ik moet zeggen dat ik het heel lastig vind dat ik nu niet kan zien wat iedereen stemt... Ik ben bang dat dit een lastig potje wordt!

Mark: gefeliciteerd met je beul schap, stel ons niet teleur!

Morgenavond ben ik weer online, ik ga nu echt slapen.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Nacht 1 - De allerlangste nacht.....

Bericht door Ineke »

Sorry voor mijn inactiviteit! Ik heb het iets drukker dan gedacht!

Ik ben ook groot voorstander van meteen alle informatie eerlijk delen. Het zorgt anders alleen maar voor verwarring. Er zullen sowieso al situaties ontstaan waarin wordt getwijfeld of de waarheid wel degelijk de waarheid is. Als we dan ook nog eens moeten dealen met mensen die informatie achterhouden om reacties uit te lokken of omdat het ''geen relevante info'' zou zijn, dan gaat het helemaal mis.

Gezien de gespreide stemming denk ik niet dat de slechteriken hebben geprobeerd een bepaald persoon Beul te laten worden...
Hugo schreef:
16 sep 2019, 20:36
Ik geniet nu al intens van iedereen die denkt te kunnen raden wie mijn favoriete speler is <3 Niet iedereen is even succesvol (en Mark misschien een beeeetje arrogant?). Ik heb overigens op Ineke gestemd ;)
Awww!! Waag het niet hierover te hebben gelogen, Hugo! :P

Ik vind Mark, Edy, Wouter, Floris en Bas oprecht overkomen.

Floris, wat denk je van Renate? :mrgreen:

Bert vind ik moeilijk te peilen... Ik vind hem te correct en weloverwogen overkomen. Het is een beetje teveel van het goede.
Emmiee schreef:
15 sep 2019, 23:55
Ik heb op Wouter gestemd, omdat toen ik stemde ik bij elke kandidaat weet wat negatiefs zag, maar bij Wouter viel dat wel mee. Daarbij denk ik dat Wouter wel een eerlijke Beul zou zijn. Dus ik ben een van de 2 stemmen dan op Wouter?
Hoe bedoel je ''dus ik ben een van de 2 stemmen dan op Wouter''? Had je niet door dat ook Floris en Renate beweerde dat zij op Wouter hadden gestemd? Mark had zelfs nog een mooi lijstje geplaatst. Of wist je niet zo goed hoe je moest reageren, omdat je een wolfje bent ;)
Hugo schreef:Ik sluit me qua Beulstrategieën (natuurlijk heb ik daar ideeën over) aan bij Walter; mínder informatie is bijna altijd goed voor de Weerwolven.

Ik ga stemmen op mijn favoriete speler als Beul, want ik vind de speeches maar matig :P
Als je van mening bent dat minder informatie bijna altijd goed is voor de wolven, waarom vertel je dan niet gelijk op wie je hebt gestemd?

Later meer, maar nu te laat :)

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Nacht 1 - De allerlangste nacht.....

Bericht door Walter »

Gefeliciteerd Mark! Met een duwtje van Matthijs en een... (geen trekje) ook een duwtje van mij ben je beul geworden!

Ik vind het erg leuk dat we een enorm gelijkspel hebben gekregen, ook, omdat dat toch vrij veel informatie geeft.

Het feit dat er gelijkspel was tussen 4 mensen met 2 stemmen elk, geeft toch weer dat er waarschijnlijk meerdere partijen inzitten. Want met 4 wolven waarvan 3 allemaal op 1 stemmen zouden ze al gewoon een beul hebben. Als die ene wolf dan een beetje een speech had opgezet, dan was het heel moeilijk geweest, om te bewijzen dat het niet een eerlijk verworven titel was.

Wat dat betreft krijgt Mark ook een voorzichtig plusje, want ik stemde op hem, dus dan zou qua verbond hij en Matthijs nog samen kunnen werken.

Voor de rest, ben ik heel benieuwd wat de uitleg van Floris precies is met betrekking tot zijn stemwissel. Naar wie hij precies zijn stem heeft veranderd vind ik dan minder belangrijk, maar qua uitleg mis ik vooralsnog het beoogde effect. Als iemand 3 stemmen had gehad, dan had niemand anders geweten dat hij had gelogen, tenzij hij al van tevoren wist dat Emma ook op Wouter stemde, maar aangezien Emma dat zelf nog niet hier had vermeld, kan dat verhaal weer niet kloppen.

Mark, het ging erover dat je in je lijstje mij eerst neutraal had benoemd, ipv rood.

Hugo, het valt best mee, zolang je niet op afbeeldingen zoekt ;)

Bert, het was geen tactiek, het was, een generiek statement, waar van alles achter kan zitten.

Persoonlijk vond ik Edy's statement dat we zowel met wolven als vampieren spelen net wat te.. zelfverzekerd klinken, alsof ze het weet :S
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 1 - De allerlangste nacht.....

Bericht door Matthijs »

Hmmm ik ben benieuwd wat de morgen gaat brengen.. Even hypothetisch gezien: als een beul sterft, krijgt dan een nieuwe beul zijn identiteit te zien? Ik weet namelijk nog niet zo goed hoe de rol nou precies werkt enzo 😅

Verder heb ik zelf nog niet zo veel vermoedens; in eerste instantie dacht ik met het hele "leugen van stem" gebeuren dat dit toch juist te verwachten zou zijn? Ik weet niet helemaal wat voor info Floris eruit zou kunnen halen als hij liegt over zn stem, maar dat kan aan mij liggen. Als het zou zijn dat hij dan later kan achterhalen wie op een wolf gestemd heeft als beul, dan moet ie eerst nog erachter komen dat die persoon wolf is! (Gegeven dat de nieuwe beul dan dus niet liegt over de rol wat natuurlijk ook goed kan)

Al om al zou ik zelf dus vooralsnog wel nog een voorzichtig plusje willen zetten bij het trio, of iig bij Wouter.

Hebben we eigenlijk nog iets gehoord van Lola? Die was tijdens de verkiezing nog wel actief maar heb ik vandaag niet meer gehoord dacht ik. En zeker ook omdat ze anders mogelijk niet meer mee mag doen zou ik t zonde vinden..

Dat was mijn bijdrage voor nu even, nu weer verder met in de file staan :roll:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Nacht 1 - De allerlangste nacht.....

Bericht door Emmiee »

Oke ik zal nog een keer vragen hoe je kan reageren op iemand bericht, of hem kan quoten, maar voor nu doe ik het even zo.

Ja het was duidelijk in mijn ogen dat er al 2 mensen gestemd hadden, wat ik vreemd vond, sinds ik er een was. Vandaar dat ik de vraagteken gaf, met de gedachte erachter dat ik het raar vond.

Edy wordt nu heel erg verdacht gemaakt voor mij verdedigen en Floris meteen het meest verdacht te maken. Mijn moeder verdedigde mij waarschijnlijk ook omdat ik moet wennen aan online weerwolven. Ze vertelt me ook om de 2 uur om wel even te kijken. En daarbij, Floris was ook wel degene die gelogen had. Dit betekent niet dat hij slecht is of dat Edy goed is, maar ze had wel gelijk.
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1 - De allerlangste nacht.....

Bericht door Edy »

Zucht.....Walter, er staat:” aannemende dat...”. Dat is een aanname, niet een statement.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 1 - De allerlangste nacht.....

Bericht door Floris1987 »

Goede middag,
Ik zie dat een aantal net kunnen snappen dat ik als goederik zou liegen of dat ik hier ooit wat mee had kunnen doen.
De meeste van jullie zullen me ondertussen wel kennen als iemand die dit zou doen.

Edy: je hebt helemaal gelijk dat ik mij gisteren in mij post alleen maar op jouw foccusde, Ik heb me door het feit dat ik jouw al verdacht vond hierin laten meeslepen. blijft het feit dat jij meteen roept dat 1 van ons 3 (renate/emma en ik) een heel grote kans ( zal het geen feit noemen) om slecht te zijn. Wouter is het met jou eens maar Renate is minder sterk en geeft alleen aan dat het handige info is.
Heb al eerder gezegd dat ik dit vanuit mijzelf een heel normale actie vind om dit te doen en dat ik denk dat er zomaar meer burgers zijn die hebben gelogen. Ik ben bang jouw kennede dat ik jouw niet ga overtuig maar jouw vastberadenheid in mijn slechtheid blijft jouw hoog op mijn lijstje staan.

En nu iets wat ik meerdere malen heb gelezen, op wie heb ik dan gestemd. Ik heb op Renate gestemd. Dit houd in dat kijkend naar het lijstje van dag 1 er minimaal nog 1 iemand gelopen heeft. anders hadden we 2 op 5 of we hier veel aan hebben betwijfel ik.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 1 - De allerlangste nacht.....

Bericht door Lola »

Halloooo lieve mensen,

Ik heb net echt even twee megadrukke dagen; ik ben bijna bijgelezen, maar heb nu vergadering. Ik hoop dat ik daarna nog even kan posten, maar het wordt wel krap.

Wat ik nu alvast even kwijt wil, is dat er in Sanders planning geen ruimte is voor een heks.

Sorry voor de stilte, jullie horen nog van me!!!!

Gesloten

Terug naar “Spel 3”