Dag 1 - de beulverkiezing

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Emmiee »

Zo ik wordt wakker van een dutje en ik zie 2 volle psgina’s aan tekst! Ik wil me wel als kandidaat stellen voor de beul, want ik ben een hele eerlijke burger en zou jullie niet voor de gek houden. Zo, weer een cheesy speech!
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Ineke »

Ik ga mijn stem alvast insturen, omdat ik morgen heel de dag weg ben. Na het weekend heb gelukkig meer tijd voor het spel.

Mijn stem gaat naar Lola, omdat ik haar een duidelijke, actieve speler vind :)

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Lola »

Matthijs, ik neem aan dat je met 'jou' Mark bedoelt?
Ik snap niet hoe je met die lijn van 'redeneren' uitkomt bij dat Renate slecht zou zijn. Mark is alleen nog maar gewone burger geweest? Ik begrijp echt niet wat jij bedoelt. Volgens mij is het ook niet serieus, maar toch. Een beetje meer helderheid wordt gewaardeerd.
Ineke schreef:
14 sep 2019, 21:48
Mijn stem gaat naar Lola, omdat ik haar een duidelijke, actieve speler vind :)
❤❤❤❤

Mijn stem zal waarschijnlijk naar Wouter of Bert gaan, maar wie van de twee ben ik nog niet uit.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Renate »

Ik denk dat ik op Wouter ga stemmen omdat hij de beulrol precies zo zal gaan invullen als ik zou doen.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Matthijs »

Lola schreef:
14 sep 2019, 22:45
Matthijs, ik neem aan dat je met 'jou' Mark bedoelt?
Ik snap niet hoe je met die lijn van 'redeneren' uitkomt bij dat Renate slecht zou zijn. Mark is alleen nog maar gewone burger geweest? Ik begrijp echt niet wat jij bedoelt. Volgens mij is het ook niet serieus, maar toch. Een beetje meer helderheid wordt gewaardeerd.
Ik bedoelde met jou idd Mark. En ik duidde alleen maar met een slechte grap op de mogelijkheid dat ik m straks zou kunnen vertrouwen ondanks dat hij slecht kan zijn. En gegeven dat jij zelf zegt dat hij "alleen maar" gewone burger is geweest, is het (nep-)statistisch gezien waarschijnlijker dat ie dit keer wolf zou zijn net als Renate. Maar ja het is idd niet serieus bedoeld ofzo, maar meer, zoals ik van een zeker iemand uit spel 1 te leren kreeg: "een beetje reacties ontlokken" ;-) Ik vind het dan ook opvallender dat jij hier meer over valt dan bv de mensen in kwestie maar dat kan ook liggen aan dat ze het nog niet gelezen hadden of dat ze het niet serieus genoeg namen (wat ik ook zeker begrijpen kan xD). Dus, zo genoeg opheldering?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Mark »

@matthijs

Tuurlijk had ik het al lang gelezen, maar ik voel me daardoor niet aangevallen om er reacties op te geven :mrgreen:
Burger for life :mrgreen:

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Mariska »

Aangezien het schijnbaar niet duidelijk genoeg was: ja, ik stel me kandidaat voor het gezelschap.

Mijn mening is dat elke burger beul zou moeten willen zijn. Dit is zo'n belangrijke baan en wie wil nou de gok lopen om opgescheept te zitten met een wolvenbeul? Daar zit geen burger op te wachten lijkt me.

Zoals eerder vermeld, zal ik met informarie enigzins voorzichtig omgaan, niet om de burgers te misleiden, maar juist om de wolven te misleiden en de burgers zoveel mogelijk te beschermen.

Dus, ja, ik stel me bij deze officieel kandidaat. Al was dat tussen de regels door toch ook wel een beetje logisch;)
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Mariska »

En in plaats van gezelschap, bedoel ik dus beulschap
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Wouter »

Floris1987 schreef:
14 sep 2019, 16:31
Mark. Een goed idee. Op dit moment zal mijn stem gaan naar Wouter voor beul. Hij komt oprecht over. Ik weet dat hij goed met deze info om kan gaan en dit goed kan spelen.
Dank je Floris - mijn stem gaat naar jou :)
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Wouter »

Renate schreef:
14 sep 2019, 22:56
Ik denk dat ik op Wouter ga stemmen omdat hij de beulrol precies zo zal gaan invullen als ik zou doen.
:)
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 3”