Dag 1 - de beulverkiezing

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Hugo »

En nu weer verder met waterwratten en staphylococcal scalded skin syndrome. Google het niet.
(Woensdag heb ik wel weer meer tijd voor jullie :) )
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Edy »

:geek: Ik ben nog weinig aanwezig geweest. Heb druk weekend gehad.
En dan zie ik dat ik desondanks al door twee mensen verdacht wordt bevonden! Terwijl ik ongeveer 1/10de van mijn normale hoeveelheid posten heb gedaan! En wat heb ik nu helemaal gezegd? Dat niet teveel burgers zich terug moeten trekken van de beul verkiezing en dat ik per keer zou kijken wat ik met de informatie zou doen als ik beul was. Floris vond mij heel Wolfs daarin🙄🙄, maar dat kan ik nog door de vingers zien, omdat ik dit al vroeg gepost had en Floris daar snel op reageert. Dat vervolgens driekwart van de andere kandidaten min of meer hetzelfde zegt noemt Floris niet meer, maar het kan zijn dat hij dit nog niet echt gelezen heeft.
Bert daarentegen, heeft nu opeens ook een raar gevoel bij mij door die twee posten die ik gedaan heb. Erg vreemd, omdat hij wel al had kunnen lezen dat andere kandidaten hetzelfde zeiden. En hij overdrijft schromelijk door niet op Mariska als beul te stemmen omdat ik op Mariska ga stemmen.
Zwaar overtrokken met dit rare gevoel als je het mij vraagt en niet erg geloofwaardig. Ik vind het meer lekker makkelijk met Floris meepraten op de enige die met naam verdacht wordt genoemd, zodat hij in de dag mooi een prooi heeft om de aandacht op te vestigen. Ver weg van zichzelf.

Oh Hugo, dan ben ik dat inderdaad vergeten, want er gaat geen enkele bel rinkelen kan ik je zeggen.

Aangepast voor taalfout

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Mark »

@hugo

Leuk dat je gaat stemmen op je favoriete Beul maar kan je dan wel zeggen wie het is.
of bedoel je omdat de beulstrategie van Walter bij jouw aan sluit dat je hem kiest ???

Daarnaast Weet ik ook nog steeds niet op wie:
-bas
-jeska
-Walter
-Emma
gaan stemmen

Walter heeft wel al beetje iets vertelt.

Zelf ga ik nu stemmen op Walter ook al wilt hij het misschien niet, door wat hij zegt snapt hij wel erg goed hoe de beul werkt en ik denk dat we aan hem een goede hebben.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Sander »

Nog 27 minuten tot deadline De Beul-verkiezing.

@ All: (onbeperkt) wijzigen mag, het is toegestaan tot de deadline. Ik reken je laatste stem mee voor de uitslag.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Bert »

Nog een paar observaties/reacties van mijn kant, vlak voor de deadline:

@ Wouter: Rustig maar, ik lees wel goed/precies. Ik had jouw woorden over je strategie als beul wel gelezen, mijn post was wellicht een beetje korter door de bocht dan bedoeld. Wat ik beoogde te zeggen: na je kandidaatstelling (en woorden over hoe je als beul te werk zou gaan) had je niet veel meer gezegd/was je niet meer online geweest om iets toe te voegen. Dat is gewoon een observatie, daar hangt verder niet direct een oordeel aan vast.

@ Walter: Mariska heeft wel het een en ander over haar strategie als beul verteld, direct aan het begin van de verkiezing (pagina 1)...

@ Hugo: Je mag niet op jezelf stemmen hoor ;)

@ Edy: Mijn gevoel bij jou heeft niet zozeer te maken met wat je inhoudelijk zegt, meer met hoe je het verwoordt en verpakt. Ik kan dat nu nog niet duidelijker onder woorden brengen. Maak je niet druk, het gaat om een eerste 'gut feeling', het is heus niet zo dat ik je gelijk op een zwarte lijst zet en de rest van het spel op je stem.

@ Mark: Je wekt bij mij de indruk dat je hèèl graag de beul wilt worden, misschien zelfs te graag? Een charme-offensief richting Walter, die overweegt op jou te stemmen; je praat hem na zijn post heel erg naar zijn mond en een uur later stem je op hem hoewel hij zich niet kandidaat wilde stellen (in de hoop dat hij jou dan vertrouwt en terug op jou stemt?).

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Bas »

Voor het stemmen op de beul heb ik besloten op Mariska te gaan stemmen.
Kijkend naar degene die zich kandidaat hebben gesteld wantrouw ik haar het minst en denk ik dat ze, vanwege ervaring, waarschijnlijk wel een goede beul zou zijn.

Dingen die me opvallen vind ik het raar dat Wouter niet heeft aangegeven dat hij eerder gestemd heeft en dat daarbij Floris en Wouter stemmen geruild hebben.
Ik vind het raar dat Hugo niet zegt op wie hij stemt, tenzij iedereen weet wie zijn favoriete speler is, maar dat lijkt me stug.

Verder heb ik nog niet echt veel gevoelens over mensen en merk ik dat ik echt weer in het spel moet komen. :oops:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Renate »

Mariska schreef:
15 sep 2019, 14:41
Mijn stem zal gaan naar Renate. Ik vind het gewoon tof dat ze zichzelf kandidaat heeft gesteld, en ik vind Renate altijd heel helder in haar taalgebruik. Correcte spelling, goedlopende zinnen, ja daar hou ik van.

Toegegeven, dat doen anderen ook wel ( en er zijn er wat bij die daar moeite mee hebben), maar ik gun het Renate wel.
Lief!

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - de beulverkiezing

Bericht door Sander »

Slotje erop
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 3”