Spel 2

Kijk nostalgisch terug op alle spellen van weleer
Gesloten
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Spel 2

Bericht door Hugo »

Op 16 augustus 2019 ging Spel 2 met 13 spelers van start! Na 3 speldagen, 16 echte dagen en 557 berichten ging de overwinning naar de Burgers!

Spelleider:
Mark

Rolverdeling:
Weerwolf (4×): Floris, Ida, Mirjam, Pascal
Gewone Burger (2×): Elrike en Marieke*
Cupido: Sander
Genezer: Ineke
Heks: Lola
Jager: Renate
Leerlingziener: Mariska
Prins: Edy
Ziener: Wouter

* = Mariekes rol is in nacht 2 overgenomen door Walter.

De Prijzen:

Zilveren Kogel: Lola, Renate, Sander en Wouter (3 keer)

Schild der Overleving: Edy, Elrike, Lola, Renate, Sander en Walter

De Dode Poedel: Mariska

Zilveren Pollepel: Lola

Leukste Quotes:
Renate schreef:
16 aug 2019, 22:15
Au! Mariska zit dus verdikkeme de hele tijd natte - in koffie en spuug gedrenkte - propjes in mijn nek te schieten. Ik stel voor dat de meester haar helemaal vooraan zet.
Sander schreef:
19 aug 2019, 09:23
Gefeliciteerd Lola!

Hopelijk kan je me gelijk helpen... ik ben mijn geodriehoek kwijt en die heb ik zo nodig voor de les rekenen.
Hij lag in mijn kluisje en toevallig zag ik Marieke bij mijn kluisje rond snuffelen. Aangezien zij een grote pestkop is durf ik het niet zelf, zou jij aan Marieke willen vragen of zij mijn geodriehoek heeft verstopt?
Mariska schreef:
19 aug 2019, 11:26
Lola succes! Als je klaar bent met de vraag van Sander, zou jij me misschien aanwezig willen zetten in het klassenboek bij rekenen? Ik was eigenlijk niet zo van plan om te gaan rekenen, wie weet er nou niet dat 3+3 8 is?

Mochten jullie me zoeken, ik ben even naar de supermarkt om energiedrank en frikandelbroodjes te halen!
Ineke schreef:
23 aug 2019, 17:36
Ik ben nu dus heerlijk burgerlijk boodschappen aan het doen bij de Albert Heijn. Toen bedacht ik me ineens dat Ida en Floris niet zo heerlijk burgerlijk boodschappen kunnen doen bij de Albert Heijn, omdat ze in het buitenland zitten. Ik denk dus dat ze wolven zijn. Ik voel ineens veel meer voor de theorie van Elrike. Dat wilde ik even delen.
Wouter schreef:
25 aug 2019, 08:37
Ida schreef:
24 aug 2019, 16:32
Renate: ja meesteres
In wat voor school ben ik terechtgekomen????
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Hall of Fame”