Spel 1

Kijk nostalgisch terug op alle spellen van weleer
Gesloten
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Spel 1

Bericht door Hugo »

Op 19 juli 2019 ging Spel 1 met 18 spelers van start! Na 4 speldagen, 16 echte dagen en 966 berichten ging de overwinning naar de Burgers!

Spelleider:
Lola

Rolverdeling:
Weerwolf (4×): Bert, Edy, Gerry en Wouter
Gewone Burger (9×): Elrike, Floris, Inge, Jeska, Kim, Mark, Melanie, Pascal* en Renate
Cupido: Nick
Genezer: Matthijs
Heks: Hugo
Jager: Mariska
Ziener: Marieke

* = Pascals rol is in Nacht 2 overgenomen door Elrike.

De Prijzen:

Zilveren Kogel: Floris, Hugo en Renate (3 keer)

Schild der Overleving: Elrike, Floris, Hugo, Jeska, Kim, Marieke, Mariska, Melanie, Nick en Renate

De Dode Poedel: Mark

Het Kristallen Oog: Marieke (2 Weerwolven)

Stem des Volks: Inge (10 stemmen)

Leukste Quotes:
Nick schreef:
22 jul 2019, 12:54
Jeska schreef:
22 jul 2019, 12:52
Mijn pauze op het werk zit er alweer op, heb ik besteed aan eten
En hoe smaakte Mark?
Mariska schreef:
23 jul 2019, 20:39
Oh ja, wat ik ook nog wilde zeggen. Inge, goed om te horen dat een van mijn posts jou in positieve zin was opgevallen, weet je toevallig nog welke post dat was en wat je er goed aan vond? Ben gewoon narcistisch benieuwd :mrgreen:
Renate schreef:
23 jul 2019, 21:39
Kortom: er zitten 4 stelletjes en 7 wolven in. En alleen Marieke is een medeburger.
Ai, dit wordt moeilijk.
Inge schreef:
23 jul 2019, 22:03
Onduidelijk waarom mijn eerste gevoel bij de post van Renate was 'Oeh, leuk, ik word aangevallen'. Maar goed, reageren dus.
Edy schreef:
23 jul 2019, 22:35
@Renate: Gelukkig zag je zelf al dat er wel heel veel stelletjes waren en de meeste met Inge erin. Die heeft het er maar druk mee met al die lovers!! :lol: :lol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Hall of Fame”