Testspel

Kijk nostalgisch terug op alle spellen van weleer
Gesloten
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Testspel

Bericht door Hugo »

Op 5 juli 2019 ging het testspel op dit forum met 9 spelers van start! Na 2 speldagen, 7 echte dagen en 228 berichten ging de overwinning naar de Burgers!

Spelleider:
Hugo

Rolverdeling:
Weerwolf (2x): Lea en Marieke
Gewone Burger (3x): Lola, Maaike en Mark
Cupido: Renate
Dorpsgek: Floris
Genezer: Edy
Ziener: Nick

De Prijzen:

Zilveren Kogel: Maaike, Mark, Renate en Nick (2 keer)

Schild der Overleving: Edy, Maaike, Mark, Nick en Renate

De Dode Poedel: Floris en Lola

Het Kristallen Oog: Nick (1 Weerwolf)

Stem des Volks: Lola (5 stemmen)

Leukste Quotes:
Edy schreef:
05 jul 2019, 07:37
Mark lijkt Geraakt te zijn door de natuurkrachten en nu bezeten door de kerk en door Hugo🙄🙄 Allebei geen goede basis voor een BM lijkt me zo. Hopelijk geneest hij hier snel van!🤨🤨
(...)
Wakkerdam heeft in deze donkere dagen een ervaren en wijze leider nodig die overwicht heeft op de bange burgers.
In alle bescheidenheid denk ik dat ik bij uitstek geschikt ben voor deze taak. Ik heb jaren en jaren (en jaren en jaren......) ervaring op deze aardbol en in al die jaren heb ik ook hier en daar wijze dingen gedaan😜 En over(ge)wicht heb ik als geen ander in dit dorpje🤣🤣
Nick schreef:
10 jul 2019, 13:39
Daarnaast vindt Lea Edy verdacht, omdat ze met mij mee ging. Dat vind ik niet verdacht, maar volkomen te begrijpen ;) Je merkt vaker dat iemand met veel charisma snel wordt gevolgd (met name door vrouwen van middelbare leeftijd).
Edy schreef:
10 jul 2019, 21:08
Maaike,, Mark mag dan irl een lieve leuke jongen zijn, maar in WW is hij gewoon😈🥶👹👺👿. Dat weet je toch ook wel? Hij zit niet zomaar gezellig wat onhandig te brabbelen. Daar geloof ik niks van.
Renate schreef:
10 jul 2019, 21:21
Maaike schreef:
10 jul 2019, 12:48
Renate en Lea vind ik echter beiden niet echt actief genoeg om er een mening over te vormen.
Ahum, Maaike, jij post nog veel minder dan ik. Jij nog maar 17, ik 23 berichten. Nou begrijp ik wel dat het louter parels zijn die uit jouw pc rollen, en van mij zijn het dikke ranzige steentjes, maar ik vind het toch niet helemaal eerlijk ;)
Renate schreef:
11 jul 2019, 18:35
Ik snap niet waarom "ik stem op Lea" nog een keer in die post stond hoor. Daar had ik heel niet om gevraagd!

Ik typ dit allemaal vanuit de auto, dan gaat er wel eens iets mis. Ik ben bijrijder hoor!
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Hall of Fame”