Spel 12

Kijk nostalgisch terug op alle spellen van weleer
Gesloten
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Spel 12

Bericht door Hugo »

Op 30 september 2020 ging Spel 12 met 13 spelers van start! Na 5 speldagen, 23 echte dagen en 502 berichten ging de overwinning naar de Vampieren!

Spelleider:
Mark

Rolverdeling:
Vampier (3×): Hugo, Ida en Lola
Gewone Burger (4×): Mariska, Nynke, Sander en Wouter
Bezweerder: Djamila
Cupido: Floris
Dubbelganger: Kayan*
Heks: Edy
Lijfwacht: Bas
Ziener: Belle

*= Kayan dubbelde Lola, en kopieerde meteen haar rol, en hoorde sindsdien bij het Vampieren-team.

De Prijzen:

Zilveren Kogel: Edy en Floris (4 keer)

Schild der Overleving: Bas en Lola

De Dode Poedel: Sander

Mantel der Manipulatie: Kayan

De Gouden Schapenvacht: Lola

Zilveren Pollepel: Edy

Leukste Quotes:
Bas schreef:
30 sep 2020, 10:43
Beste medekandidaten,

We zitten allemaal in dit huis om zoveel mogelijk geld te verdienen natuurlijk. Maar het is belangrijk dat we op de plek van de camera's iemand zetten die we allemaal vertrouwen. Zonder dit vertrouwen zullen we nooit de belangrijke geheimen van dit Big Brother achterhalen. Omdat we nog niet weten wat deze leiderrol in gaat houden, neem ik deze graag zelf op me. Ik beloof dat ik de camerabeelden zal gebruiken om de beste mensen ver te laten komen, en zal de camera beelden absoluut niet gebruiken om jullie te chanteren met beschamende beelden. Dat beloof ik!

Dus Stem Op Mij :peace:
Kayan schreef:
01 okt 2020, 20:51
Hugo schreef:
01 okt 2020, 20:42
Geniepige Kayan gaat gewoon winnen - zal je zien dat het een Beulverkiezing was. God straft meteen :-P
Het is echt minimaal 7 jaar geleden dat ik geniepig ben geweest in een weerwolvenspel. Wordt tijd dat jullie je beeld even bijstellen :banana: :frog:
Hugo schreef:
07 okt 2020, 19:59
Bas schreef:
06 okt 2020, 13:17
Hugo schreef:Oh, wacht. Ik typte net deze zin, en zie nu dat Sander ineens dood is :shocked: RIP Sander!

Uhm, er zitten dus Vampieren in? Dat lijkt me tenminste de conclusie.
Deze quote, dit voelt heel erg als een overreactie. Zo van: WATTT VAMPIERENN :confused: :confused: :shocked: :shocked: Dat had ik NOOITT bedacht!!! aka ik ben geen vampier.
:lol: Nee, ik had daar inderdaad niet aan gedacht - en zeker niet terwijl ik mijn post schreef, dat was nogal een plottwist - veel mensen twijfelen eraan, maar ik heb toch echt emoties ;-)
Edy schreef:
12 okt 2020, 13:43
Big Brother doet dit expres denk ik omdat hij niet zoveel spelers heeft en op deze manier het spel nog lekker uitrekt! :-p :-p :-p
En ik zou ons nog even niet veilig voelen deze week. De eerdere twee weken wachtte ons ook nog een onaangename verrassing.
Kayan schreef:
14 okt 2020, 19:48
@Nynke. Dag 1 de redenen waarom je op Djamila had gestemd. Wel vreemd dat je dit nu zo stellig ontkent... Ook zei je daar dat je edy/Hugo toen ook niet zo vertrouwde. Of wil je beweren dat ik je toen had gehypnotiseerd ofzo? 😂
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Hall of Fame”