Spel 10

Kijk nostalgisch terug op alle spellen van weleer
Gesloten
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Spel 10

Bericht door Hugo »

Op 11 juli 2020 ging Spel 10 met 11 spelers van start! Na 3 speldagen, 14 echte dagen en 206 berichten ging de overwinning naar de Weerwolven!

Spelleider:
Hugo

Rolverdeling:
Weerwolf (3×): Inge, Lola en Wouter
Gewone Burger (4×): Belle, Floris, Jorn en Wessel
Dief: Bas
Genezer: Edy
Ziener: Djamila
Zondebok: Mark

De Prijzen:

Schild der Overleving: Bas, Inge, Lola en Mark

De Dode Poedel: Jorn

De Gouden Schapenvacht: Inge

Leukste Quotes:
Bas schreef:
11 jul 2020, 19:14
Met 11 man naar een resort op een onbekende en onbewoond eiland. Het is natuurlijk heel belangrijk dat we elkaar niet in de weglopen om eventuele ongelukken te voorkomen en ervoor te zorgen dat iedereen kan genieten van zijn/haar rust op dit geweldige resort. We hebben er allemaal genoeg geld voor neergelegd.
Bij deze zou ik mezelf dus graag voor willen dragen als de leider van de groep. Die schema's maakt zodat we allemaal genoeg ruimte hebben bij het zwembad, en allemaal genoeg eten van het ontbijt/lunch/dinner buffet hebben. Zo'n zware taak dat je me wel een Beul kunt noemen, want ik zal er ook hoogstpersoonlijk voor zorgen dat iedereen zich aan mijn schema houdt.
En zo niet, dan staan daar natuurlijk straffen op :angel:

Dus deze stemming is natuurlijk een formaliteit, maar ik denk dat iedereen het erover eens is, dat ik een geweldig scherpe beul zal zijn!
Wouter schreef:
16 jul 2020, 21:08
Ha fijn, ik kom even kijken om te lezen en te posten en zie dat ik al een stem te pakken heb. Waarom vinden jullie me altijd verdacht???
Edy schreef:
16 jul 2020, 21:18
Misschien omdat je je zo vaak verdacht gedraagd? :D :D :D
Edy schreef:
17 jul 2020, 00:31
Gedraagd moet zijn gedraagt. Je hebt helemaal gelijk Wouter. Maakt je niet minder verdacht trouwens! :lol: :lol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Hall of Fame”