Spel 9

Kijk nostalgisch terug op alle spellen van weleer
Gesloten
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Spel 9

Bericht door Hugo »

Op 11 juni 2020 ging Spel 9 met 19 spelers van start! Na 4 speldagen, 18 echte dagen en 644 berichten ging de overwinning naar de Burgers!

Spelleider:
Wouter

Rolverdeling:
Weerwolf (3×): Floris, Jorn en Renate
Weerwolvenjong: Nynke
Gewone Burger (2×): Nemo en Mark
Crimineel: Willemijn
Dubbelganger: Wessel
Het Ding Dat Boem Doet In De Nacht: Mariska
Leerlingziener: Djamila
Oude Feeks: Bert
Priester: Sander
Vervloekte: Hugo
Vrijmetselaar (3×): Bas, Kayan en Lola
Zieke: Matthijs
Ziener: Edy

De Prijzen:

Zilveren Kogel: Hugo (4 keer)

Schild der Overleving: Bas, Bert, Djamila, Edy, Hugo, Janneke, Kayan, Lola, Mariska en Willemijn

De Dode Poedel: Mark

Ring der Zelfopoffering: Matthijs

Leukste Quotes:
Edy schreef:
11 jun 2020, 21:39
Hoi iedereen. ik ga me ook deze keer niet verkiesbaar stellen. door de rede dat ik gewoon niets hiervan weet XD.
Ik weet ook niet eens hoe ik bij het startpunt ben gekomen.
Mark, je moet gewoon een gruwelijk eind lopen!! En op het eind jezelf nog geselen. Oh nee, dat is weer een andere Spaanse traditie.
NynkeB schreef:
20 jun 2020, 13:25
Jorn schreef:
20 jun 2020, 13:01
Mark (Ik kan je niet peilen, maar vind je niet verdacht overkomen)
Ehmm, Jorn, is Mark niet al dood?!
Bert schreef:
23 jun 2020, 08:40
Ook een unicum dat Edy en ik elkaar dit spel nog HELEMAAL NIET in de haren gevlogen zijn. Hopelijk zit je me niet weer te bedonderen Edy, want dan vertrouw ik je NOOIT meer. ;-)
Janneke schreef:
27 jun 2020, 13:01
Gezocht: spoedcursus 'Hoe werk ik mijn bezoek de deur uit'. Ik wil graag nog reageren op bovenstaande, maar heb wsl pas vroegavond tijd. Samengevat: stemmen op mij zijn of onwetendheid, of verdacht.
Janneke schreef:
27 jun 2020, 15:18
Hij gaat lekker: nu blijkt ook ons kantoor onder water gelopen door de regen van gister. Dus ook daar nog wat troubleshoooting te doen. Maar het kan altijd erger: mijn zus, die in dezelfde straat woont, (een aantal van jullie kennen haar wel) heeft een voetenbad in de woonkamer. :shocked:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Hall of Fame”