Spel 7

Kijk nostalgisch terug op alle spellen van weleer
Gesloten
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Spel 7

Bericht door Hugo »

Op 22 april 2020 ging Spel 7 met 18 spelers van start! Na 6 speldagen, 19 echte dagen en 881 berichten ging de overwinning naar de Burgers!

Spelleider:
Mark

Rolverdeling:
Weerwolf (3×): Bas, Maaike en Wouter
Oerwolf: Matthijs
Gewone Burger (5×): Bert, Edy, Mariska1, Sander en Willemijn
Berentemmer: Lola
Broer (3×): Bella, Ineke en Inge2
Heks: Ida
Raadsheer: Hugo
Ridder: Emma
Sektariër: Michelle
Toneelspeler: Renate

1= Mariska’s rol is op Dag 2 overgenomen door Willemijn
2= Inges rol is in Nacht 4 overgenomen door Mirjam

De Prijzen:

Zilveren Kogel: Emma (6 keer)

Schild der Overleving: Emma, Hugo, Ida, Ineke en Renate

De Dode Poedel: Edy

Leukste Quotes:
Inge schreef:
22 apr 2020, 13:04
Feestje vind ik ook leuk hoor Lola. Dan kan ik mooi meteen al mijn fantastische dansmoves showen:
:bellydancer: :banana: :disco: :hangloose: :breakdance: :swinging: :shakeit: :elephant:
(De derde is het meest accuraat denk ik)
Maaike schreef:
23 apr 2020, 14:21
Wow, ik kijk even niet en de nacht is alweer voorbij :o RIP Edy...

(Ik doe overigens gauw mijn shirt weer aan, dit is niet helemaal het moment voor shirt uit en zwaaien :P)
Ineke schreef:
24 apr 2020, 14:14
Hugo gebruikt veel knipogen. Dat kan betekenen dat hij gewoon een vriendelijke jongen is die graag knipoogt. Het kan echter ook zo’n maniakaal zenuwtrekje zijn wat dan weer duidt op kannibalisme. Dit is overigens geen grap. Ik vind knipogen verdacht.
Hugo schreef:
26 apr 2020, 17:41
Matthijs schreef:
25 apr 2020, 10:57
Dus de stellige bewering dat een slachtofferloze nacht niet te koppelen is aan de Toneelspeler, vind ik wat negatief richting de capaciteiten van de Toneelspeler. We kunnen pas een uitspraak doen als we denk ik weer zo'n flessenpostbericht krijgen met dat de genezer gekozen is? En als er dan wel of geen slachtoffer is gevallen kunnen we pas "git gud" schreeuwen etc. etc.
Git gud!
Sander schreef:
26 apr 2020, 21:13
Emmiee schreef:
26 apr 2020, 12:46
mensen vinden Ida verdacht, maar ik ben er ermee eens dat Ida gewoon flink op zoek is naar de kannibalen. De uitspraken waren niet altijd goed, zoals over die van Sander, maar ik vindt het tot nu toe bij Ida’s persoonlijkheid passen.
Hoezo past dit bij Ida's persoonlijkheid? Heeft ze normaal ook vaak uitspraken die niet goed zijn dan? :mrgreen:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Hall of Fame”