Prikbord (SPOILERS)

Briefje halen
Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Prikbord (SPOILERS)

Bericht door Pascal »

Reken maar!

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Prikbord (SPOILERS)

Bericht door Pascal »

Ineke schreef:
26 aug 2019, 15:45
Als ik een computer ter beschikking heb zal ik nog wel uitleggen waarom ik Edy en Pascal zo verdacht vond naar aanleiding van het Wouter/Ineke verhaal. In het kort komt het er op neer dat ik Wouter simpelweg door had als ziener en dat hij mij had bekeken.
Ben ik ook wel benieuwd naar!

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Prikbord (SPOILERS)

Bericht door Ineke »

Waarom ik Pascal en Edy zo verdacht vond…

Ik had helemaal aan het begin van dag 1 door dat Wouter de ziener was, daarom vertrouwde ik hem. Wouter vertrouwde mij omdat hij mij had gezien. Ik was bang dat ook de wolven door zouden krijgen/hebben dat hij de ziener was en daarom wilde ik de aandacht een beetje afleiden van Wouter zijn zienerigheid en daarnaast reacties uitlokken door met de Vervloekte-theorie te komen. Om er voor te zorgen dat Wouter zich geen zorgen zou maken, zei ik dit:
Ineke schreef:Ik heb een theorie :D Ik heb zelfs een heleboel theorieën, maar deze doe ik eerst ;)
Ik had dus verwacht dat meerdere mensen door zouden hebben dat Wouter de ziener was. Van Pascal had ik het zeker verwacht, maar in plaats van Wouter te vertrouwen, kwam hij met een theorie waarin Wouter de Vervloekte zou zijn. Dat vertrouwde ik niet. En vervolgens haakt Edy daar echt prachtig op in door dit te zeggen:
Edy schreef:Maar, zelfs als we denken dat Wouter de vervloekte is, betekent dit nog niet dat we hem eruit moeten stemmen toch? De wolven kunnen hem snachts wel opeten, maar als er dan geen slachtoffer is, kunnen we alsnog het zekere voor het onzekere nemen en hem alsnog lynchen. Aan de andere kant: zo een eerste dag heb ik in ieder geval niet echt een duidelijke andere verdachte en dan is er wel het risico dat we een belangrijke burger eruit halen ipv een toekomstige wolf.
Edy stelde hier in mijn ogen subtiel voor om te allen tijde de Ziener te lynchen. Ofwel preventief bij gebrek ook andere verdachten, ofwel als er een slachtofferloze nacht is. Hoe ideaal is dat als wolf?! Zelfs als een beschermende rol Wouter de Ziener dus zou beschermen in de nacht, zouden we hem volgens Edy de volgende dag moeten lynchen. Dit vond ik zo’n slecht plan en daarom zo verdacht, dat ik uiteindelijk besloot dat het te verdacht was om als wolf te zeggen.

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Prikbord (SPOILERS)

Bericht door Ineke »

Sander is wel lekker bezig zeg 8-)

Wel mooi hoe het nu super duidelijk is dat Wouter de ziener is haha. Hij doet er ook niet echt geheimzinnig over. Ik heb oprecht m'n best gedaan om het een geheimpje te houden!

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Prikbord (SPOILERS)

Bericht door Floris1987 »

Daar zijn we dan
Als alles gaat zoals ik verwacht dan maken we als we geen kans. En Ineke goed gespeeld.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Prikbord (SPOILERS)

Bericht door Pascal »

Nee Floris, het is hopen dat Ida en Mirjam voor Sander of Renate gaan. Kunnen we nog lachen, in 1x 3 doden. Dan maken ze nog een klein kansje.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Prikbord (SPOILERS)

Bericht door Pascal »

Ineke we hadden wel door dat we Wouter moesten hebben. Als het aan mij lag had Wouter de eerste nacht niet eens overleefd.

En mijn vervloekte theorie had ik ook al in de nacht bedacht, en met mijn medewolfkes besproken. En ik zag jouw theorie en ik denk mooi. Zij denkt hetzelfde. Alleen had ik te snel een conclusie getrokken, want ik had jouw post echt gescand. Die lappen tekst zijn niet aan mij besteed :P

Had ik hem maar wel gelezen!

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Prikbord (SPOILERS)

Bericht door Floris1987 »

Ik verwacht dat Renate 1 van de ww zal schieten
En lola zal ook wel een duitje in het zakje doen
Met een beetje pech vergiftigd lola de 1 en schiet Renate de ander. Klaar 😆 of red lola vanacht.

Er is een kans is er dat we het redden maar ik acht hem klein.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Prikbord (SPOILERS)

Bericht door Mark »

echt ik wou juist dat Wolven wonnen, 4 wolven zijn best veel. en als jullie 1 dag goed hadden met een burger er uit dan was het voor jullie stuk makkelijker geweest.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Prikbord (SPOILERS)

Bericht door Floris1987 »

Tja Ineke en Wouter waren gewoon goed bezig.

Plaats reactie

Terug naar “Het Conciërgehok”