Achterin de Klas

Wie trap jij de grond in?
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Achterin de Klas

Bericht door Mark »

Hoi Weerwolven hier mogen jullie gezellig met elkaar praten,

en iemand kiezen om weg te pesten :)

Dat doen jullie in een apart bericht te schrijven dik gedrukt.

Ik pest weg: Naam

De BM verkiezing is tot zondag avond, en maandag Avond 9 uur verwacht ik van jullie allemaal een stem hier unaniem

succes.
Burger for life :mrgreen:

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Wiehoe!

Wat spannend, eerste spel op dit forum en eerste online spel in denk ik pakweg 7 jaar en gelijk een pestkop!
Zin in!

Wie pesten er met me mee?

Ook spannend trouwens dat het hol en het open forum zo dicht bij elkaar zitten, hopen dat ik er geen stomme fouten in ga maken.
Hear me roar

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Gezellig Mirjam!

Ik ben er ook!

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Wie zullen we s ff wegpesten? Heb jij al de pik op iemand?

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Achterin de Klas

Bericht door Hugo »

Mirjamm schreef:
16 aug 2019, 21:24
Ook spannend trouwens dat het hol en het open forum zo dicht bij elkaar zitten, hopen dat ik er geen stomme fouten in ga maken.
Als je dat doet (Edy is dit de vorige keer overkomen, gevolg was een heel drama omdat ik dat als moderator kon zien en ik de Heks was, zie de Hemel van dat spel voor meer details): verwijder onmiddellijk je post. We hebben het nu zo ingesteld dat alleen Mark en ik de verwijderde posts kunnen zien, dus je zit helemaal veilig, als je hem maar zelf verwijderd. Geef voor de zekerheid daarbij een reden op als 'dubbele post' of 'te snel verzonden', NIET 'verkeerde hol'.

Als je dat doet, zou niemand die meedoet het moeten opvallen.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Hugo schreef:
16 aug 2019, 22:44

Geef voor de zekerheid daarbij een reden op als 'dubbele post' of 'te snel verzonden', NIET 'verkeerde hol’.
Hahaha, dat zou wat zijn! ‘Edit: verkeerde topic.’

Hmm Pascal, ik heb nog op niemand de pik. Ik weet ook niet wat er de vorige spellen is gebeurd en wie er daar misschien wel heel snel of vervelend uit zijn gegaan waarvoor het niet leuk zou zijn om er nu weer zo snel uit te liggen? Ben jij iemand die hier rekening mee wilt houden of juist niet? Ik maak inmiddels geen onderscheid meer in sterke/ervaren spelers en minder ervaren spelers, ik acht iedereen inmiddels ervaren genoeg en zie ze allemaal als gevaar en mogelijk maaltje. Zeker nu we nog niks weten.
Hear me roar

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Achterin de Klas

Bericht door Hugo »

Nou, niet "Edit", maar als je iets verwijdert, wordt je gevraagd een reden te geven (om aan de moderators te laten zien waarom je hem wilt verwijderen) --> daar had Edy 'verkeerde hol' ingevuld, en ik kon dat zien (terwijl ik meedeed). Inmiddels is dat opgelost, maar doe dat toch maar niet ;)
Mirjamm schreef:
16 aug 2019, 23:38
Ik weet ook niet wat er de vorige spellen is gebeurd en wie er daar misschien wel heel snel of vervelend uit zijn gegaan waarvoor het niet leuk zou zijn om er nu weer zo snel uit te liggen?
Áls je er rekening mee wilt houden, raad ik de Hall of Fame aan, waar een kort overzicht (en overige statistieken) te vinden is ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

En ik denken dat je een grapje maakt, maar het is dus echt gebeurd! Ojeetje! Goed om te weten!

Nu ik toch aan het soggen ben zal ik eens een kijkje nemen in the hall of fame.
Hear me roar

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Achterin de Klas

Bericht door Hugo »

Soggen? Om vijf voor twaalf 's nachts? Staat de S dan voor slaap? ;)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Eerste nacht is toch altijd een gokje, tenzij er echt opvallende zaken gebeuren maakt het mij niet zo veel uit op wie we stemmen.

We kunnen trouwens ook iets doen wat ik zelden meegemaakt heb, gelijk de BM eruit knallen. Tenzij ik dat word natuurlijk 😀

Plaats reactie

Terug naar “De Pesthoek”