Achterin de Klas

Wie trap jij de grond in?
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Wat Sander betreft, dat zou zomaar kunnen, past wel bij hem.

Wat Wouter betreft, denk ik niet dat hij zich nu al zo in de kijker zet. Ik denk dat hij een wit voejte bij Ineke wilde halen en dat is dan mislukt. Ik denk dat hij er overdag wel eens uit zou kunnen vliegen. Hij is vast geen ziener.

Ik doelde op Elrike, die doet dat meestal, zo alleen snel even stemmen, dat doet ze ook als ze een belangrijke rol heeft. En ik irriteer me dan mateloos, zeker als ze daar dan mee weg komt. Nu we nog geen echte aanwijzingen hebben, opteer ik voor haar. Tenzij ze aan heeft gegeven dit weekend niet te kunnen?? maar dan zou Mark dat wel weten en stemontheffing hebben gegeven.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Ik snap je Ida, als burger kan ik me daar ook wel aan irriteren, als wolf echter niet. In real life stem ik als wolf 's nachts op degenen die het hartste schreeuwen overdag ipv de stille.

Nogmaals snap ik je beredenering maar ik vind het niet zo'n probleem dat Elrike wat stiller is. Bovendien is ze dat elk spel en wordt ze daar vaak op afgerekend. Dus om dat nu ook te doen heeft niet mijn voorkeur.

Ik heb echt liever Wouter, hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik overtuigd raak dat we er goed aan doen ;-)

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Achterin de Klas

Bericht door Floris1987 »

Ik vind Wouter een prima keuze.
Al ben ik nog steeds van mening daar hij niet zo opvallend een rol zou aangeven.

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

We hebben nu weinig andere aanknopingspunten dan die we bij Wouter hebben. Ik vind het wel jammer dat we op Wouter gaan, maar ik snap dat we niks beters hebben.

Hoewel ik het ook weer met Floris (en met mezelf ;)) eens ben dat ik het niks voor Wouter vind om bij de burgemeesterverkiezingen al zo opzichtig iets te schrijven. Dan neig ik toch meer naar wat Ida zegt, even wit voetje halen bij Ineke (wat overigens nog niet heeft gewerkt, hihi).

Aaaaaargh. Het is mij allemaal om het even.
Hear me roar

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Achterin de Klas

Bericht door Floris1987 »

Wouter lijkt op dit moment slecht te liggen in de groep.
Is het niet makkelijker om hem overdag eruit te krijgen.

Elrike zou ik laten zitten, hoe rustiger de burgers hoe beter.

Lola (bm) zou ik zielig vonden omdat ze in nacht 1 vorig spel ( door mij) er ook uitging.

Als we niet voor Wouter gaan,
zou ik random uit de overgebleven 6 kiezen.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Ik vind Wouter nog steeds het beste idee, maar als jullie denken hem er overdag uit werken, lets discuss the others then.

Als ik uitga van de 6 overgeblevenen waar Floris het over heeft, blijven Edy, Renate, Ineke, Sander, Marieke en Mariska over.

Ineke en Sander doen nu op dit forum voor het eerst mee, dus uit sociaal oogpunt kunnen we ze een keer overslaan, als jullie dat willen. Bovendien als Sander de drunk is vind ik hem momenteel niet zo interessant slachtoffer. Mochten we niet voor sociaal gaan is Ineke altijd goed als slachtoffer, ze is superslim en daardoor gevaarlijk.

Edy was vorig potje wolf, en lag er vrij snel uit. Ze mag er van mij nog wel even in blijven.

Houden we over: Mariska, Renate en Marieke. Alle 3 winnaars bij het vorige spel. Renate is actief, Mariska en Marieke minder.
Marieke had dat aangekondigd, Mariska had dat niet. Al is zij wel vaker wat minder aanwezig in woord.

Dus als jullie echt perse voor een stille willen gaan kan Mariska ook.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Floris goeie oplossing, maar we moeten wel op dezelfde stemmen!

Wie hebben we: Sander; als hij dronkenlap zou zijn, mag hij wel even blijven leven.
Wouter lijkt burger te zijn
Renate: zat het ander potje er lang in, dus een optie. Maar ze heeft mij gezegd, dat als ze ziener is, dat ze mij dan als eerste gaat checken, dus morgen weten we dan mischien of zij ziener is of niet.
Marieke: beetje undercover op dit moment
Elrike, komt 1 uur na de deadline opdraven... zegt ook niet op wie ze had willen stemmen.
Edy: ook nog op de vlakte
Ineke: gehaaide speler
lola: Bm en de sociale insteek van Floris
Mariska: undercover?

Blijft over: Marieke, Edy, Mariska en Ineke (als ik alle tegens van iedereen uitsluit)

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Ah, net de post van Pascal gemist.
Ik vind mariska prima

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Ervan uitgaande dat Mirjam het er ook mee eens is ga ik zo alvast stemmen. Floris moet voor 15u stemmen ivm zijn vlucht richting vakantie bestemming en het lukt mij niet meer om voor einde van de middag online te komen.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Ik pest weg: Mariska

Plaats reactie

Terug naar “De Pesthoek”