Achterin de Klas

Wie trap jij de grond in?
Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Ik ken Wouter niet zo goed, maar denk wel dat ie hier een dubbele betekenis mee heeft. Wij weten dat hij geen wolf is, dus moet ie burger zijn. En met die opmerking insinueert ie dat ze in verschillende kampen zitten.

Hmmm nu ik dit zo schrijven kan Wouter ook bedoelen dat hij de vervloekte is, en dat hij dat aan Ineke wil laten weten.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

We kunnen wel een inactieveling doen Ida, maar in mijn ervaring hebben die niet een heel interessante rol. En ik wil de ziener er het liefst uit!

Bovendien, waren er ook een aantal inactievelingen dit weekend weg of minder beschikbaar.
Marieke was druk, Ineke weg, ikzelf was er gisteren ook niet en jij was ook maar beperkt. Dus ja, ik vind het ook niet leuk om iemand op te eten die aangekondigd heeft minder beschikbaar te zijn.

Mijn voorkeur ligt, zoals ik al aangaf, bij iemand die de ziener kan zijn.

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Floris1987 schreef:
18 aug 2019, 18:14
Heb nog geen echte verdachte.
Hihi, nee, wij zijn de verdachten ;). Maar ik begrijp wat je bedoelt.

Ik zie er wel wat voor om een stille eruit te gooien. Zijn er spelers die niet hebben aangekondigd weg te zijn ook inactief? Dat heb ik inderdaad liever. Het was een druk weekend voor iedereen dus ik begrijp heel goed dat er veel mensen niet actief zijn, zeker als ze het zo netjes hebben aangekondigd.

Pascal schreef:
18 aug 2019, 18:24

Hmmm nu ik dit zo schrijven kan Wouter ook bedoelen dat hij de vervloekte is, en dat hij dat aan Ineke wil laten weten.
Dat lijkt me wel heel sterk. Ik denk niet dat Wouter dat bij de burgemeesterverkiezingen al gaat doen! Maar dat het een opvallend bericht ik, ben ik met iedereen eens.
Hear me roar

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Denk trouwens dat Sander de dronkenlap is. Met z'n rare stem gelijk aan het begin van de stemming op Ineke (die ongeldig was). Hij stelde in een ander topic ook al vragen over rollen claimen. Ik ken hem goed genoeg dat hij daar niet wars van is.

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Pascal schreef:
18 aug 2019, 22:22
Denk trouwens dat Sander de dronkenlap is. Met z'n rare stem gelijk aan het begin van de stemming op Ineke (die ongeldig was). Hij stelde in een ander topic ook al vragen over rollen claimen. Ik ken hem goed genoeg dat hij daar niet wars van is.
Ahja, goeie!
Hear me roar

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Of zou Wouter wel de vervloekte zijn die expres opvallend gedrag laat zien zodat wij denken dat hij ziener is (of een andere belangrijke rol heeft) en dan gebeten wordt? Hmm..
Hear me roar

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Idd, ik denk dat hij of Cupido of de vervloekte is.

Al denk ik dat als er naast 4 wolven ook nog een vervloekte in zou zitten, de slechterikken heel ruim bedeeld zijn! Misschien wel te dan

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Aan de andere kant baat het niet dan schaadt het niet.
Ik vind Wouter wel een prima maaltje voor de eerste nacht!

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Hmm, ik zou vier wolven én een vervloekte inderdaad wel heel overdreven vinden. Op 13 spelers! Kan het me zo inderdaad niet voorstellen.
Hear me roar

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Als daar tegenover een ziener, llziener, genezer en heks staan heb je al wel weer een hoop goedjes. Dus geheel onwaarschijnlijk acht ik het niet.

En either way the result would turn out good, of de vervloekte wordt een extra wolf bij ons in het kamp, of we hebben in 1 klap 2 burgerslachtoffers.

Plaats reactie

Terug naar “De Pesthoek”