Achterin de Klas

Wie trap jij de grond in?
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Achterin de Klas

Bericht door Floris1987 »

Kijk had ik nog gelijk ook.
heb trouwens het gevoel dat de wolven beetje sterker zijn gemaakt omdat ze het zo slecht doen
nu 4 wolven op 13 burgers vorige keer 4 wolven op 18 burgers.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mark »

Floris1987 schreef:
17 aug 2019, 11:51
Kijk had ik nog gelijk ook.
heb trouwens het gevoel dat de wolven beetje sterker zijn gemaakt omdat ze het zo slecht doen
nu 4 wolven op 13 burgers vorige keer 4 wolven op 18 burgers.
;)
Burger for life :mrgreen:

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Mark schreef:
17 aug 2019, 01:12
Beste wolven,

Jullie zijn met zijn 4e:

Mirjam,
Floris,
Pascal,
en ida :mrgreen:
Feest!
Hear me roar

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Joehoe...gezellig!
Ik heb eig helemaal geen tijd, maar wilde me hier toch snel bekend maken! Het spel doe ik wel morgenavond...
Waarom lees ik hier nog niet dat er zich vermoedelijk een lone wolf tussen ons bevind..Is van later zorg, maar met 4 op 13 kan het haast niet anders en vast ook heel veel bescherming voor de burgers.
vergis je niet, ik post pas later in het spel, moet nu eerst weer nodig naar de camping...de vakantie IRL is nog niet over, maar volgende week lijkt het rustig te worden, dus ik wilde alvast maar naar school om het lege gat op te vangen.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Ik had liever op Pascal gestemd, maar je gaat het niet halen, dus dan maar 'veilig' stemmen.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Voor de eerste nacht, vind ik het ook wel een optie om te stemmen op iemand die even langskomt om te stemmen en verder nauwelijks bijdraagt aan een (min of meer) inhoudelijke discussie. Soms komt zo'n speler daar dagen mee weg....

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Prima hoor Ida, stem op wie je wil ;-)

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Wouter schreef:
18 aug 2019, 11:28
Het is wel een moeilijke keuze. Lola als ervaren onlineweerwolfspelleider, Edy als gewoon ervaren en Ineke als bekende sluwe speelster. Omdat ik denk dat je beter in dan buiten haar kamp kan zitten stem ik op Ineke.
Zou Wouter hier Ineke alvast een hint sturen dat hij haar vannacht als cupido aan gaat wijzen? Zodat hij en zij een stelletje vormen?

In dat geval is Wouter ook wel een smakelijk hapje voor vannacht, hebben we Ineke er gelijk bij :)

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Zou kunnen, maar ik zou me als stel niet, op déze manier in de picture zetten. maar een stelletje scoren is niet verkeerd natuurlijk.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Achterin de Klas

Bericht door Floris1987 »

Pascal. Ik ken Wouter niet als iemand die hier mee zou strooien. Maar op hem stemmen mag zeker van mij
Jullie mogen het voorzetje doen als jullie willen morgen ochtend voor het slachtoffer, stem ik wel mee.
Heb nog geen echte verdachte.

Plaats reactie

Terug naar “De Pesthoek”