Achterin de Klas

Wie trap jij de grond in?
Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Ik vind het spelgedrag van Ineke wel passen bij haar, eigenlijk. Ze doet heel vaak zo vaag terwijl ze zegt dat ze al iets weet of op een goede theorie broedt, terwijl dit of niet zo is of heel achterhaald. Ze doet wel vaker zo mysterieus. Ik denk daardoor niet dat ze ziener is maar gewoon interessant wilt doen.

Ik denk niet dat er 5 of 6 stemmen op Pascal gaan komen, eigenlijk. Ik hoop het niet althans! Ik ga voor Edy, want dat brengt de stemming weer een beetje in balans. Hoewel ik liever op Elrike stem.. Nu nog even goed gaan onderbouwen waarom, maar dat komt later vanavond.
Hear me roar

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Ah nee, nu Edy een mooi antwoord op mij heeft gegeven en haar excuses heeft aangeboden kan ik niet meer op haar stemmen met de argumenten die ik had bedacht. Ik hoopte stiekem dat ze heel fel en aanvallend naar mij ging doen. Dan ga ik mee op Elrike.
Hear me roar

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

nee op Ineke stemmen is mischien niet zo slim. Kun je niet afwachten en later stemmen? Heb je niemand anders verdacht genoemd? Als pascal er dreigt uit te vliegen, dan maakt het niet meer uit. Maar stel, dat er meer op Elrike of Edy gaan?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Achterin de Klas

Bericht door Ida »

Vorige post was voor Floris bedoelt.
Ineke bluft altijd, dus wie is het meest Ineke aan het wantrouwen? Wouter claimt ook al iets onbebekends. Als meerderen Ineke gaan vertrouwen, kan ze zomaar vannacht beschermd worden.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Voor ons als groep zou het goed zijn als ik er deze nacht in ieder geval nog in kan blijven.

Ik wilde ook gaan spreiden en op jou stemmen Mirjam, ik vond je gisteren al 'verdacht'. Laat me weten of je daar bezwaar tegen hebt, omdat het je mogelijk in een kwaad daglicht kan stellen als ik eruit vlieg. Is het een bezwaar dan stem ik op Ineke of Elrike.

Heb trouwens nu niet heel veel tijd, later rond een uur of 23 wel weer.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Achterin de Klas

Bericht door Floris1987 »

Toch mijn stem gehouden op Ineke.
Nu na zoals Mirjam zei oprechte post van Edy moet ik of pascal of Ineke stemmen. Nu van mijn eerdere verdachten lijst afgaan is te opvallend en op Elrike stemmen al helemaal.

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Pascal schreef:
22 aug 2019, 18:13
Voor ons als groep zou het goed zijn als ik er deze nacht in ieder geval nog in kan blijven.

Ik wilde ook gaan spreiden en op jou stemmen Mirjam, ik vond je gisteren al 'verdacht'. Laat me weten of je daar bezwaar tegen hebt, omdat het je mogelijk in een kwaad daglicht kan stellen als ik eruit vlieg. Is het een bezwaar dan stem ik op Ineke of Elrike.

Heb trouwens nu niet heel veel tijd, later rond een uur of 23 wel weer.
Geen probleem hoor, pascal! Komt er tenminste weer wat reuring :). En ik verwacht niet dat jij of ik er nu uit gaat dus prima.
Hear me roar

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Ok dan doe ik dat zo. En ben ik later op de avond weer online om eventueel te wisselen om uit de gevaren zone te komen mocht dat nodig zijn.

Overigens, wat denken jullie van Edy, ze blijft me wel heel trouw volgen o.b.v. vervloekte theorie, zou zij wellicht vervloekte zijn?

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Achterin de Klas

Bericht door Pascal »

Het kan ook gewoon zo zijn dat Ineke en Wouter het stelletje zijn en hij daarom haar vertrouwen heeft en als Ziener mij bekeken heeft.
Ze is behoorlijk standvastig op mij, maar ook voorzichtig om niet al te veel laten doorschemeren dat ze mij gezien kan hebben om er zo langer in te blijven.

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Achterin de Klas

Bericht door Mirjamm »

Ik denk niet dat het stelletje zich zo snel al in de kijker zal zetten.

Oei, Pascal. Het wordt wel spannend!
Hear me roar

Plaats reactie

Terug naar “De Pesthoek”