Gymles (dag 3)

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Edy »

Nou Walter, het zou wel heul toevallig zijn als de wolven nu i.p.v. op Wouter te gaan iemand anders kozen die dan vervloekte was! Alles kan maar erg aannemelijk is het niet. Beetje verdacht dat je dat nu opbrengt.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Ida »

Edy, ik geef de strijd helemaal niet op, ik ben juist extra fanatieker, want ergens klopt iets niet en ik word erin geluisd, maar ik weet niet goed hoe dat dan zit, want ook ik vertrouw de meeste van de op mij stemmers, maar het spel van Sander is zonder argumenten en Renate doet raar, dus daar wringt iets. Een hint van Renate heb ik ook niet gezien, maar die ga ik opzoeken.

van Walter weet ik eigenlijk nog weinig, behalve dat ik dacht zijn rol te kunnen invullen, maar dat kan ook anders zitten. Elrike verdenk ik al vanaf dag 1, vanwege het Floris/Elrike vertrouwen, dat gewoon nergens op slaat. Ik heb haar al vaker als wolf zien spelen, in het hol wel actief en in het spel niet posten of nietszeggend.

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Walter »

Ida schreef:
30 aug 2019, 11:08
Mark: Word de vervloekte en de dronkenlap door de ziener in nacht 3 voor of na de rolwisseling door de ziener gezien?
Edy, Je zou bijna zeggen dat het niet ging om een antwoord op deze vraag!

Of, in elk geval een gedeeltelijk antwoord...
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Edy »

Oh, over de vervloekte had ik gemist Walter! Sorry😬😬😬

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Mark »

Mark: Word de vervloekte en de dronkenlap door de ziener in nacht 3 voor of na de rolwisseling door de ziener gezien?
Meester mark komt in actie :)

Vervloekte:
de ziener is in principe voor de wolven bij mij.

1. ziener ziet vervloekte goed.
2.wolven bijten vervloekte.
3.vervloekte nu slecht.
4. volgende dag ziet de ziener als die vervloekte aanwijst slecht.

Dronkenlap:
de dronkenlap word als eerste nacht 3 wakker gemaakt om zijn nieuwe rol te horen te krijgen. dus nacht 3 ziet de ziener de echte rol.

p.s. hoe gaat het trefbal :mrgreen:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Edy »

Ok, dank je wel Mark.
Kijk Ida, Renate was dus niet de dronkelap, of ze was het wel, maar heeft een goede rol. Maar ik denk dat ze is wat ze gehint heeft. En het was niet Walter maar Ida die de vervloekte maar weer eens in de ring gooide. Maar, zoals eerder gezegd tegen Walter, daar geloof ik helemaal niks van. Ida bedenkt ook nog eens dat er een lycantroop in kan zitten. Ik denk dat ze stiekem een balletje opgooit om te kijken of iemand zich die rol toe-eigent en anders die zelf claimt. Maar ook dat geloof ik niet.

Sander is idd niet scheutig met zijn uitleg waarom hij mensen verdenkt, maar hij heeft het wel goed tot nu toe. En persoonlijk loop ik niet achter Sander aan, maar had ik al eerder zelf bedacht dat Ida wolf moest zijn. Even dacht ik dat Sander aankondigde dat er een 2e stemming zou komen meteen na Floris, maar dat was toch niet zo.
Mocht de onruststoker hierdoor wel wakker zijn geworden en voor deze dag een 2e stemming bedacht hebben, dan stem ik voor Elrike voor deze gelegenheid. Ik ben niet zo overtuigd van Mirjam, en ik denk dat Elrike zomaar de stemming gemist zou kunnen hebben.

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Elve »

Wouter schreef:
30 aug 2019, 10:40
Elve schreef:
30 aug 2019, 10:18
Her vervangen van Gerry was al ruim voor aanvang van dit spel afgesproken, niet alleen voor een nacht.
Maar ... waarom komen jullie dan geen van beiden online ... ????? Verziekt het spel
Is Gerry nooit online gekomen dan????? :o
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Elve »

Ik ga ook maar vast stemmen voor mijn hoofd het gaat vergeten en ja het zal vast overkomen als een makkelijke meestemstem, maar ik stem dus toch mee op Ida terwijl ik normaal gesproken niet een meestemmer ben.

Maar er was iets met Ida las ik dus...
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Elve »

Ik stem op Ida
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Edy »

Elrike, Gerry is meer online geweest in die twee dagen dan jij in het hele spel. Maar hij mocht niets inhoudelijks zeggen.

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”