Gymles (dag 3)

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Wouter »

Elve schreef:
30 aug 2019, 10:18
Her vervangen van Gerry was al ruim voor aanvang van dit spel afgesproken, niet alleen voor een nacht.
Maar ... waarom komen jullie dan geen van beiden online ... ????? Verziekt het spel
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Wouter »

Edy schreef:
30 aug 2019, 09:48
Dat Renate goed was, wisten we ondertussen wel Wouter! :lol: :lol:
Dan was ik ziende blind
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Edy »

Een blinde ziener🙄🙄🙄 Mooi is dat! :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Wouter »

Dagblindheid :lol:
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Ida »

Sander schreef:
30 aug 2019, 09:27
Renate, ik zou eerst voor Ida gaan. En daarna, als er een tweede stemming komt, voor Mirjam.

Ik denk namelijk dat de heks er niet in zit, maar dat er geen unanieme stem van de wolven is geweest.
Het zit zo: Ida heeft wel gestemd, maar Mirjam is niet online gekomen en heeft dus niet gestemd. Geen unanieme stem = geen ww slachtoffer.
Stel dat Sander gelijk zou hebben, zou het dan niet een heel klein beetje logsch zijn dat Ik Mirjam een appje zou sturen met de herinnering, dat ze even snel moet stemmen? Iedereen weet dat we elkaar al 27 jaar kennen, dus dat er over en weer geappt word, lijkt me evident.

Nog opmerkelijker vind ik dat Renate stelt, dat ze het niks voor Mirjam vind om niet even snel te stemmen, dus de reden van Sander niet onderstreept en vervolgens als een slaafs hondje achter Wouter aanstemt. Ze zegt zelfs letterlijk dat ze haar stem van Wouter laat afhangen.
Dat vind ik raar.
Bovendien stelt Renate, dat de wolven het op Wouter gemund zouden hebben en dat de heks in actie is gekomen om hem te redden, hoe weet je dat Renate?
Zou het ook nog kunnen dat Renate van rol is gewisseld en dat ze er nu als de kippen bij is om te onderstrepen dat zij goed is bevonden door een vermeende ziener?

Mark: Word de vervloekte en de dronkenlap door de ziener in nacht 3 voor of na de rolwisseling door de ziener gezien?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Ida »

ik heb nog eens even naar de mogelijke rollen gekeken, maar de lycantroop kan er ook nog in zitten.

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Walter »

dronkenlap word altijd gezien als de echte rol van de dronkenlap, en niet als de rol dronkenlap...

Technisch gezien weet ik ook hoe de vervloekte zou moeten worden gezien, maar ik weet niet hoe Mark het speelt, dus die vraag laat ik aan Meester Mark over...
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Edy »

Dagblindheid, hmmmm.... als ik niet beter wist zou ik denken dat je wolf was😂😂

Maar, terzake:
Ik moet Ida in het eerste wel gelijk geven.
Als zij wolf is (daar gaan we van uit) dan had ze zeker Mirjam geappt als die ook wolf was. Dus om die reden zal er m.i. geen stemming gemist zijn.
Dat Renate eerst Wouter afwacht is denk ik om te zien of hij weer een zekerheidje heeft opgedaan deze nacht. Niet zo gek hoor!
Ida gaat weer een beetje de mist in door verbaasd te zijn dat de wolven op Wouter zouden gaan en hoe Renate dat weet. Het is echt wel 99,9999999% aannemelijk dat de wolven Wouter zouden bijten als er een kans is dat er geen heks inzit. Dus Ida’s hint dat Renate in het wolvenhol zit is tegen beter weten in lijkt me.

Ben benieuwd wat het antwoord van Mark is. Ik vind het best nog wel een punt of de ziener de dronkenlap eerst nog goed ziet, of al in zijn/haar nieuwe rol (als die slecht zou zijn).
En het is wel zo dat Renate twee keer gevraagd heeft of Wouter haar wil checken. Als hij haar als goed zou zien voordat de rol gegeven wordt, dan is dat wel opvallend.
Maar, ik heb best wel een grote hint van Renate gezien wat haar rol zou zijn. En dat wil ik wel geloven omdat niemand haar tegenspreekt.

Ida lijkt dus de strijd al een beetje opgegeven te hebben, dus ik denk echt wel dat ze slecht is.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Wouter »

Ida schreef:
30 aug 2019, 11:08
Sander schreef:
30 aug 2019, 09:27
Renate, ik zou eerst voor Ida gaan. En daarna, als er een tweede stemming komt, voor Mirjam.

Ik denk namelijk dat de heks er niet in zit, maar dat er geen unanieme stem van de wolven is geweest.
Het zit zo: Ida heeft wel gestemd, maar Mirjam is niet online gekomen en heeft dus niet gestemd. Geen unanieme stem = geen ww slachtoffer.
Stel dat Sander gelijk zou hebben, zou het dan niet een heel klein beetje logsch zijn dat Ik Mirjam een appje zou sturen met de herinnering, dat ze even snel moet stemmen? Iedereen weet dat we elkaar al 27 jaar kennen, dus dat er over en weer geappt word, lijkt me evident.

Nog opmerkelijker vind ik dat Renate stelt, dat ze het niks voor Mirjam vind om niet even snel te stemmen, dus de reden van Sander niet onderstreept en vervolgens als een slaafs hondje achter Wouter aanstemt. Ze zegt zelfs letterlijk dat ze haar stem van Wouter laat afhangen.
Dat vind ik raar.
Bovendien stelt Renate, dat de wolven het op Wouter gemund zouden hebben en dat de heks in actie is gekomen om hem te redden, hoe weet je dat Renate?
Zou het ook nog kunnen dat Renate van rol is gewisseld en dat ze er nu als de kippen bij is om te onderstrepen dat zij goed is bevonden door een vermeende ziener?

Mark: Word de vervloekte en de dronkenlap door de ziener in nacht 3 voor of na de rolwisseling door de ziener gezien?
Deze post maakt je voor mij definitief verdacht. Ik weet niet of de Mirjam-heeft-niet-gestemd theorie klopt, maar zo obvious de feiten en aanwijzingen ontkennen doet alleen een wolf in nood.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Wouter »

Edy schreef:
30 aug 2019, 11:33

En het is wel zo dat Renate twee keer gevraagd heeft of Wouter haar wil checken. Als hij haar als goed zou zien voordat de rol gegeven wordt, dan is dat wel opvallend.
Maar, ik heb best wel een grote hint van Renate gezien wat haar rol zou zijn. En dat wil ik wel geloven omdat niemand haar tegenspreekt.
De dronkenlap kreeg deze nacht zijn of haar rol. Ik neem aan dat de ziener die ziet.

En die hint ... even teruglezen maar.
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”