Gymles (dag 3)

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Gymles (dag 3)

Bericht door Mark »

Na een beetje geklungel van wat leerlingen die in verkeerde kleedkamers waren. of ze dat nu deden door de hormonen weet niemand.
heeft iedereen zich snel kunnen omkleden,

laten we even kijken of iedereen al in de gymzaal is of dat we iemand missen.
1.Renate
3.Walter
4. Elrike
5.Lola
6.Wouter
10.Mirjam
11. Edy
12.Sander
13.Ida

Iedereen is gewoon op tijd gekomen YEEEH :) Hier door verdienen jullie in totaal 9 sterren.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maak jullie klaar voor trefbal maak teams en veel plezier de team captains zijn.....

Jullie hebben tijd om te stemmen tot zaterdag avond 12 uur.
veel succes
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Sander »

Ik stem op Ida
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Sander »

Fijn dat er niemand is weggepest vannacht!
Naast de heks, is er nog een andere verklaring voor? Het niet eens worden van de wolven bijv?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Renate »

Nou het lijkt wel duidelijk. Wouter zal het slachtoffer geweest zijn en de heks heeft hem gered. Mooi werk. Dat geeft ons een extra nacht. Wouter, kun jij zo snel mogelijk zeggen wie jij nu vertrouwt of wantrouwt? Mijn verdachten zijn op dit moment Ida en Elrike. Elrike om de reden die ik net aangaf : dat het wel heel toevallig Is dat we een hele week niets van haar gehoord hebben en dat ze gisterenavond rondom de deadline van de wolven ineens iets postte. Edy voegde daar nog aan toe dat Elrike zich bij de vorige nacht heeft laten vervangen. Gedurende de dagen laat ze zich niet vervangen dus dat is allemaal best wel heel erg vreemd. Maar ik wil ook prima meegaan op Ida. Op haar wilde ik de vorige keer ook al stemmen. En Sander heeft het natuurlijk tot nu toe al 2 keer goed gehad. Mocht de onruststoker hebben gevraagd om twee stemmingen achter elkaar dan is het misschien een idee om eerst Ida te kiezen en dan Elrike.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Sander »

Renate, ik zou eerst voor Ida gaan. En daarna, als er een tweede stemming komt, voor Mirjam.

Ik denk namelijk dat de heks er niet in zit, maar dat er geen unanieme stem van de wolven is geweest.
Het zit zo: Ida heeft wel gestemd, maar Mirjam is niet online gekomen en heeft dus niet gestemd. Geen unanieme stem = geen ww slachtoffer.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Renate »

Ja het zou natuurlijk kunnen dat de prins het beoogde slachtoffer was. Maar ik denk dat de wolven knettergek zouden zijn geweest als ze niet geprobeerd hadden Wouter eruit te halen. Ze weten dat de heks maar een levensdrankje heeft, de heks gaat dat niet aan een willekeurige andere speler offeren. Die wil nu toch het liefst de ziener behouden.

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Walter »

reden 3, wolven hebben niet gestemd kan ook... de eerste post van Elrike was 2 uur na de wolvendeadline :S

prins is overdag Renate, bedoel je de Bink? (jeweetwel, Stash)
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Renate »

Sander schreef:
30 aug 2019, 09:27
Het zit zo: Ida heeft wel gestemd, maar Mirjam is niet online gekomen en heeft dus niet gestemd. Geen unanieme stem = geen ww slachtoffer.
Zou je denken?
Ik vind dat niks voor Mirjam. Ik wil hier nog even over nadenken. Ik wacht allereerst op Wouters bericht.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Renate »

Walter schreef:
30 aug 2019, 09:28


prins is overdag Renate, bedoel je de Bink? (jeweetwel, Stash)
Ah ja, die haal ik altijd door elkaar!

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Gymles (dag 3)

Bericht door Sander »

Walter schreef:
30 aug 2019, 09:28
reden 3, wolven hebben niet gestemd kan ook... de eerste post van Elrike was 2 uur na de wolvendeadline :S

prins is overdag Renate, bedoel je de Bink? (jeweetwel, Stash)
3 wolven? Dan zouden er 5 wolven in hebben gezeten op 13 spelers :shock:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”