Geschiedenis (dag 2)

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Lola »

Ben er nog niet aan toe gekomen om echt goed bij te lezen, dat gebeurt morgen. Maar dat gaat helaas niet lukken voor deadline, dus ik ga nu stemmen. Ik heb genoeg redenen om op Ida te stemmen, dus dat ga ik doen. Het maakt geloof ik niet heel veel meer uit, want Floris heeft véél stemmen, maar goed. We gaan het zien! Morgenmiddag/avond meer van mij.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Lola »

Ik stem op Ida

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Floris1987 »

Nou dit ziet er niet goed uit.
Bij deze mijn stem op de enige andere kandidaat voor doodgaan.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Floris1987 »

ik stem op ida

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Wouter »

Sander schreef:
27 aug 2019, 23:08
Wouter is sowieso wie hij is.... :mrgreen: :mrgreen:
Ik denk het wel, :)
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Wouter »

Edy schreef:
27 aug 2019, 22:49
Wouter, waarom geef je aan overtuigd te zijn van Sander, maar niet van Lola?
Bij deze, volgens mij is Lola ook goed. Had ik al eerder gezegd. Voornaamste reden is haar stemgedrag
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Ida »

Edy schreef:
27 aug 2019, 23:50
Beetje vreemde uitspraak Ida? Jij stemt ook op Floris en gaat nu zeggen dat iedereen zich in de luren laat leggen door Sander en dat Floris waarschijnlijk burger is? Waarom stem jij dan op hem? Tenzij je allang weet dat hij burger is en wij de verkeerde hebben?

Zelf ben ik er dan ook voor om jou eruit te stemmen (heb ik eerder gezegd), maar ik heb ook gezegd dat we beter minder verdeeld kunnen stemmen. Dus ja, daar Mirjam, Renate en Wouter al meegingen, heb ik dat ook maar gedaan.
En ja, Sander kan ons allemaal om de tuin aan het leiden zijn. Maar er zijn wat mij betreft nog voldoende andere kandidaten voor wolf dat dit niet de meest logische mogelijkheid is om helemaal op te focussen op dit moment. En het is nogal wolfs hoe jij Sander (die jou specifiek aanvalt natuurlijk) ongeloofwaardig wil maken ipv ons te overtuigen dat jij niet de andere wolf bent (of 1 van de andere wolven).
Edy: niet Sander! maar ik! vond Floris vanaf dag 1 verdacht. Ik verdenk, Floris en zeg nergens dat hij burger is ( ik weet het niet zeker en daarom maakte ik die opmerking als stel dat..) Ik begrijp de link tussen Floris en mij niet ??? Ik ben verdacht omdat ik in het buitenland zit en Floris toevallig op vakantie is en omdat Wouter het vorige spelletje, (kennelijk als wolf) ook in het buitenland zat. Verder snapte Lola mijn gevoel over haar niet en hakte nogal fel op mij in. Dat is het enige wat ik als argumenten voor mijn eventuele wolfgedrag kan lezen. Beetje raar, vind ik dat dan toch wel. sander heeft nog niet de minste argumenten gegeven en Iedereen loopt achter hem aan.
Ik heb het gevoel, dat ik er op de één of andere manier in word geluisd en het lijkt me veel zinniger dat een ziener 'Wouter' mij gaat zien en dat de heks hem dan ook nog gaat redden.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Wouter »

Ida schreef:
28 aug 2019, 10:21
Ik heb het gevoel, dat ik er op de één of andere manier in word geluisd en het lijkt me veel zinniger dat een ziener 'Wouter' mij gaat zien en dat de heks hem dan ook nog gaat redden.
Nu is iedereen opeens overtuigd van mijn rol. Bijzonder, want er is geen nieuwe informatie bijgekomen. Ik heb mijn eigen visie op dingen :). Anyway: als de wolven ook die overtuiging hebben hoop ik op wat hulp.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Edy »

Als die hulp er is, hoop ik het ook Wouter! Is even de vraag of er naast de genezer ook nog een heks is. Althans een heks met een levensdrankje. Misschien alleen een dodendrankje? Geen idee.

Dat was wel het risico wat met name Ineke genomen heeft (als mijn versie van de waarheid klopt!)
Zoals ik het zie heeft Wouter al tijdens de BM verkiezingen de aandacht van Ineke gevraagd door steeds te zeggen hoe slim en sluw ze speelde enz enz. Vervolgens is het dan bijna logisch dat hij Ineke gaat bekijken. Ik denk dat hij haar daar al vroeg op wilde wijzen. Als ze slecht was zou hij haar natuurlijk z.s.m. verdacht maken. Maar Ineke was goed, dus heeft Wouter meerdere malen in de dag aangegeven dat hij haar vertrouwde, ondanks dat zij hem gebruikte in haar vervloekte verhaal.
Volgens mij is toen het kwartje gaan vallen bij Ineke. Vandaar haar ommekeer in blindelings vertrouwen in Wouter. Hoewel ze daarmee al Wouters rol min of meer weggaf, ga ik ervan uit dat ze dacht Wouter te kunnen beschermen die nacht, zodat de wolven geen slachtoffer zouden maken en dan nog maar moesten raden of Wouter beschermd was of gered door de heks.
Alleen, de wolven waren slim en bedachten dat Ineke wel genezer of heks zou zijn, met name omdat ze Wouter zo openbaar ging vertrouwen. En daarmee hebben ze de ziener wel een nachtje extra gegeven, maar de genezer of heks zou eruit zijn.
En daarom denk ik dat Ida (of Mirjam) wolf in ieder geval wolf is. Niet omdat je in je posten nu zoveel verkeerds zegt Ida, maar omdat jij bij uitstek dit bedacht zou hebben. Ik zeg, Mirjam kan ook, maar mijn gevoel zegt Ida.

Hoop hiermee nu ook voor Renate duidelijkheid te hebben gegeven. Althans mijn versie ervan he? Geen bewijs dat het klopt, maar dit denk ik.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Edy »

Mahhaark! Ik ben ongeduldig!😗😗

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”