Geschiedenis (dag 2)

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Sander »

Wouter is sowieso wie hij is.... :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Ida »

Een beetje merkwaardig dit, ik heb het gevoel dat Sander lekker hoog spel speelt en iedereen er met een zak voorbode kop achteraan hobbelt. Ik ben al sinds het begin als eerste tegen Floris on opstand gekomen en nu schaart iedereen zich achter goeroe Sander. Nou succes er maar mee, maar gaat er bij niemand een lichte branden, dat het zo wel erg makkelijk lijkt🥺
Het word pas lachen als Floris een burger blijkt te zijn.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Ida »

Voorbode moet zijn over

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Sander »

Klopt Ida, dat zou stiekem wel enorm lachen zijn :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Renate »

Sander schreef:
27 aug 2019, 23:08
Wouter is sowieso wie hij is.... :mrgreen: :mrgreen:
Jaja, gaat es effe niet zo tekeer tegen mij

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Ida »

Wouter en iedereen: deel 1 van mijn verhaal zou ik zeker maar eens over nadenken. Want kennelijk komt er een dubbele stemming zonder discussie. Beetje lullig als iedereen achter Sander aanloopt. Nou is 1 burger minder op zich nog geen verloren zaak, maar jammer is het wel.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Ida »

Mirjam geniet van je eerste dag met je eigen klas👍

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Edy »

Beetje vreemde uitspraak Ida? Jij stemt ook op Floris en gaat nu zeggen dat iedereen zich in de luren laat leggen door Sander en dat Floris waarschijnlijk burger is? Waarom stem jij dan op hem? Tenzij je allang weet dat hij burger is en wij de verkeerde hebben?

Zelf ben ik er dan ook voor om jou eruit te stemmen (heb ik eerder gezegd), maar ik heb ook gezegd dat we beter minder verdeeld kunnen stemmen. Dus ja, daar Mirjam, Renate en Wouter al meegingen, heb ik dat ook maar gedaan.
En ja, Sander kan ons allemaal om de tuin aan het leiden zijn. Maar er zijn wat mij betreft nog voldoende andere kandidaten voor wolf dat dit niet de meest logische mogelijkheid is om helemaal op te focussen op dit moment. En het is nogal wolfs hoe jij Sander (die jou specifiek aanvalt natuurlijk) ongeloofwaardig wil maken ipv ons te overtuigen dat jij niet de andere wolf bent (of 1 van de andere wolven).

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Walter »

Ida schreef:
27 aug 2019, 10:12
Edy, het lijkt een beetje te wringen met elkaar, dat wegstem gedrag van Sander. Het klopt dat ik aanvankelijk niet had gedacht dat Sander meteen Mariska zou wegstemmen, maar je weet de discussie en de argumenten in het hol niet. En nu Sander er mischien voordeel uit zou kunnen halen, kanhet weer wel. Sander geeft het zelf toe! Pas toen ik dat las van die 4 wolven, gingen bij mij de alarmbellen rinkelen om hem in de gaten te houden. Het leek op een verspreking.
Verder ben ik het redelijk met jou gedachten eens.
Ik vind de zin:"Het klopt dat ik aanvankelijk niet had gedacht dat Sander meteen Mariska zou wegstemmen, maar je weet de discussie en de argumenten in het hol niet. " eigenlijk ook wel lijken op een verspreking. :S
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Geschiedenis (dag 2)

Bericht door Walter »

Ik stem op Ida
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”