Kleine pauze (nacht 2)

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Wouter »

Edy schreef:
23 aug 2019, 19:29
Zucht..... als er 1 persoon is in onze weerwolvenkring die ik nooit begrijp is het Ineke wel. :( En dit spel is het niet anders.
Waar slaat dit nou weer op Ineke? :roll: :roll:
Ha ha, ik moet zeggen dat ik die laatste post van haar ook niet goed begrijp. Behalve dat burgerlijk dan.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Wouter »

Sander schreef:
23 aug 2019, 13:31

Ik vertrouw Wouter, Ineke en Lola blindelings.
Ik vertrouw mezelf ook blindelings :). Maar alleen mezelf. Daarnaast vertrouw Ineke ook, en over Lola voorlopig ook niets dan positieve gevoelens.

Wat de anderen betreft:
  • Elrike/Gerry - Laag vertrouwen. Onzinnige theorie en te weinig info om het daardoor geschonden vertrouwen weer te herstellen. Ik vind Gerry's post in haar naam ook niet vertrouwenwekkend. Hij doet het voorkomen dat hij eigenlijk Pascal had willen stemmen maar dat niet heeft gedaan. Na de oorlog was iedereen opeens verzetsheld denk ik dan....
  • Walter - Laat eens wat meer van je horen - krijg er nog geen hoogte van.
  • Edy - mixed feelings. Vertrouwde haar eerst niet. Toen corrigeerde ze zichzelf en werd ik weer neutraal over haar. Maar het knaagt wel. Ik kijk bij haar nog even de kat uit de boom.
  • Renate - post wel veel maar zit er nog niet helemaal in is mijn inschatting. Neutraal.
  • Sander - vertrouw ik als Pascal-stemmer
  • Mirjam - mijn mening over haar is nog ongewijzigd. Ik denk dat ze het spel goed leest en daarom dat ze anders zou spelen als ze slecht zou zijn
  • Van Floris en Ida begrijp ik momenteel nog niet zoveel. Of hun theorieën zijn te moeilijk voor mij, of ze zijn nergens op gebaseerd. In de regel vind ik dat verdacht, maar ik wacht het bij hun nog even af.
Het is nog pauze dus we hoeven nog even niet te stemmen.
Ho ho ho :xmas:

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Walter »

Ick viend vremd, jullie willen mij zeggen, ik ga liegen, en dan die augen ticht, en ik reagier, maar ik nie wil jullie mij pikken, of gaum in the hairs, ik nie doen in houdening lijck liegen, ik rektop stehen, ik spriek!

zumallererst, Ineke, ik zei: goede theory, maar sei vergeet, sei selluf ook seggen haaren, sei selluf ook kunnen sein die... wij nennen het die gezegnetde, want sei kann kiesen, sij wil goed sein, sei is good, sei wil slechts sein, sei is slechts

sei ook zeggen, edy, wij spelen zo die gezegnetde

ghenoeg lonken naar die knappe menhir, die herr wout ;)

ikh denken, sei kunnen seggen, ik haarig later, stem mij, ik such up: (pascal lijstje, kloprecht?)
Zondag 12 uur in de avond geweest. De deadline is verstreken.

Eindstand (officieus) stemming klassenoudste:

Klassenoudste verkiezing
Mirjam -> Ineke
Edy -> Lola
Marieke -> Lola
Wouter -> Ineke
Renate -> Lola
Mariska -> Lola
Ida -> Lola
Pascal -> Ineke
Floris -> Edy
Lola -> Ineke
Sander -> Pascal
Ineke -> Lola


Stemmen:
Ineke 4 stemmen
Lola 6 stemmen
Edy 1 stem
Pascal 1 stem

Niet gestemd: Elrike
stemmingen Ineke, sei sein: Mirjamm, Wouter, Pascal, Lola,

Mirjamm, ik sag, Pascal wou mir jamm, op broot, hij niet kreeg, hij triest
Wouter, Lola, sei seggen, Pascal nie gut, sei nie slecht?!

ik denkh, ik nie weet wath ikh seg :S

Ikh such durg
Sander schreef:
23 aug 2019, 11:23
Pascal: Wouter (1), Ineke, (3), Sander (8), Lola (9)
Edy: Elrike (2)
Elrike: Ida (4), Edy (6), Mirjam (10)
Ineke: Floris (5)
Mirjam: Pascal (7), Renate (11)

Nog te stemmen:
Marieke (of vervanger....)

Dit was de stemming van de rekenles.
Wat me opviel is dat Mirjam als 10e gestemd heeft, en wel op Elrike. Op zich niet zo bijzonders, maar op dat moment had Pascal 4 stemmen en kreeg Elrike de 3e. Indien Pascal nog online gekomen was en gewisseld had van zijn stem (van Mirjam op Elrike) was het gelijke stand geworden en was er niemand de les uitgestuurd.


Dan het lijstje van Pascal:
Positief: Lola, Edy, Renate
Neutraal: Ida, Sander, Wouter, Floris
Minder positief: Ineke, Mirjam
Geen inhoudelijke mening: Marieke, Elrike

Nog geen duidelijke theorie over, maar iets om in gedachten te houden ;)
ikh denk, 2 mogelieren options, (ofwel het regent, of het regent niet) Gerryke slechts, niet slechts. Dies maken verscheil
Gerryke slechts, genen wissel uitmaak, Elrike seinen goet, wissel uitmaak, I gerryke seinen goet, Wouter, Ineke, Sander, Lola, seinen volteidig goet, Gerryke seinen slechts, sei vielleicht wisseln, sei seggen ieck bien goet, vielleicht nicht, nog immer sagen, sei seinen goet

ieck nog niet weet

ieck nie vertrau Edy, sie sagen: eick sie, mertere options, sie kann slechts sein

ieck nie genormal sei siehen, soviel

ps: heeft iemand anders ook na lezen van Ineke's zin: "blonde haren, blauwe ogen" constant even aan mijn moeder in het hoofd gehoord? (Ik denk niet echt dat Mark het onschuldig meisje erin heeft gedaan)

pps: ken jemand mir, zahlen lernen, hier? ik nie spreck sehr goet hollanders, ieck think

ppps: Ging vanmiddag ff naar DuivenVoorde, dus "net" (best lang getypt) pas klaar met bijlezen...
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Sander »

@ Lola, in dit geval ben ik het roerend met Pascal eens: bovenstaande post van Walter is te lang (en op een verschrikkelijke manier geschreven) om hem helemaal te lezen.

Wel kuddo’s voor het volhouden Walter! Maar doe nu maar weer normaal
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Lola »

Ja, dit is echt niet te volgen, Walter. Met de lengte heb ik geen enkele moeite; fijn juist om eens wat van je te horen, maar het kost veel te veel moeite om doorheen te komen - en dan begrijp ik nog niet alles.

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Walter »

pps: ken jemand mir, zahlen lernen, hier? ik nie spreck sehr goet hollanders, ieck think
ieck kan het nie allenig
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Mirjamm »

Ineke schreef:
23 aug 2019, 16:42

Verder kan ik me absoluut niet vinden in de mensen die Edy verdenkt/vertrouwt, dus dat draagt er ook niet aan bij dat ik haar meer ga vertrouwen. En juist omdat het zo duidelijk lijkt te zijn dat ze slecht is, vertrouw ik Edy meer. Heel logisch dit :P
Ik kan je redelijk volgen, tot dit zinnetje. Juist omdat het voor jou duidelijk zou zijn dat Edy slecht is, vertrouw je haar meer. Omdat het er te dik bovenop ligt? Er teveel mensen iets vinden van Edy? Het te gemakkelijk zou zijn? Ik vind het niet heel logisch.

Je Albert Heijn post vind ik wel weer hilarisch :lol: . Ida, dat was een grapje naar de theorie van Elrike die nergens op sloeg ;). Dus ik hoop dat je nog hebt genoten van je 'vrije dag'- gevoel.

Ik vind het heel fijn dat Gerry soms gaat posten dit weekend, erg prettig. Hij staat met 10-0 achter dus ik hoop dat hij het aandurft wel wat inhoudelijks te posten.

Daarnaast heb ik hardop gelachen om de post van Walter en als je rustig leest staat er wel wat in. Voornamelijk observaties en algemene zaken over wie wie verdenkt. Kleine vertaalslag?
Walter schreef:
23 aug 2019, 21:12

ghenoeg lonken naar die knappe menhir, die herr wout ;)

Mirjamm, ik sag, Pascal wou mir jamm, op broot, hij niet kreeg, hij triest

Wouter, Lola, sei seggen, Pascal nie gut, sei nie slecht?!

ikh denk, 2 mogelieren options, (ofwel het regent, of het regent niet) Gerryke slechts, niet slechts. Dies maken verscheil
Gerryke slechts, genen wissel uitmaak, Elrike seinen goet, wissel uitmaak, I gerryke seinen goet, Wouter, Ineke, Sander, Lola, seinen volteidig goet, Gerryke seinen slechts, sei vielleicht wisseln, sei seggen ieck bien goet, vielleicht nicht, nog immer sagen, sei seinen goet

ieck nie vertrau Edy, sie sagen: eick sie, mertere options, sie kann slechts sein

ieck nie genormal sei siehen, soviel
Ineke heeft genoeg gelonkt naar die knappe meneer Wouter.
Pascal wou Mirjam dood, is niet gelukt, helaas voor Pascal
Wouter en Lola zeggen dat omdat Pascal slecht was, zij goed zijn.
Hij denk dat er twee mogelijkheden zijn die veelzeggend zijn: Elrike is goed of Elrike is niet goed, die opties maken het verschil. Als Elrike slecht is had het niet uitgemaakt of ze gewisseld had van stem. Als Elrike goed is, dan had de wissel wel uitgemaakt.
Walter vertrouwt Edy niet, ze zegt dat er meerdere opties zijn (??), maar Walter ziet er veel meer?

Zoiets? Ik heb geen flauw idee hoor, ik wacht tot mijn was klaar is en ik het kan ophangen dus ik zit een beetje tijd te doden.
Hear me roar

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Ida »

Lola je stelt/vraagt paar dingen aan mij:
Van die 2 aanhalingstekens, was ik uiteraard al achter, maar dat mijn post waar ik aan bezig was, dan weg is, dàt is waar ik nog niet weet hoe dat moet.
Verder begrijp je niet waarom ik soms mensen hoger pmijn verdachtenlijstje heb dan anderen is heel simpel. Ik maak altijd een optelsom en mensen met 1 minpuntje wantrouw ik dan minder erg, dan mensen met meerdere min puntjes.
als derde: snap je nog steeds 1 post over het Ineke/Wouter verhaal. Ik heb in de post een toelichting ge-edit, maar dan nog snp je het niet, ik haalde 2 namen doorelkaar.
En nu moet ik snel naar mijn werk, word een lange dag, want mijn hulp is op de vakantie en mijn reserve hulp moet toevallig elders werken. (nadeel vd toeristenbranche)

Walter: ik kan jou wel volgen hoor, heb alleen meerdere opties van de verborgen boodschap in mijn hoofd. Succes met nog effe volhouden!
Renate: jij moet wel goed zijn, als je mij gaat verdenken. MAAR wel slapjes dat je mij overhoud en dat dàt leid tot je enige (?) verdachte in dit spel.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Edy »

[quoteIneke wrote: ↑
23 Aug 2019, 16:42

Verder kan ik me absoluut niet vinden in de mensen die Edy verdenkt/vertrouwt, dus dat draagt er ook niet aan bij dat ik haar meer ga vertrouwen. En juist omdat het zo duidelijk lijkt te zijn dat ze slecht is, vertrouw ik Edy meer. Heel logisch dit
Ik kan je redelijk volgen, tot dit zinnetje. Juist omdat het voor jou duidelijk zou zijn dat Edy slecht is, vertrouw je haar meer. Omdat het er te dik bovenop ligt? Er teveel mensen iets vinden van Edy? Het te gemakkelijk zou zijn? Ik vind het niet heel logisch.][/quote]

Ik vind het wel logisch hoor Mirjam! Blijkbaar speel ik mijn slechte rol zooooo slecht dat het bijna niet waar kan zijn dat ik slecht ben. Nou, dat heeft Ineke dan goed. Ik ben ook niet slecht. Tja, dan hoef ik een slechte rol ook niet goed te spelen toch?

Iemand enig idee waarom Walter zich voordoet als een Duitse exchange student???? En als het niet heel specifiek voor de rol is (wat ik mij niet voor kan stellen), mag het dan ook Engels zijn Walter??? Dat snap ik beter, ook als het brabbelEngels is!! :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Edy »

Oh, ging iets mis met de quote. De eerste alinea is een quote van Ineke en de reactie van Mirjam daarop.

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”