Kleine pauze (nacht 2)

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Edy »

Zeker Sander! Ik prijs mijzelf gelukkig!😂😂😂

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Sander »

Renate schreef:
25 aug 2019, 14:21
Ik ben benieuwd hoe lang de grote pauze is dan!
Ik denk een week.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Walter
Cupido
Berichten: 51
Lid geworden op: 24 jul 2019, 13:53

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Walter »

Mark schreef:
23 aug 2019, 09:24

P.s. na morgen ben ik weer thuis doe ik normale tijden ^^ bedankt voor begrip
Mark had al een beetje gewaarschuwd :S
Always remember: it's trash can, not trash cannot! And if trash can do it, so can you! because you're better than trash

Gebruikersavatar
Gerry
Wolvenjong
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2019, 00:24

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Gerry »

Nog even snel voordat de les weer begint :)
Wouter schreef:
23 aug 2019, 21:09
  • Elrike/Gerry - Laag vertrouwen. Onzinnige theorie en te weinig info om het daardoor geschonden vertrouwen weer te herstellen. Ik vind Gerry's post in haar naam ook niet vertrouwenwekkend. Hij doet het voorkomen dat hij eigenlijk Pascal had willen stemmen maar dat niet heeft gedaan. Na de oorlog was iedereen opeens verzetsheld denk ik dan....
Wouter, je leest niet goed. Mijn voorkeur ging ook uit naar Edy, maar ik zou er geen moeite mee hebben om te switchen naar Pascal, indien dat nodig zou zijn om mijn (=Elrikes) vege lijf te redden, aangezien ik hem ook (om dezelfde reden) verdacht vond.
Mirjamm schreef:
24 aug 2019, 01:16
Ik vind het heel fijn dat Gerry soms gaat posten dit weekend, erg prettig. Hij staat met 10-0 achter dus ik hoop dat hij het aandurft wel wat inhoudelijks te posten.
Ik denk dat dat niet verstandig is omdat er dan twee meningen door elkaar gaan lopen. Dat mag Elrike vanaf morgen weer doen, want dan is ze hopelijk weer terug. Dus het blijft vooral bij wat oppervlakkige observaties.
Walter schreef:
24 aug 2019, 15:55
Ik zie twee interessante opties(het regent, of het regent niet): Ofwel Elrike is een pestkop, ofwel Elrike is een burger.
Dit geeft verschillende opties in uitleg van de stemmen.
Als Elrike slecht is, dan had geen van de 4 mensen er enig nut aan om te wisselen naar Elrike, om zo Pascal te redden, dus dan kan elk van de 4 mensen die op Pascal hebben gestemd nog slecht zijn.
Als Elrike goed is, dan zijn Wouter, Ineke, Sander en Lola volledig goed.
Walter, ik ben het niet volledig eens met deze observatie. Ik geef de stemmers op Pascal een pluspuntje, maar vind ze nog niet volledig goed, want als ze waren geswitched naar mij/Elrike om Pascal te redden, zouden ze meteen verdacht zijn op het moment dat als ik/Elrike eruit zou gaan en goed blijk te zijn.

En de stemmers op Elrike hebben dus een minpuntje. En Edy dus nu twee.
You've no idea how wonderful toilet paper is until it's taken away from you by an unfeeling universe. I think it's the defining characteristic of human civilization, the ability to manufacture something decent to wipe your ass on.
- Peter F. Hamilton

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Edy »

Dan zou het vandaag weer normaal moeten zijn toch? Ik denk dat hij zich een dagje vergist heeft🙄🙄

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Kleine pauze (nacht 2)

Bericht door Mark »

Sorry na lange week vakantie veel geslapen net wakker ik ga alles nu doen binnen half uur begint de dag
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”