Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Yes, ik ben cupido :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Wouter schreef:
22 aug 2019, 19:22
Zoals ik eerder zei, lees mijn posts terug en denk na.
Sorry, ik denk wel te begrijpen wat jij over jezelf zegt (of ik het ook geloof is een tweede), maar waar je jou bijna onvoorwaardelijke vertrouwen op baseert, kan ik écht niet vinden in jouw berichten. Je geeft er één keer een reden voor, maar dat gaat niet verder dan 'heldere posts'. Dat lijkt me in dit stadium echt nog niet genoeg om iemand zo blindelings te vertrouwen.
Sander schreef:
22 aug 2019, 20:15
Niet om Pascal te verdedigen ofzo, maar ik snap heel goed wat hij bedoelt. Iedereen mag toch zijn voorkeur hebben? Het is jouw mening dat posts scannen niet hoort bij dit spel, maar ik durf er heel veel om te verwedden dat niemand alles tot elke letter nauwkeurig leest!
Er zit mijns inziens nogal een verschil tussen 'scannen' en 'niet iedere letter nauwkeurig lezen'. Als je posts alleen scant, waar baseer je dan je arugementen op? Hij zat er in het geval dat deze post bij mij triggerde compleet naast! Hoe verwacht je dan iets zinvols toe te kunnen voegen? Het hele ding van online spelen is tekst, want je hebt níéts anders om op af te gaan. Ik snap niet hoe je dan denkt te kunnen deelnemen zonder echt te lezen. Scannen is in eerste instantie prima als je een hoop bij te lezen hebt, maar als iets je dan opvalt, en je gaat erop reageren, zorg op zijn mínst dat je dat stuk daadwerkelijk gelezen hebt.
Sander schreef:
22 aug 2019, 20:18
Ik ben het met je eens dat snel lezen en (te snelle) conclusies trekken zeker een wolventrek is. Dit ben ik ook helemaal niet van Pascal gewend, normaal gesproken is hij erg zorgvuldig met zijn woorden....
En je spreekt jezelf hier ook onmiddelijk weer tegen, dus wat je punt daarnet nou was... :P
Sander schreef:
22 aug 2019, 20:20
Elve schreef:
22 aug 2019, 00:30
En nog een opvallend puntje: Vorig spel zat 1 van de wolven in een zonnig verweggistanland, wie zit er nu daar?
(De rest van de quote weggehaald).
Deze opmerking slaat helemaal nergens op..... ik mag toch hopen dat de spelleiding geen rekening houdt met de verblijfplaatsen van de deelnemers....
Ik verwacht eigenlijk sowieso dat de rolverdeling willekeurig gebeurt... maar zelfs als dat niet zo is, lijkt me dat dít in geen geval een rol speelt. Inderdaad een absurde notie. Maar dat was anderen gelukkig ook al opgevallen.
Sander schreef:
22 aug 2019, 20:22
Ik vind jouw felheid eigenlijk best grappig en een goeie vibe inbrengen! Ik hou er wel van als spelers lekker fel zijn...
😁😁
Ik ben gewoon graag duidelijk denk ik. En zoals Wouter al zei, het is mijn karakter.
Ik bedoel het nooit vervelend, want ik mag jullie allemaal graag. Dus als ik te ver ga, geef het vooral aan! ❤
Sander schreef:
22 aug 2019, 20:10
Hierbij een lijstje van de stemming:

Pascal: Wouter (1), Ineke, (3)
Edy: Elrike (2)
Elrike: Ida (4), Edy (6)
Ineke: Floris (5)
Mirjam: Pascal (7)

Voor de volledigheid: de dikgedrukte naam is op wie gestemd is
Dank voor dit overzichtje! Nu ik het zo zie word ik wel wat huiverig om op Pascal te stemmen. Het zou zomaar doorslaggevend kunnen zijn, met hoe uiteenlopend de stemming tot zover is, en ik vind dat de twee andere Pascal-stemmers zich een beetje dubieus gedragen. Aan de andere kant heb ik wel besloten om voor nu niet op Wouter te stemmen, omdat ik daar nog niet goed genoeg bij kan met mijn hoofd - dat geef ik nog wat meer tijd. En ik vind Pascal naast hem wel het meest verdacht.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Lola schreef:
22 aug 2019, 20:58
Sander schreef:
22 aug 2019, 20:15
Niet om Pascal te verdedigen ofzo, maar ik snap heel goed wat hij bedoelt. Iedereen mag toch zijn voorkeur hebben? Het is jouw mening dat posts scannen niet hoort bij dit spel, maar ik durf er heel veel om te verwedden dat niemand alles tot elke letter nauwkeurig leest!
Er zit mijns inziens nogal een verschil tussen 'scannen' en 'niet iedere letter nauwkeurig lezen'. Als je posts alleen scant, waar baseer je dan je arugementen op? Hij zat er in het geval dat deze post bij mij triggerde compleet naast! Hoe verwacht je dan iets zinvols toe te kunnen voegen? Het hele ding van online spelen is tekst, want je hebt níéts anders om op af te gaan. Ik snap niet hoe je dan denkt te kunnen deelnemen zonder echt te lezen. Scannen is in eerste instantie prima als je een hoop bij te lezen hebt, maar als iets je dan opvalt, en je gaat erop reageren, zorg op zijn mínst dat je dat stuk daadwerkelijk gelezen hebt.
Sander schreef:
22 aug 2019, 20:18
Ik ben het met je eens dat snel lezen en (te snelle) conclusies trekken zeker een wolventrek is. Dit ben ik ook helemaal niet van Pascal gewend, normaal gesproken is hij erg zorgvuldig met zijn woorden....
En je spreekt jezelf hier ook onmiddelijk weer tegen, dus wat je punt daarnet nou was... :P
Ik vind dat het scannen van een groot stuk tekst opzich wel kan, maar hieruit te snel conclusies trekken is zeker een wolventrek.... Maar idd, zoals het hierboven staat spreek ik mezelf behoorlijk tegen :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Oh jee, nu Sander heeft gestemd (ik denk dat er te veel nieuwe posts waren om ze allemaal te laten zien bij het publiceren ahshjdka) al helemaal! Maar ik blijf bij mijn keuze. En het lijstje is hoe dan ook interessant voor morgen.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Ik stem op Pascal

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Waar komt trouwens jouw Cupido-opmerking vandaan, Sander? 🤔

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Van de 53 posts die ik heb :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Edit: nu 54
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Ooooh hahahha ik snapte de connectie met het spel al niet, maar die is er dus ook niet 😂 :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Lola schreef:
22 aug 2019, 21:08
Ooooh hahahha ik snapte de connectie met het spel al niet, maar die is er dus ook niet 😂 :mrgreen:
Maar misschien is die er wel.... :lol: :mrgreen:
Maar misschien is die er ook wel niet :lol: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Het was iig geen reactie op iemand anders ;) maar we komen er vanzelf achter hoe spelgerelateerd het is 😏

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”