Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Wie is de braafste in de klas?
Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Mirjamm »

Ik ga nu kort vertellen op wie ik ga stemmen en dan komt later vanavond (of morgen) een uitgebreidere post.
Misschien handig om te melden is dat ik hoop binnen nu en 9 dagen af te studeren en ik daar nog het een en ander voor moet doen. Vandaar dat ik soms niet helemaal scherp ben of niet altijd aanwezig. Mocht iemand mij overigens verdacht vinden, stem dan gerust hoor en laat bovenstaande je niet weerhouden. Ik wil dit namelijk niet als smoes gebruiken.

Mijn stem zal gaan naar Elrike. Ze heeft niks van haarzelf laten horen tijdens de burgemeesterverkiezing maar kon ineens (vlak daarna) wel off-topic kletsen bij de wc's. Daar heeft ze overigens niks inhoudelijks nog gemeld over de verkiezing, ik hoopte dat ze met terugwerkende kracht er iets over zou zeggen, maar helaas. Daarna verdween ze weer van de radar.
Nu komt ze met totale onzin aanzetten dat helemaal niet spelrelevant is of een greintje inhoud heeft. Dat mensen haar redelijk vrijpleiten omdat ze dit altijd zo doet als ze burger is, vind ik eng en ik vind het zeker niet voor haar pleiten dat mensen dat zeggen.
Hear me roar

Mirjamm
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jul 2019, 22:37
Favoriete Weerwolfrol: teenage werewolf

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Mirjamm »

Ik stem op Elrike
Hear me roar

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Renate »

Wouter schreef:
22 aug 2019, 19:15

We spannen niet samen Pascal, we hebben goede redenen elkaar te vertrouwen.
Er is geen rol denkbaar waarin jij en Ineke elkaar nu, na 1 nacht, over en weer al zouden kunnen vertrouwen. Ik denk zelfs niet dat jullie het stelletje zijn, want waarom heeft Ineke jou dan eerst zo verdacht gemaakt? Het lijkt me een enorme bluf.

Ik blijf dus bij mijn verdachten van gisteren: Ineke, Wouter, Lola en Mirjam.
Met pijn in het hart - want ik vind het juist zo leuk dat ze weer eens meedoet - stem ik dan toch op degene van wie ik vind dat ze het merkwaardigst speelt.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Renate »

Ik stem op Mirjam

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Renate schreef:
22 aug 2019, 21:36
Wouter schreef:
22 aug 2019, 19:15

We spannen niet samen Pascal, we hebben goede redenen elkaar te vertrouwen.
Er is geen rol denkbaar waarin jij en Ineke elkaar nu, na 1 nacht, over en weer al zouden kunnen vertrouwen.
Jawel, beide wolf
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Renate »

Nee, dat lijkt me ook stug, gezien Inekes eerdere aanval op Wouter.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Maar die is in ieder geval van rolgerelateerde kennis vreemd, want dat gebeurt allemaal in de nacht. Daarom snap ik er ook nog helemaal niks van...

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Wouter »

Renate schreef:
22 aug 2019, 21:36
Er is geen rol denkbaar waarin jij en Ineke elkaar nu, na 1 nacht, over en weer al zouden kunnen vertrouwen. Ik denk zelfs niet dat jullie het stelletje zijn, want waarom heeft Ineke jou dan eerst zo verdacht gemaakt? Het lijkt me een enorme bluf.
Lola schreef:
22 aug 2019, 21:48
Maar die is in ieder geval van rolgerelateerde kennis vreemd, want dat gebeurt allemaal in de nacht. Daarom snap ik er ook nog helemaal niks van...
Het is geen bluf. Na afloop vragen jullie je vast af waarom het je nu niet duidelijk was. Maar meer wil ik er even niet over zeggen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Wouter »

En blijkbaar doe ik mijn nieuwe status als onruststoker (bij 100 posts) eer aan. :)
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Ida »

Wouter geloof me of niet, maar als ik een tekst schrijf en ik porbeer ergens iets te quoten of terug te lezen, dan is mijn tekst weer weg en moet ik van voren af aan beginnen, ik moet dus alles uit het hoofd doen. Het zal ongetwijfeld anders kunnen, maar ik heb nog niet ontdekt hoe..Als het zo simpel is, kun je me mischien uitleggen hoe?

Sander:
[offtopic] Ik heb nog altijd een zwak voor jou Ida. Jij was mijn eerste online-weerwolven-op-hyves-geliefde-ooit :mrgreen: [/offtopic]
[/quote] Sweet memories :D

Lola, ik koppel jou en Renate helemaal nergens aan elkaar???? Ik geef antwoord op jou vraag, maar ik zie geen enkele link tussen jullie!

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”