Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Mark »

Goedgag klas,

Ik hoop dat jullie een leuke pauze hebben gehad.
Zoals jullie door hebben missen we NU al een van jullie klasgenoten. Ik heb tehoren gekregen dat een paar van jullie meiden gezamenlijk even waren gaan kakken. (#waaromgaanvrouwenaltijdsamennaardewc)
En jullie hebben 1 van jullie achter gelaten en die is door pastkoppen uit onze klas met haar hoofd in de wc geduwd.
Ik begrijp dat ze nu niet meer durft, daarnaast is de wc ook verstopt dus moeten de dames op de heren toilet als jullie moeten.

Arme Mariska heeft daardoor een enkeltje naar de hulpdiensten om over deze slechte ervaring te praten.

Mariska was erg aan het opkijken naar een van jullie. Zij wilde altijd zijn wat die was.

Mariska was een leerlingziener.

Foto hier :mrgreen:

Ik verwacht een naam aan het einde van de les die een pestkop is om uit de klas te sturen.
Jullie hebben tot donderdag 12 uur avond tijd

Je stemt in aparte post.

Ik stem op naam


P.s. aan einde van les een kleine toets rekenen
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Sander »

Nou Mitchell, dat was een kort potje... rip
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Ineke »

Ik zou nog wel graag een reactie van Renate en Wouter willen op mijn bericht van 18 augustus, 22:10 (BM verkiezing) :)

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Edy »

Ahh, arme Mariska :(
Bizar toeval dat zij de rekenles wilde skippen en dat dit meteen de eerste les blijkt te zijn. Maar dat is meer een gemeen grapje van de directeur Mark denk ik dan dat de pesters dat konden weten. Dus speltechnisch hebben we daar niks aan. Tenzij ik dat verkeerd zie.

Dag 1 weet ik zoals gewoonlijk weer helemaal niks nog. Eventuele hints in eerdere posten gaan vooralsnog aan mij voorbij. Waarom Mariska het slachtoffer is? Ook nog niet echt een idee. Het zou uit de Apeldoornse hoek kunnen komen. En waarom? Omdat het een dubbele bluf kan zijn. Sander en Pascal zijn maatjes met Mariska. Dus zouden kwaadwillers kunnen wijzen op de mogelijkheid dat ze hun maatje genaaid hebben. Waarop Sander en Pascal natuurlijk zouden reageren dat dit "te opvallend" zou zijn, waar ze nog gelijk in zouden hebben ook. Maar dat zou dan de dubbele bluf zijn. Daar rekenen ze dan op. Snapt iedereen me nog? Maar zoals gezegd, dit blijft giswerk.

Verder vond ik Wouter wel verdacht slijmerig naar Ineke toe omdat hij zo graag met haar in een kamp wil zitten. :roll: Maar ja, of dit slijmerig nu ook wolverig is, valt nog te bezien. En misschien ben ik wel een beetje beledigd dat hij mij niet sluw of bijzonder of zo vindt, maar mij onder het 'gewone volk' schaart (Edy is gewoon ervaren) :shock: Gewoon is zo... gewoon. :cry:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Floris1987 »

Goede middag vanaf het zonnige kreta.

Rip Mariska.

Edy :ik vind de Apeldoorn hoek een beetje ver gezocht. Die is zover ik me kan herinneren in meerdere eerdere spelen op oude fora al vaker naar voren gekomen dat hij een beetje achterhaalt is.

Helaas heb ik verder op dit moment ook niet echt een idee. Ik heb een klein plusje bij Elrike omdat ik niet snel verwacht dat een wolf de bm stemming zou missen.

Verder eerste dag weinig info.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Wouter »

Ineke schreef:
20 aug 2019, 11:11
Ik zou nog wel graag een reactie van Renate en Wouter willen op mijn bericht van 18 augustus, 22:10 (BM verkiezing) :)
Vrij simpel, toen er nog maar twee kandidaten waren viel mijn voorkeur meteen op jou. Toen er twee kandidaten bij kwamen werd de keuze wat moeilijker. Maar ik ben wel bij mijn keuze voor jou gebleven uiteindelijk. En dat zou ik nog steeds wel doen. Ik zou daar niet snel een kwade bedoeling in zien. Dat ik Pascal niet noemde is denk ik omdat ik hem IRL nog nooit heb gezien en zijn kandidatuur in eerste instantie voor mij niet obvious was.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Wouter »

En wat een gemene toestanden op het damestoilet. Arme mariska :'(.

Rekenen/wiskunde. Normaal gesproken mijn sterke vakken maar iets maakt me onzeker deze les. Moet maar strategisch positie kiezen voor als de vragen te moeilijk worden.
Ho ho ho :xmas:

Ineke
Onruststoker
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 aug 2019, 11:35

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Ineke »

Ik heb een theorie! :D Ik heb zelfs een heleboel theorieën, maar deze doe ik eerst ;)

Ik vind Mariska wel redelijk verrassend als slachtoffer… Ik denk dat de wolven misschien wel op zoek waren naar de Vervloekte om die te bijten. En dan vind ik wederom Wouter negatief opvallen.

In mijn BM-speech maakte ik een opmerking over mijn blonde haartjes en blauwe ogen die mij een geschikte kandidaat zouden maken. Dit was gewoon als grapje bedoeld, maar ik snap de reacties van mensen die deze opmerking wat raar vonden overkomen. Ik kan me zelfs voorstellen dat het als een hint naar Vervloekte kan worden gezien, omdat het ideaal is om als Vervloekte BM te worden, eventueel door de ziener als ''goed'' te worden gezien, en daarna te veranderen in een wolf.
Mariska schreef:Pardon? Dus als je blonde haren hebt en blauwe ogen, ben je een goede kandidaat?? Daar gaan mijn haren een beetje van overeind staan!
Mariska was degene die hier het felste op reageerde en ''haar haren gingen er een beetje van overeind staan''. Dit zou ook als een hint naar de Vervloekte kunnen worden gezien.
Wouter schreef:Haren, haren???

Ik ben wel voor Ineke, uit andere spellen zie ik haar als zeer toegewijd en slim. Maar, Ineke, kun je ons wel overtuigen dat je ook ‘s nachts voor ons zorgt?
Vervolgens komt deze opmerking van Wouter. Hij vraagt grappend ''Haren, haren???'' dus daaruit valt op z’n minst te concluderen dat Wouter heeft geconstateerd dat Mariska haar opmerking ook op weerwolfheid kan wijzen. Vervolgens zegt hij dat hij wel voor mij is als BM. Ik vind die opmerking nog steeds overkomen alsof hij al had besloten om op mij te stemmen. Ik snap alleen niet waarom hij dan niet meteen stemde, maar eerst nog vroeg ''Maar, Ineke, kun je ons wel overtuigen dat je ook ’s nachts voor ons zorgt?''. Misschien omdat hij nog wat zekerder wilde weten dat ik Vervloekte was?
Wouter schreef:Het is wel een moeilijke keuze. Lola als ervaren onlineweerwolfspelleider, Edy als gewoon ervaren en Ineke als bekende sluwe speelster. Omdat ik denk dat je beter in dan buiten haar kamp kan zitten stem ik op Ineke.
Later stemt Wouter dus toch op mij, omdat hij denkt dat je ''beter in dan buiten mijn kamp kan zitten''. Wat nou als dit een hint van Wouter was van ''Hoi Ineke, aangezien jij de Vervloekte bent en ik een Weerwolf, wil ik je liever in mijn kamp hebben dan erbuiten, dus doe maar BM worden en ga me alsjeblieft niet verdenken''.

Ik ging Wouter echter wel verdenken, waardoor Wouter zijn potentiele theorie ontkracht werd. Dus moesten de wolven op zoek naar een andere Vervloekte. Mariska stelde zich vanaf het begin van het spel op als een slechte, spijbelde leerling die zich niet zo aan de regeltjes hield. Dat in combinatie met haar eerdere reactie richting mij (zie hierboven) zou er voor kunnen hebben gezorgd dat de wolven dachten dat zij misschien de Vervloekte was. Daarom is Mariska misschien wel slachtoffer geworden.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Edy »

Floris zegt:
[quote][/Edy :ik vind de Apeldoorn hoek een beetje ver gezocht. Die is zover ik me kan herinneren in meerdere eerdere spelen op oude fora al vaker naar voren gekomen dat hij een beetje achterhaalt is.
quote]
Hoewel ik al gezegd heb dat het maar een gedachtenspinsel is, vind ik je argument dat het achterhaald zou zijn omdat het jaren terug ook al eens werd gebruikt niet echt een goede. Ten eerste speelde ik jaren terug niet zo heel veel met de Apeldoorners, dus wat mij betreft zijn het geen ouwe koeien die uit de sloot gehaald worden. En ten tweede kunnen zij net zo goed besluiten die ouwe koeien weer op te duiken,
Maar goed, ik wil er ook niet veel woorden meer aan vuil maken voordat het weer een heel eigen leven gaat leiden.

En wat doe jij op Kreta Floris terwijl je hier in de rekenles moet zijn???? :o :shock: :lol:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Edy »

Poeh, Ineke haar theorie is duidelijk veel creatiever dan die van mij!! :D :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”