Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Ida schreef:
22 aug 2019, 17:50
Nog maar een korte versie, van mijn verloren post. nav Ineke en Edy (geloof ik) die mijn post niet snapten.
Ik vertrouw nav het vervloekten verhaal; Ineke en Wouter voor het moment, ik hoop nog op bewijs, van wat ze beweren.
Edy geeft bij mij door haar reactie een burger gevoel. Lola en Pascal vind ik hierin veel te heftig.
Wat ik zelf een beetje onduidelijk vond in jouw post, was dat je naar andere posts verwees, maar ik niet snapte welke precies. Dat is hiermee nog niet echt opgehelderd.

Waarin vind je mij te heftig?
Ik snap ook nog steeds niet echt waarom ik jou zo negatief aandoe. Je hebt eerder gezegd dat ik onder de radar speel, maar volgens mij ben ik vrij actief, en ben ik duidelijk in wat ik vind en waarom.
Edy schreef:
22 aug 2019, 17:53
Nu heeft Elrike wel van zich laten horen, overigens met weinig inhoudelijks. Sterker nog, onderstaand vind ik wel heel vreemd:
Natuurlijk ben ik daar blij mee, maar het kan ook een vriendjesmaakpoging zijn en daarom stem ik op iemand die mij niet verdacht vind en dat opvallend aan de kaak stelt.

Ik heb gewoon geen enkele andere houvast en ga dit een keertje zien als wolf probeert burger te paaien.
Ik ben een wolf en om een burger te paaien kondig ik aan op die persoon te gaan stemmen? :o :o Ik ben niet altijd even sociaal vaardig, maar het lijkt me toch niet de meest succesvolle route.
Elrike stemt gewoon op mij omdat ik op haar dreig te stemmen. En dat ga ik denk ik nog steeds doen.
Het raarste hieraan vind ik nog wel dat ze zegt te gaan stemmen op iemand die haar nadrukkelijk niet verdenkt, terwijl jij inderdaad al had laten vallen Elrike als lynchkandidaat te zien. Dat rijmt niet zo goed met elkaar.
Edy schreef:
22 aug 2019, 17:53
Ik denk dat mijn gevoel kwam uit het feit dat Ineke opeens haar keutel introk
😂😂😂
Edy schreef:
22 aug 2019, 17:53
Overigens begrijp ik Ineke niet, maar ook bij haar zijn die negatieve gedachten maar zwak. Ik weet het gewoon echt niet.
Same! Ik denk één ding van haar wel enigszins te begrijpen nu, maar als dat klopt, vind ik het wel gevaarlijk van haar om dat zomaar aan te nemen. En ik kan het vooral niet rijmen met alle andere dingen die ze zegt en gezegd heeft. Maar voorlopig heb ik nog geen echte reden om haar te verdenken.

Ik breng later vanavond mijn stem nog uit. Ik denk op Pascal, maar daar moet ik dus nog even over dubben. Eerst de verjaardag van mijn stiefzusje vieren!

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Pascal »

Ik moet zo gaan stemmen omdat ik weinig tijd heb en ook ik niet weet of ik 12 uur avond terug ben.

Ik wil liever niet stemmen op een inactieveling omdat ik simpelweg daar minder goed een beeld van heb kunnen vormen.

Wat ik jammer vind is dat Wouter en Ineke op mij stemmen en elkaar blind lijken te vertrouwen. Voor mij is het nog helemaal zo zeker dat Ineke goed is, van Wouter heb ik daar een beter gevoel bij. Dus waarom 2 samenspannen is me een raadsel.

Zoals ik al zei, heb ik weinig tijd, en in mijn lijstje van gisteren (vannacht) stonden 2 verdachten, Ineke en Mirjam.
Van Ineke wil ik eerst nog even weten waar dat blinde vertrouwen in Wouter vandaan komt, dus Mirjam krijgt mijn stem.

Zoals ik gisteren ook al zei, ze schiet voor mijn een beetje te selectief op anderen, en doet er daarna weer heel luchtig over.

Pascal
Cupido
Berichten: 55
Lid geworden op: 14 jul 2019, 15:46

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Pascal »

Ik stem op Mirjam

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Ida »

lola ik heb je uitgelegd, wat Renate zei en dat was mijn verwijzing naar haar post. Verder vind ik niet dat je weinig post, maar je bent oppervlakkig, je stelt zelf, dat je nog geen uitspraken doet, omdat je het nog niet zeker weet. Dàt vind ik wat onder de radar blijven, alsof je je niet durft te uiten, Het is altijd gissen, want uiteindelijk vertrouw je niemand tot het tegendeel is bewezen. Wel knap, dat je de tegenstrijdigheden bij Edy ontdekt, ik ga ook eens terug lezen, want als jou verhaal klopt, dan klopt er iets niet in Edy's logica.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Sorry Ida, nu snap ik er helemaal niks meer van. Je hebt Renate en mij nog helemaal niet eerder aan elkaar gekoppeld, dus hoe dit verhelderend zou moeten zijn is me echt een raadsel. Kun je anders de datum en tijd noemen van de posts die je bedoelt, als het quoten niet lukt? (Dat is trouwens helemaal niet zo moeilijk hoor; bovenaan elke post staan een aantal knopjes, daarvan moet je het dubbele aanhalingsteken hebben.)

En er is volgens mij niks mis met Edy's logica, maar met die van Elrike.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Wouter »

Ineke schreef:
22 aug 2019, 16:29

Hierover wil ik alleen maar kwijt dat ik Wouter vertrouw.
:D

En het is wederzijds :)
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Mark »

Even een mededeling van mij,

Ik heb op zomerkamp vandaag breakpoint behaald met te weinig slaap en wat andere dingen. Daardoor ga ik morgen de nacht starten wanneer ik weer er bij ben. En vragen beantwoorden.

Sorry voor ongemak.

Meester mark
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Wouter »

Pascal schreef:
22 aug 2019, 18:39

Wat ik jammer vind is dat Wouter en Ineke op mij stemmen en elkaar blind lijken te vertrouwen. Voor mij is het nog helemaal zo zeker dat Ineke goed is, van Wouter heb ik daar een beter gevoel bij. Dus waarom 2 samenspannen is me een raadsel.

Zoals ik al zei, heb ik weinig tijd, en in mijn lijstje van gisteren (vannacht) stonden 2 verdachten, Ineke en Mirjam.
Van Ineke wil ik eerst nog even weten waar dat blinde vertrouwen in Wouter vandaan komt, dus Mirjam krijgt mijn stem.
We spannen niet samen Pascal, we hebben goede redenen elkaar te vertrouwen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Ik vind overigens geen stellige uitspraken willen doen omdat ik geen kennis heb niet hetzelfde als oppervlakkig zijn. Ik vind niet dat ik dat ben alleen omdat ik geen heftige verdenkingen heb. Ik ga op van alles in met mijn eigen mening. Ik ben gewoon heel huiverig om met serieuze verdenkingen te komen, zeker als ik niet echt iets heb om ze op te baseren, want ik kan er makkelijk naast zitten. Als mensen dan toch zouden besluiten mij te volgen, en er wordt een burger gelyncht, heb ik het gedaan. Daar bedank ik voor.
Zodra ik daadwerkelijk iets heb om op af te gaan, zul je het van me horen, hoor.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Lesuur 1 rekenen/wiskunde.

Bericht door Lola »

Wouter schreef:
22 aug 2019, 19:15
We spannen niet samen Pascal, we hebben goede redenen elkaar te vertrouwen.
Wat is dan jouw goede reden om Ineke te vertrouwen?

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”