W.c pauze

Wie is de braafste in de klas?
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

W.c pauze

Bericht door Mark »

Beste klas, na een discussie van 4 kandidaten die zich hadden voorgesteld als klasseoudste en met een stem.
Heeft Lola de klasseoudste verkiezing gewonnen.

Daarnaast vind ik een feestcommissie een geweldig idee maar daar gaan we volgende keer mee verder.

Neem even een plas pauze leer de school kennen. Maak vrienden en we gaan straks beginnen met rekenen.

Voor de pestkoppen, en andere rollen ;) maandag avond 9 uur een bericht.
En dan de de rollen die daarna komen tot dinsdag ochtend de tijd om te reageren tot 12 uur . En de rest van avond wacht ik op bericht.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Elve
Cupido
Berichten: 65
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:11

Re: W.c pauze

Bericht door Elve »

Gefeliciteerd Lola als klassenoudste en excuus voor mijn stemonthouding.
Dit weekend had ik gehoopt tussen de drukte van een festival door online te kunnen komen maar dat had ik even mis.
Ik beloof betere tijden op de wc de komende dagen.
There are two ways to be fooled.
One is to believe what isn't true,
the other is to refuse to believe what is true.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: W.c pauze

Bericht door Sander »

Gefeliciteerd Lola!

Hopelijk kan je me gelijk helpen... ik ben mijn geodriehoek kwijt en die heb ik zo nodig voor de les rekenen.
Hij lag in mijn kluisje en toevallig zag ik Marieke bij mijn kluisje rond snuffelen. Aangezien zij een grote pestkop is durf ik het niet zelf, zou jij aan Marieke willen vragen of zij mijn geodriehoek heeft verstopt?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

MMarieke
Sekteleider
Berichten: 189
Lid geworden op: 03 jul 2019, 17:14

Re: W.c pauze

Bericht door MMarieke »

Sander schreef:
19 aug 2019, 09:23
Gefeliciteerd Lola!

Hopelijk kan je me gelijk helpen... ik ben mijn geodriehoek kwijt en die heb ik zo nodig voor de les rekenen.
Hij lag in mijn kluisje en toevallig zag ik Marieke bij mijn kluisje rond snuffelen. Aangezien zij een grote pestkop is durf ik het niet zelf, zou jij aan Marieke willen vragen of zij mijn geodriehoek heeft verstopt?
Haha wat is dít nou weer? 😂
-The werewolf is neither man nor wolf, but a satanic creature with the worst qualities of both. -

Warner Oland

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: W.c pauze

Bericht door Ida »

Marieke, de vraag van Sander is niet zo gek hoor: is zijn dagelijkse realiteit( Mits de gepeste leerling in kwestie assertief is, maar laat nou net dààr het probleem in schuilen) Dus is het eigenlijk wel gek van Sander! Nog een beetje meer psychologie opsnuiven :P

Lola succes met je baantje, als je maar niet bij de 'cheerleaders' gaat :D

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: W.c pauze

Bericht door Mariska »

Lola succes! Als je klaar bent met de vraag van Sander, zou jij me misschien aanwezig willen zetten in het klassenboek bij rekenen? Ik was eigenlijk niet zo van plan om te gaan rekenen, wie weet er nou niet dat 3+3 8 is?

Mochten jullie me zoeken, ik ben even naar de supermarkt om energiedrank en frikandelbroodjes te halen!
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: W.c pauze

Bericht door Wouter »

Mariska schreef:
19 aug 2019, 11:26
Lola succes! Als je klaar bent met de vraag van Sander, zou jij me misschien aanwezig willen zetten in het klassenboek bij rekenen? Ik was eigenlijk niet zo van plan om te gaan rekenen, wie weet er nou niet dat 3+3 8 is?

Mochten jullie me zoeken, ik ben even naar de supermarkt om energiedrank en frikandelbroodjes te halen!
Jemig, wat een klas. Maar goed, ik weet alvast dat ik niet naast je moet gaan zitten bij rekenen. Maar daar spijbel je sowieso al.

@Lola, gefeliciteerd! Houd het klassenboek goed bij en ik hoop dat je ervoor zorgt dat de proefwerken er niet goed instaan zodat we altijd kunnen klagen als er een pw niet goed uitkomt.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: W.c pauze

Bericht door Edy »

Gefeliciteerd Lola!
Pfff, wie had gedacht dat Mariska en Wouter zulke boeven waren? De klassenoudste proberen te gebruiken voor hun snode plannen de lessen te saboteren :o Foei foei :roll: :roll:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: W.c pauze

Bericht door Lola »

Bedankt voor de stemmen! :D

Ik moet wel direct zeggen dat ik de meeste van jullie verzoekjes niet zo netjes vind... gelukkig zijn jullie geen klassenoudste geworden, want dan zou er geen eerlijk woord meer in het klassenboek staan denk ik! Pffft.

Sander, hier is je geodriehoek:
Afbeelding
Je had hem gewoon in het biologielokaal laten liggen. Let je voortaan wat beter op je spullen?

Mariska
Vervloekte
Berichten: 293
Lid geworden op: 14 jul 2019, 12:36

Re: W.c pauze

Bericht door Mariska »

Edy schreef:
19 aug 2019, 13:03
Gefeliciteerd Lola!
Pfff, wie had gedacht dat Mariska en Wouter zulke boeven waren? De klassenoudste proberen te gebruiken voor hun snode plannen de lessen te saboteren :o Foei foei :roll: :roll:
Saboteren? Als ik niet op kom dagen, dan kunnen jullie daar alleen maar profijt van hebben, dus dat is juist niet saboteren!
If I told you what I was, would you turn your back on me?
And if I seem dangerous, would you be scared?

Gesloten

Terug naar “Spel 2 - Back to School”